Η BMW X1 xDrive25e έχει μέση κατανάλωση 2 lt/100 km

Η τεχνολογια προχωραει. Και προχωραει πολυ γρηγορα, παντοτε προς οφελος μας. αϋτο, δεν ειναι δυσκολο να το καταλαβει κανεις, παρατηρωντας πως εξελισσεται η αποδοση των συγχρονων αυτοκινητων. Περισσοτερη δυναμη, λιγοτεροι ρυποι, ελαχιστη ως… μηδαμινη καταναλωση. Αυτος, μεταξυ αλλων, ειναι και ο στοχος του BMW Group, το οποιο συνεχιζει ακαθεκτο τη στρατηγικη εξηλεκτρισμου του. Σε αυτο το πλαισιο, η BMW λανσαρει ενα ακομα plug-in υβριδικο μοντελο σε μια ακρως δημοφιλη και δυναμικα αναπτυσσομενη κατηγορια οχηματων: Τα πολυτελη SAVs


Με τη νεα BMW X1 xDrive25e, η βαυαρικη αυτοκινητοβιομηχανια πετυχαινει μια εξυπνη αλληλεπιδραση μεταξυ κινητηρα καυσης και ηλεκτροκινητηρα και οδηγικη εμπειρια μηδενικων ρυπων. Ενας ακρως αποδοτικος ηλεκτροκινητηρας και μια μπαταρια ιοντων λιθιου τελευταιας γενιας παρεχουν ηλεκτρικη αυτονομια εως 57 km, ενω με μεση καταναλωση καυσιμου απο 2,0 lit / 100 km και εκπομπες CO2 απο 43 g / km, η νεα BMW X1 xDrive25e γινεται σημειο αναφορας στο περιβαλλον του ανταγωνισμου. 

Η X1 xDrive25e προσαρμοζεται ευκολα και γρηγορα στις αποτομες αλλαγες των συνθηκων οδηγησης

Η συνδυασμενη καταναλωση ηλεκτρικης ενεργειας ειναι 13,5 kWh / 100 km. Το συστημα τετρακινησης, ειδικα σχεδιασμενο για υβριδικο μοντελο, με ταχεια και ακριβη κατανομη ισχυος μεταξυ εμπρος και πισω τροχων υποσχεται ενα υψηλο επιπεδο οδηγικης απολαυσης και ευελιξιας.

Ο σχεδιασμος της Χ1 ειναι, ουτως η αλλως, εντυπωσιακος

Το plug-in υβριδικο συστημα της νεας BMW X1 xDrive 25e αποτελειται απο εναν 3-κυλινδρο βενζινοκινητηρα 1.500 κ.εκ. με τεχνολογια BMW TwinPower Turbo και εναν ηλεκτροκινητηρα ειδικα σχεδιασμενο γι’ αυτο το μοντελο. Βασιζεται στην αρθρωτη δομη της τεχνολογιας eDrive του BMW Group. Ο βενζινοκινητηρας αποδιδει μεγιστη ισχυ 92 kW/125 hp και μεγιστη ροπη 220 Nm. Η κινητηρια ισχυς μεταφερεται μεσω του 6-ταχυτου κιβωτιου Steptronic στους εμπρος τροχους. Ο ηλεκτροκινητηρας παραγει 70 kW/95 hp και αποδιδει ροπη 165 Nm που μεταφερεται στους πισω τροχους μεσω ενος μονοταχυτου κιβωτιου. Ετσι δημιουργειται ενα συστημα AWD προσαρμοσμενο για υβριδικο μοντελο, που χαριζει στην BMW X1 xDrive25e απαραμιλλη αισθηση ευελιξιας εναντι του ανταγωνισμου, υποστηριζοντας τη διασημη οδηγικη απολαυση του SAV

Με κινηση στους 4 τροχους και αφθονια ροπης απο το… μηδεν, μπορεις να κινηθεις οπου λεει η καρδια σου

