Η Ford και το 2017 θα είναι στο Le Mans με 4 Ford GT

Και τα τεσσερα Ford GT της ομαδας Ford Chip Ganassi Racing επιστρεφουν το 2017 στο Le Mans για να υπερασπιστουν τη νικη που πετυχαν το 2016 στην κλαση τους. 
Ο 23χρονος Βραζιλιανος Pipo Derani ειναι το νεο μελος της πανισχυρης ομαδας.
Οι Scott Dixon, Sébastien Bourdais και Billy Johnson συμμετεχουν στο Le Mans μαζι με τους βασικους οδηγους της ομαδας. 

Η ACO (Automobile Club de l’Ouest) ανακοινωσε σημερα οτι η ομαδα των τεσσαρων Ford GT θα συμμετασχει σε πληρη συνθεση στον 24ωρο αγωνα του Le Mans το 2017, ενα χρονο μετα τη θριαμβευτικη επιστροφη της εταιρειας στον αγωνα αντοχης που ολοι θελουν να κερδισουν. 

Η περσινη νικη της Ford Chip Ganassi Racing ηρθε 50 χρονια μετα το ιστορικο 1-2-3 της Ford στις 24 Ωρες του Le Mans το 1966. Η Ford κερδισε τον αγωνα και το 1967 με οδηγους τους Αμερικανους Dan Gurney και A. J. Foyt στο τιμονι του Ford GT40 και ο στοχος της ομαδας φετος ειναι να επαναλαβει αυτην την επιτυχια. 

«Οταν ηρθαμε περσι στο Le Mans υπηρχε μεγαλη πιεση στην ομαδα να φερουμε τη νικη προς τιμην του 1-2-3 που ειχαν πετυχει τα Ford GT40 το 1966», δηλωσε ο Raj Nair, executive vice president, Global Product Development & chief technical officer, της Ford Motor Company. «Ηταν εκπληκτικη η νικη μας αλλα δεν θα επαναπαυθουμε. Επιστρεφουμε στο Le Mans τον Ιουνιο με το Ford GT εχοντας ενα χρονο αγωνιστικης εμπειριας πισω μας και επτα νικες, περιλαμβανομενης εκεινης στις 24 Ωρες του Le Mans και στον 24ωρο αγωνα Rolex 24 της Daytona. Οποτε δεν βλεπουμε την ωρα να συμμετασχουμε σ’ αυτον τον απιστευτο αγωνα».


Η Ford Chip Ganassi Racing Team θα παραταξει μια πολυ ισχυρη ομαδα οδηγων για να υπερασπιστει τη νικη του 2016 στην κατηγορια LM GTE Pro. 

Νεοφερμενος στην ομαδα του 2017 ειναι ο νεαρος Βραζιλιανος Luís Felipe \”Pipo\” Derani, ο οποιος θα οδηγησει το Ford GT #67 μαζι με τους Βρετανους Andy Priaulx και Harry Tincknell στους αγωνες του FIA World Endurance Championship (WEC) σε Silverstone, Spa και Le Mans. Ο 23χρονος κεντρισε το ενδιαφερον της ομαδας το 2016 οταν νικησε στον 24ωρο αγωνα Rolex 24 της Daytona και στις 12 Ωρες του Sebring, στην πρωτη του μαλιστα εμφανιση. 

Οι νικητες του 24ωρου αγωνα στην Daytona το περασμενο Σαββατοκυριακο, Joey Hand (ΗΠΑ), Dirk Müller (Γερμανια) και Sébastien Bourdais (Γαλλια) θα υπερασπιστουν την περυσινη νικη τους στο Le Mans στο τιμονι του Ford GT #68. Χαρη στις νικες της στους δυο 24ωρους αγωνες, η θαυμασια αυτη ομαδα εχει αποδειξει οτι δυσκολη μπορει να ηττηθει. 

Στο Ford GT #66 παρατασσεται και παλι η γρηγορη ομαδα των Stefan Mücke (Γερμανια) και Olivier Pla (Γαλλια) στο πρωταθλημα FIA WEC στους οποιους θα προστεθει ο Αμερικανος  Billy Johnson στους αγωνες του Silverstone, του Spa και του Le Mans. 

Στο Ford GT #69 η ομαδα των εξαιρετικων Ryan Briscoe (Αυστραλια), Richard Westbrook (Μ. Βρετανια) και Scott Dixon (Ν. Ζηλανδια) εχει σαν στοχο να βελτιωσει την 3η θεση που κατεκτησε στο βαθρο του Le Mans το 2016. 

«Δεν βλεπουμε την ωρα να επιστρεψουμε στο Le Mans με το Ford GT φετος», λεει ο Chip Ganassi, ιδιοκτητης της ομαδας Ford Chip Ganassi Racing. «Μπορει να πηραμε τη νικη περυσι, ομως πιστευω οτι μαθαμε και πολλα για τον αγωνα, για το Ford GT και για το τι χρειαζομαστε για να κυνηγησουμε τη νικη. Πιστευω οτι θα ειμαστε ακομη καλυτερα προετοιμασμενοι φετος. Επιπλεον, για αλλη μια φορα θα κατεβασουμε τεσσερα αυτοκινητα και 12 απο τους καλυτερους οδηγους στον κοσμο, οποτε ανυπομονω να επιστρεψουμε εκει και να υπερασπιστουμε τον τιτλο μας».  

ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ:

PIPO DERANI #67
«Ειμαι ενθουσιασμενος αλλα και περηφανος που με επελεξαν να εκπροσωπησω εναν τοσο επιτυχημενο και αξιοσεβαστο κατασκευαστη οπως η Ford. Το να τρεξω με μια ομαδα οπως η Ford Chip Ganassi Racing ηταν ενας απο τους στοχους μου απο την αρχη της καριερας μου και το γεγονος οτι με αναγνωρισαν και με επελεξαν ειναι μεγαλη υποθεση για μενα. Θα ηθελα να ευχαριστησω ιδιαιτερα τον George-Howard Chappell για την εμπιστοσυνη του και για το οτι πιστεψε σε μενα ωστε να μου δωσει αυτη την ευκαιρια». 

«Οι επιδοσεις του Ford GT στους αγωνες αντοχης τους τελευταιους 12 μηνες ειναι εξαιρετικες. Ανυπομονω να δουλεψω με την ομαδα ωστε να προσπαθησουμε να φερουμε περισσοτερες επιτυχιες στο πρωταθλημα FIA WEC και να υπερασπιστουμε τον τιτλο της κατηγοριας LM GTE Pro στο Le Mans».

SÉBASTIEN BOURDAIS #68
«Με συναρπαζει η σκεψη της επιστροφης μας. Μου προκαλει αγχος επισης με δεδομενο οτι ο καθενας, βλεποντας μας θα πει, ‘ενταξει, βαλατε τον πηχη εκει και τωρα πρεπει να το ξανακανετε’. Αλλα στο τελος της ημερας ετσι ειναι οι αγωνες. Κανεις κατι σημαντικο και στη συνεχεια η προκληση ειναι να διατηρηθεις εκει».  

«Ειναι σημαντικο να ειμαι μερος αυτου του προγραμματος, το να εχω την τυχη να ειμαι στο GT στην επιστροφη του στους αγωνες 50 χρονια μετα και μαλιστα με τις Ford και Ferrari να δινουν μαχη μεταξυ τους. Ηταν μεγαλη τιμη η συμμετοχη μου και θα τη θυμαμαι για ολη μου τη ζωη». 

«Η ιστορικη σημασια του αγωνα ηταν πραγματικα αυτο που εκανε τη διαφορα για μενα. Το να συνδεσω το ονομα μου με ενα εγχειρημα που σημαινει πολλα για τοσους πολλους ανθρωπους ειναι πολυ σημαντικο. Για να ειμαι ειλικρινης, το να προσφερω στην οικογενεια της Ford κατι που κυνηγουσαν για τοσο καιρο με τοση αφοσιωση και με την ψυχη τους, ειχε ιδιαιτερη σημασια για μενα. Οταν η οικογενεια εφτασε στο Le Mans ολα ηταν αλλιως. Θα μπορουσα να πω οτι ηταν προσωπικο στοιχημα για ολους. Δεν ηταν απλα ενας ακομη αγωνας η ενα ακομη αγωνιστικο προγραμμα. Αυτο ηταν το πιο σημαντικο στον αγωνα για μενα».

HARRY TINCKNELL #67
«Μια απο τις ιδιαιτεροτητες του Le Mans ειναι οτι επειδη η πιστα χρησιμοποιει δημοσιους δρομους, δεν μπορεις να κανεις δοκιμες κατα τη διαρκεια του χρονου. Εχεις μονο μια ευκαιρια καθε καλοκαιρι και μιλαμε για το μεγαλυτερο αγωνα αντοχης στον κοσμο. Πανω απο 250.000 ανθρωποι συγκεντρωνονται εκει δημιουργωντας μια ανεπαναληπτη ατμοσφαιρα».  

«Η πιστα απο μονη της ειναι απιστευτη. Ειναι πολυ γρηγορη και ταιριαζει απολυτα με το Ford GT μια και το αυτοκινητο σχεδιαστηκε για το Le Mans. Γραψαμε ιστορια περυσι, στον εορτασμο 50 χρονων απο τη νικη του 1966. Εγω οδηγω το #67 και η Ford νικησε στο Le Mans του ’67 οποτε ας ελπισουμε οτι μπορουμε να ξαναγραψουμε ιστορια και φετος. Νομιζω οτι εχουμε μεγαλες πιθανοτητες. Εμεις (η ομαδα του WEC) ειχαμε κανει μονο δυο αγωνες πριν το περυσινο Le Mans αλλα τωρα εχουμε μια αγωνιστικη περιοδο στις πλατες μας και ειμαστε πολυ δυνατη ομαδα. Ολοκληρωσαμε τη σεζον του 2016 με καλα αποτελεσματα και η συμμετοχη μας στην Daytona την περασμενη εβδομαδα σημαινει οτι η χρονια του 2017 ξεκινησε απο νωρις. 

«Πηγαινουμε στο Le Mans με μεγαλες προσδοκιες. Θα ειναι δυσκολο βεβαια αλλα ανυπομονω. Ειναι ο μεγαλυτερος αγωνας της χρονιας»!

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!