Η Ford φέρνει test drives με εικονική πραγματικότητα!


Η εικονικη πραγματικοτητα εισβαλλει σιγα σιγα στη ζωη μας. H Ford χρησιμοποιει ηδη σχετικες εφαρμογες για το σχεδιασμο των αυτοκινητων της και διερευνα τους τροπους ωστε η τεχνολογια αυτη να αλλαξει ριζικα την εμπειρια αγορας των αυτοκινητων. Στο μελλον,η εταιρια θα δινει τη δυνατοτητα στους πελατες να δοκιμασουν το SUV που θελουν να αγορασουν, οδηγωντας το εικονικα στην ερημο.

Ειτε επιλεξεις να ζησεις στην “πραγματικη” πραγματικοτητα, ειτε στην εικονικη, η Ford υποσχεται να σε κανει να αγαπησεις ξανα τους δρομους! Γιατι;

Η Εικονικη Πραγματικοτητα θα Κανει τα Test Drive Απλουστερα και Διαθεσιμα Ολο το 24ωρο/Οποτεδηποτε/Οπουδηποτε

Η τεχνολογια εικονικης πραγματικοτητας (VR) προσφερει εναν πολυ πιο ανετο τροπο δοκιμης προϊοντων και υπηρεσιων πριν απο την αγορα

Μπορεις απο το σπιτι να οδηγησεις στην ερημο με ενα SUV – η να μεταφερεις στο σχολειο τα πιτσιρικια σου, ενω φορας τις πιτζαμες σας

Οι καταναλωτες υποφερουν απο τα διλημματα και θελουν να δοκιμαζουν προϊοντα και υπηρεσιες πριν παρουν αποφαση

Η Ford προβλεπει οτι οι καταναλωτες, μελλοντικα, θα μπορουν να δοκιμαζουν οποιοδηποτε αυτοκινητο, οπουδηποτε και για οσο διαστημα επιθυμουν 

Η εταιρεια κανει εκτενη χρηση τεχνολογιας εικονικης πραγματικοτητας (VR) στη σχεδιαση του νεου Ford Fiesta 


Η ελευση της τεχνολογιας εικονικης πραγματικοτητας (VR) προβλεπεται να αλλαξει εκ βαθρων τον τροπο ζωης μας τις ερχομενες δεκαετιες.*

Οι κινηματογραφικες αιθουσες θα προσφερουν μια βιωματικη εμπειρια στο κοινο με ταινιες VR, οι ασθενεις θα κανουν θεραπεια VR και οι πελατες θα δοκιμαζουν εικονικα τα προϊοντα και τις υπηρεσιες που επιθυμουν. Προκειται για μια εντελως νεα διασταση στην ιδεα του  δειγματισμου η τη δοκιμη νεων πραγματων. Το ιδιο θα ισχυσει και για τα αυτοκινητα.

Περισσοτερο απο ποτε, η Ford ενσωματωνει την Εικονικη Πραγματικοτητα (VR) στον τροπο σχεδιασης των οχηματων της, και τωρα ξεκινα να διερευνα πως αυτη η τεχνολογια μπορει να αλλαξει την εμπειρια αγορας.

«Πραγματικα ειναι σαν λευκος καμβας. Φανταστειτε καποιον που θελει να αγορασει ενα SUV, να βιωνει την εμπειρια οδηγησης στους αμμολοφους στην ερημο, χωρις καν να απομακρυνθει απο τον καναπε του,» δηλωσε ο Jeffrey Nowak, global digital experience chief, της Ford Motor Company. «Παρομοιως, οσοι ψαχνουν ενα αυτοκινητο πολης, μπορουν απο το σπιτι, φορωντας τις πιτζαμες τους να ‘οδηγουν’ τη διαδρομη για το σχολειο σε ωρα αιχμης, αφου εχουν βαλει τα παιδια για υπνο.»


Διαδικτυακα, οι αγοραστες μπορουν να δοκιμαζουν, πριν αγορασουν, εαν τους ταιριαζει ενα νεο ζευγαρι γυαλιων η ρουχα, ακομα και την εικονα ενος νεου αυτοκινητου εξω απο το σπιτι τους. Αλλα συμφωνα με την Sheryl Connelly, Ford global trend & futuring manager, μερικες φορες ζαλιζονται απο την υπερπροσφορα προϊοντων, και οδηγουνται σε διλημμα. **

«Με το Διαδικτυο, οι καταναλωτες αντιμετωπιζουν πληθωρα επιλογων – κατι που επηρεαζει τη τελικη διαθεση τους να αγορασουν» δηλωσε η Connelly. «Προϊοντα και υπηρεσιες προσαρμοζονται για να εξυπηρετησουν μια ‘κοινωνια που δοκιμαζει’ και δινει προτεραιοτητα στη δοκιμη εναντι της αγορας.»