Η αμεση αποκριση του ηλεκτροκινητηρα που αποδιδει ολη τη ροπη του απο την αρχη, επιτρεπει στον οδηγο να αντιδρα ταχυτατα στις αλλαγες των οδηγικων συνθηκων. Επιπλεον, η θεση του ηλεκτροκινητηρα πανω απο τον πισω αξονα συμβαλλει στη βελτιστη κατανομη φορτιου ανα αξονα στη νεα BMW X1 xDrive25e. Σε συνδυασμο με την εξυπνα ελεγχομενη αλληλεπιδραση μεταξυ των δυο κινητηριων μοναδων, παρεχει μεγιστη ευσταθεια στο δρομο, οδηγικη ανεση και δυναμικη αποκριση.


Ο κινητηρας καυσης, μαζι με τον ηλεκτροκινητηρα αποδιδουν συνολικη ισχυ 162 kW/220 hp. Η μεγιστη συνολικη ροπη και των δυο κινητηριων μοναδων ειναι 385 Nm. Η νεα BMW X1 xDrive25e επιταχυνει απο 0 στα 100 km/h σε 7,0 δευτερολεπτα. Επιπλεον, η ηλεκτρικη ωθηση απο το συστημα κινησης διασφαλιζει προσθετα αποθεματα ασφαλειας και εντονα σπορ αισθηση στις προσπερασεις σε επαρχιακους δρομους, για παραδειγμα. Η τελικη ταχυτητα του plug-in υβριδικου μοντελου ειναι 192 km/h.

Η αμηχανη στιγμη που η αγελαδα ρυπαινει (πολυ) περισσοτερο απο ενα SAV


Με την τελευταια τεχνολογια κυψελων μπαταριων, η νεα BMW X1 xDrive25e εχει στη διαθεση της αφθονα αποθεματα ηλεκτρικης ενεργειας για ολοκληρωση των περισσοτερων καθημερινων διαδρομων μονο με χρηση του ηλεκτροκινητηρα. Η τελευταια γενια μπαταριας ιοντων λιθιου εχει ακαθαριστο ενεργειακο περιεχομενο (gross energy content) 9,7 kWh, που παρεχει ηλεκτρικη αυτονομια εως 57 km στην BMW X1 xDrive25e. Η μπαταρια υψηλης τασης μπορει να φορτιζεται σε συμβατικες οικιακες πριζες, χρησιμοποιωντας το στανταρ καλωδιο φορτισης. Η μπαταρια μπορει να φορτιζεται πληρως σε περιπου πεντε ωρες με αυτο τον τροπο. Χρησιμοποιωντας εναν επιτοιχιο φορτιστη BMW i Wallbox, η σχετικη λειτουργια φορτισης διαρκει λιγοτερο απο 3,6 ωρες. Η υποδοχη φορτισης βρισκεται κατω απο ενα ανεξαρτητο καλυμμα στο εμπρος αριστερο πλαϊνο πανελ του αυτοκινητου.

Στο εσωτερικο κυριαρχει η γνωριμη εικονα των μοντελων της BMW

Ο οδηγος μπορει μεσω του διακοπτη eDrive στην κεντρικο κονσολα μπορει να ‘παρεμβαινει\” στο προγραμμα λειτουργιας του συστηματος κινησης. Στη στανταρ ρυθμιση AUTO eDRIVE, το ευφυες συστημα κινησης διασφαλιζει βελτιστη συνεργασια μεταξυ των δυο κινητηρων σε ολες τις οδηγικες συνθηκες. Δεδομενα πλοηγησης χρησιμοποιουνται επισης για τη διαχειριση του plug-in υβριδικου συστηματος, με σκοπο την αυξηση τοσο της αποδοσης οσο και της οδηγικης απολαυσης. Οταν ενεργοποιειται η καθοδηγηση πλοηγησης, το προληπτικο συστημα διαχειρισης ενεργειας μπορει να λαβει υποψιν το προφιλ της διαδρομης για καλυτερο ελεγχο του συστηματος κινησης. 

