Η Bridgestone εφαρμόζει την επαναστατική τεχνολογία ENLITEN, στο νέο Golf 8

 

Η Bridgestone, ηγετης σε προηγμενες λυσεις και βιωσιμη κινητικοτητα, ανακοινωσε σημερα οτι η πρωτοποριακη τεχνολογια ελαστικων ελαφριας κατασκευης ENLITEN ειναι διαθεσιμη στα ελαστικα Turanza Eco, που σχεδιαστηκαν ειδικα για το νεο Γκολφ 8, της Volkswagen. Προκειται για την ογδοη γενια του εμβληματικου hatchback – που αυτη τη φορα διαθετει μια σειρα απο ενσωματωμενες τεχνολογιες αιχμης. Αυτες περιλαμβανουν μια ημι-αυτονομη λειτουργια που επιτρεπει στο αυτοκινητο να οδηγει μονο του και μια νεα τεχνολογια αναρτησης που βελτιωνει τον χειρισμο και τη δυναμικη οδηγηση. Τα ειδικα σχεδιασμενα ελαστικα Turanza Eco με την τεχνολογια ENLITEN εχουν σχεδιαστει για να βελτιωσουν την αναβαθμισμενη δυναμικη οδηγηση του Golf 8.

 

Ενεργοποιωντας μια πολυ χαμηλη αντισταση κυλισης για εξαιρετικη αποδοση καυσιμου, απαιτωντας λιγοτερες πρωτες υλες για την παραγωγη τους και μεγιστοποιωντας την αποδοση στο βρεγμενο και κατα της φθορας, τα ελαστικα Τεχνολογιας ENLITEN της Bridgestone, χαρη στην κατασκευη τους, προσφερουν σημαντικα περιβαλλοντικα οφελη, ενω παραλληλα βελτιωνεται ο χειρισμος του οχηματος και η δυναμικη της οδηγησης μεσω της μειωμενης περιστρεφομενης μαζας, προκειμενου να αυξηθει η απολαυση κατα την οδηγηση.

 

Μετα την προσφατη ανακοινωση οτι η τεχνολογια ENLITEN παρουσιαστηκε για πρωτη φορα στο ID.3 της Volkswagen, το γεγονος αυτο σηματοδοτει ενα ακομη οροσημο στη μακροχρονια συνεργασια της Bridgestone και της Volkswagen.

 

Σχεδιαστηκαν για να βελτιωσουν τον χειρισμο του οχηματος και τη δυναμικη της οδηγησης

 

Κατα την αναπτυξη του νεου Γκολφ 8, η Volkswagen ζητησε ενα ελαστικο που να προσφερει εξαιρετικα χαμηλη αντισταση κυλισης, χωρις να θυσιαζονται ομως αλλοι τομεις αποδοσης. Η Bridgestone, επι σειρα ετων συνεργατης της Volkswagen, απαντησε σε αυτη την ζητηση με τα εξειδικευμενα ελαστικα Turanza Eco με Τεχνολογια ENLITEN, που επιτυγχανουν την καλυτερη στην κατηγορια τους βαθμολογια «Α» στην Ευρωπαϊκη ετικετα, στον τομεα αντιστασης κυλισης και ακομα περισσοτερο.

 

Ενα απο τα ξεχωριστα χαρακτηριστικα αυτου του εξειδικευμενου ελαστικου ειναι οτι επιτρεπει τον βελτιωμενο χειρισμο του οχηματος. Αυτο οφειλεται στην συνεργεια μεταξυ των μοναδικων υλικων που χρησιμοποιουνται για τη δημιουργια της τεχνολογιας ENLITEN και μιας νεας διαδικασιας αναμιξης που εχει βελτιωσει την αποδοση της συνθεσης γομας της τεχνολογιας κατα της φθορας, χωρις συμβιβασμους στην προσφυση. Ο συνδυασμος της κοιλοτητας και του αμιγως 3D σχεδιασμου του πελματος του ελαστικου μεγιστοποιει την αποδοση στο βρεγμενο και αυτη κατα της φθορας. Ετσι διασφαλιζεται οτι τα ελαστικα Turanza Eco με την τεχνολογια ENLITENπαρεχουν αποδοση προσφυσης σε βρεγμενο οδοστρωμα που επιτυγχανει βαθμολογια «Β» στην Ευρωπαϊκη ετικετα, χωρις συμβιβασμους στην αποδοση κατα της φθορας. Αυτα τα θεματα σχεδιασμου και αναπτυξης ενωνουν τις δυναμεις τους για να βελτιωσουν τον χειρισμο του Volkswagen Γκολφ 8 και, κατα συνεπεια, την απολαυση της οδηγησης.