Το σημαντικοτερο κινητρο αγορας ενος αυτοκινητου, μετα απο τα πρακτικα, οικονομικα θεματα, ειναι “καθαρα συναισθηματικο” *** και το test drive μπορει να αποτελεσει ενα κρισιμο “πρωτο ραντεβου” για τον καταναλωτη και το υποψηφιο επομενο οχημα του. Επιτρεποντας στους πελατες να δοκιμαζουν διαφορετικα μοντελα την ωρα και στο μερος που τους εξυπηρετει – και για οσο διαστημα το επιθυμουν – η εικονικη πραγματικοτητα μπορει να βοηθησει τους πελατες να αποκτησουν μια πολυ πιο καθαρη αποψη για το αυτοκινητο της αρεσκειας τους,  πριν καν επισκεφθουν εναν Εμπορο. Επισης θα μπορει να προσφερει στους πελατες τη δυνατοτητα να νιωσουν ακομα και τη μοναδικη μυρωδια του νεου αυτοκινητου που σκεπτονται να αγορασουν.


Η Ford διερευνα αυτη τη στιγμη τις δυνατοτητες μιας σειρας τεχνολογιων εικονικης (VR) και επαυξημενης πραγματικοτητας (AR), με ψηφιακα ολογραμματα που θα ενσωματωνονται στον πραγματικο κοσμο, ωστε την επομενη δεκαετια ο κοσμος να μπορει να εχει τη βιωματικη εμπειρια ενος προϊοντος απο την ανεση του σπιτιου του.

«Οραματιζομαστε την ημερα που ο πελατης θα μπορει να εντοπιζει το μοντελο για το οποιο ενδιαφερεται – απο το χρωμα μεχρι το ακριβες φινιρισμα εσωτερικου – και να επιλεγει την ωρα και το μερος που επιθυμει την προσομοιωση. Οι δυνατοτητες ειναι ατελειωτες.» δηλωσε ο Nowak


Η Ford ηδη κανει εκτενη χρηση της εικονικης πραγματικοτητας (VR) στη σχεδιαση. Μια προηγμενη εγκατασταση στο Design Studio, στην Κολωνια (Γερμανια) επιτρεπει στους σχεδιαστες να δοκιμαζουν το οχημα χωρις να απαιτειται φυσικο πρωτοτυπο. Ετσι, μπορουν να τελειοποιουν την εμφανιση των υλικων, την ποιοτητα κατασκευης και το φινιρισμα ταχυτερα και πιο αποδοτικα. Για το νεο Ford Fiesta, οι σχεδιαστες μπορεσαν να δοκιμασουν και να επιβεβαιωσουν τη θεση των χειριστηριων του οχηματος, τη διαταξη του ταμπλο και τις θεσεις των καθισματων.

«Οι καταναλωτες αποφασιζουν μεσα σε τρια λεπτα εαν τους αρεσει η οχι ενα προϊον και το ιδιο ισχυει και για το αυτοκινητο» δηλωσε ο Amko Leenarts, head of global interior design operations της Ford. «Απο τη στιγμη που μπαινεις μεσα, αρχιζεις και ‘δενεσαι’ με τη μυρωδια, την αισθηση των επιφανειων η τον ηχο της πορτας που κλεινει και ειναι πολυ σημαντικο εαν εμεις – σαν σχεδιαστες – μπορεσουμε να βοηθησουμε στη δημιουργια της τελειας εμπειριας για τον πελατη.» 

http://www.fiestavr.ford.eu/

# # #

* https://www.thebigbangfair.co.uk/media/49557/the-future-of-shopping-compendium-final.pdf

** https://media.ford.com/content/fordmedia/feu/en/news/2016/12/07/amidst-unprecedented-change-and-uncertainty–ford-trend-report-h.html

*** http://www.nielsen.com/us/en/insights/news/2014/the-heart-of-the-issue-emotional-motivators-rev-up-automotive-purchase-intentions-around-the-world.html

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!