Διπλα απο τον επιλογεα, ο οδηγος μπορει να επιλεξει τα προγραμματα οδηγησης, η την αποκλειστικη χρηση ηλεκτροκινησης

Το MAX eDrive mode μπορει να ενεργοποιηθει για μεγιστη χρηση της ηλεκτροκινησης. Στο προγραμμα αυτο, η νεα BMW X1 xDrive25e αναπτυσσει τελικη ταχυτητα 135 km/h. Επισης, υπαρχει και το SAVE BATTERY mode, που προοριζεται ειτε για τη διατηρηση της φορτισης της μπαταριας, κατα τη διαρκεια της οδηγησης η για την αυξηση της μεσω της ανακτησης ενεργειας. Με αυτο τον τροπο, η ενεργεια της μπαταριας μπορει να αποθηκευεται για μετεπειτα χρηση, οπως για οδηγηση στην πολη μονο με ηλεκτροκινηση. Ο διακοπτης οδηγικης εμπειριας μπορει να χρησιμοποιειται ανεξαρτητα απο το προγραμμα οδηγησης. Στη νεα BMW X1 xDrive25e, ο οδηγος μπορει – μεσω αυτου – να ενεργοποιει τα COMFORT, SPORT και ECO PRO modes ωστε να επηρεαζει τις ρυθμισεις των συστηματων κινησης και αναρτησης η να θετει σε λειτουργια τα ηλεκτρικα συστηματα ανεσης.

Η νεα X1 xDrive25e διαθετει ακουστικη προστασια πεζων. Και μοσχαρι να ειναι ο αλλος, θα καταλαβει οτι πλησιαζει η BMW

Η νεα BMW X1 xDrive25e διαθετει ακουστικη προστασια πεζων, στανταρ. Σε ταχυτητες εως 30 km/h με ηλεκτροκινηση, παραγεται ενας αναγνωρισιμος ηχος σχεδιασμενος για τα ηλεκτροκινητα μοντελα BMW, προειδοποιωντας τους αλλους χρηστες των δρομων για οχημα που πλησιαζει χωρις να επηρεαζει την ανεση των επιβατων. Επιπλεον, ο στανταρ εξοπλισμος του compact SAV με plug-in υβριδικη κινηση περιλαμβανει επισης ζαντες αλουμινιου 17”, 2-ζωνικο αυτοματο συστημα κλιματισμου και βοηθητικο κλιματισμο (A/C). Η θερμοκρασια εσωτερικου μπορει να ρυθμιζεται απο αποσταση μεσω του BMW Connected και με τη χρηση ενος smartphone. Περαν της βασικης εκδοσης, η νεα BMW X1 xDrive25e διατιθεται ως Sport Line, xLine και M Sport. Επιπλεον των αντιστοιχων πακετων εξοπλισμου, σχεδον ολες οι προαιρετικες επιλογες των συμβατων BMW X1 ειναι διαθεσιμες και για το plug-in υβριδικο μοντελο.


Η θεση της μπαταριας κατω απο τα πισω καθισματα, συνεισφερει στο πολυ χαμηλο κεντρο βαρους, που βελτιστοποιει την ευελιξια της BMW X1 xDrive25, και ελαχιστα περιοριζει τις δυνατοτητες του χωρου αποσκευων συγκριτικα με εκδοσεις SAV με συμβατικο κινητηρα. Η βασικη χωρητικοτητα του χωρου αποσκευων ειναι 450 λιτρα. Με την αναδιπλωση των στανταρ διαιρουμενων 40: 20: 40 πλατων των πισω καθισματων, μπορει να φτασει και 1.470 λιτρα. Ενας κοτσαδορος με ηλεκτρικα αναδιπλουμενη μπιλια διατιθεται προαιρετικα για τη νεα BMW X1 xDrive25e. Το μεγιστο φορτιο τρεϊλερ ειναι 750 κιλα.


Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!