 

Παραλληλα με τη βελτιωμενη δυναμικη της οδηγησης λογω της  χαμηλοτερης, περιστρεφομενης μαζας, η νεα καινοτομος τεχνολογια ελαστικων ελαφριας κατασκευης της Bridgestone θετει ενα νεο προτυπο στη μειωμενη χρηση υλικων και την αντισταση κυλισης για να προσφερει σημαντικα περιβαλλοντικα οφελη. Τα ελαστικα Τεχνολογιας ENLITEN επιδεικνυουν αντισταση κυλισης που ειναι εως και 30% χαμηλοτερη απο ενα παραδοσιακο premium θερινο ελαστικο Bridgestone. Αυτο συμβαλλει στη μειωση της καταναλωσης καυσιμου καθως και στη μειωση των εκπομπων CO2. Επιπλεον, τα ελαστικα με την Τεχνολογια ENLITENεπιτρεπουν περαιτερω εξοικονομηση καυσιμου, μειωνοντας το βαρος τους εως και 20 τοις εκατο σε σχεση με αντιστοιχα παραδοσιακα premium θερινα ελαστικα Bridgestone. [1]  Αυτο ισοδυναμει με εως και 2 κιλα λιγοτερων πρωτων υλων που απαιτουνται για την παραγωγη καθε ελαστικου, ενα αλλο περιβαλλοντικο οφελος τοσο απο πλευρας πορων οσο και απο την τελικη αποψη διαχειρισης του τελευταιου σταδιου ζωης των ελαστικων.

 

 

Εξερευνωντας τα οφελη της τεχνολογιας ENLITEN με τη Volkswagen

 

Το νεο 205 / 55R16 91H Turanza Eco με Τεχνολογια ENLITEN, που αναπτυχθηκε στο Κεντρο Ερευνας και Αναπτυξης της Bridgestone EMIA, στη Ρωμη της Ιταλιας και παραγεται στην Ισπανια, αρχισε να ειναι διαθεσιμο στην ευρωπαϊκη αγορα απο τον Αυγουστο του 2020.

 

Μιλωντας για αυτην την ανακοινωση ο Αντιπροεδρος του Τομεα Ελαστικων Πρωτης Τοποθετησης & Αντικαταστασης, Bridgestone EMIA, Steven De Bock, δηλωσε: «Σε αυτο το σημειο παρουσιαζουμε την τεχνολογια ENLITEN ως μια σημαντικη ανακαλυψη στον τομεα των βιωσιμων ελαστικων – και δικαιως – αλλα οι βελτιωσεις που επιφερει, μπορουν να καταστουν εφικτες και σημαντικες στην εμπειρια της οδηγησης, επισης. Λογω της χαμηλης αντιστασης κυλισης του Turanza Eco με Τεχνολογια ENLITEN κατα την οδηγηση και του χαμηλου βαρους του, η επιδραση του στη δυναμικη της οδηγησης – ειδικοτερα στους κινητηρες μικροτερης ισχυος – γινεται εμφανης. Ειναι φανταστικο που μπορουμε να υλοποιησουμε τα διαφορετικα οφελη της τεχνολογιας ENLITEN – περιβαλλοντικη βιωσιμοτητα και απολαυση στην οδηγηση- σε συνεργασια με τον στρατηγικο συνεργατη μας Volkswagen, καθως συνεχιζουμε να επιμενουμε στη δεσμευση μας να παρεχουμε αξια τοσο στην κοινωνια οσο και στους πελατες μας ως εταιρεια βιωσιμων λυσεων.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!