Η Hyundai Motorsport κατέκτησε τη 2η θέση στο Ράλι Σουηδίας


Ο  Hayden Paddon με το  νεο New Generation i20 WRC της Hyundai εξασφαλισε τη 2η θεση στο Ραλυ Σουηδιας  
Ο Dani Sordo τερματισε τον αγωνα στην  εκτη θεση και ο Thierry Neuville τερματισε χωρις προβληματα ωστε να βοηθησει την ομαδα του να αυξησει τους εργοστασιακους ποντους σε 49

Η Hyundai Motorsport γιορτασε μια ακομη θεση στο ποντιουμ με τον Hayden Paddon, ο οποιος σφραγισε τη δευτερη θεση στο Ραλι Σουηδιας, το δευτερο γυρο του Παγκοσμιου Πρωταθληματος της FIA 2016 Ραλι (WRC).

Το αποτελεσμα σηματοδοτει την πρωτη φορα που η Hyundai Motorsport εχει παρει back-to-back τερματισμους στο WRC και αντιπροσωπευει το δευτερο βαθρο για το Νεας Γενιας i20 WRC που εκανε το ντεμπουτο του στο Ραλι του Monte-Carlo τον περασμενο μηνα.

Υπογραμμιζοντας τις επιδοσεις του νεου οχηματος, ο Dani Sordo προσθεσε για δευτερη φορα την παρουσια του στα εξι κορυφαια αποτελεσματα στους αγωνες ραλι του 2016, τερματιζοντας στην εκτη θεση. Ο Thierry Neuville εξασφαλισε επισης τον τερματισμο και των τριων οχηματων της Νεας Γενιας i20 WRC ολοκληρωνοντας το ραλι.


Για τους Hayden Paddon και τον συνοδηγο του John Kennard, η δευτερη θεση τους ισοδυναμει με το προηγουμενο καλυτερο τους αποτελεσμα – επιτευχθηκε στη Σαρδηνια (Ραλι Ιταλιας) την περασμενη σεζον του 2015 – και η βαθμολογια των 18 εργοστασιακων ποντων για την ομαδα, που ειναι τωρα μολις πεντε ποντους πισω απο την ομαδα της Volkswagen Motorsport που ηγειται της διοργανωσης.

Ο Hayden Paddon δηλωσε: «Ενα βαθρο ειναι ενα φανταστικο αποτελεσμα για μενα και ολους στην ομαδα. Ελπιζαμε να ειχε ενα λιγοτερο αγχωτικο τερματισμο στο ραλι, αλλα δυστυχως, ειχαμε μια μικρη διαρροη νερου απο το ψυγειο μετα απο χτυπημα σε ενα κορμο κατα τη διαρκεια του αγωνα, το οποιο απαιτει μερικες γρηγορες επισκευες. Ευτυχως, ημασταν σε θεση να βρουμε μια προσωρινη λυση και να επιστρεψουμε στο service area με τη δευτερη θεση μας ανεπαφη! Ειχαμε ενα καλο Σαββατοκυριακο και αισθανθηκα πολυ ανετα με Νεας Γενιας i20 WRC. Στο μελλον, θα παλεψουμε περισσοτερο για τη νικη, αλλα θα χρειαστει λιγο περισσοτερη δουλεια στην οδηγηση μου και στο set-up του αυτοκινητου. Δεν ειμαστε πολυ μακρια απο το στοχο μας και προς το παρον, ειμαστε ευχαριστημενοι με τη δευτερη θεση. \”

Η Hyundai Motorsport εχει πλεον κατακτησει δεκα θεσεις στο βαθρο, εχοντας εισελθει στο WRC το 2014. Με τη Νεα Γενια i20 WRC συνεχιζει να παρουσιαζει βελτιωμενες επιδοσεις και την ικανοτητα της να ανταγωνιστει την κορυφη της διοργανωσης. Η ομαδα της Hyundai Motorsport θα αγωνισθει και παλι σε μολις λιγες εβδομαδες στο Μεξικο, οπου φιλοξενει τον 3ο γυρο του  Πρωταθληματος του 2016.

Τελικη Καταταξη
S. Ogier / J. Ingrassia (Volkswagen Polo R WRC) 1:59:47.4
H. Paddon / J. Kennard (Hyundai New Generation i20 WRC) +29.8
M. Østberg / O. Floene (Ford Fiesta RS WRC) +55.6
A. Mikkelsen / A. Jaeger (Volkswagen Polo R WRC) +1:10.8
O. Tanak / R. Molder (Ford Fiesta RS WRC) +1:50.7
D. Sordo / M. Martí (Hyundai New Generation i20 WRC) +2:24.0
H. Solberg / I. Minor (Ford Fiesta RS WRC) +2:40.0
C. Breen / S. Martin (Citroën DS3 WRC) +2:44.6
E. Evans / C. Parry (Ford Fiesta R5) +5:17.0
T. Suninen / M. Markkula (Škoda Fabia R5) +5:31.6

14. T. Neuville / N. Gilsoul (Hyundai New Generation i20 WRC) +7:10.7

Καταταξη Κατασκευστων / Παγκοσμιο Πρωταθλημα Ραλι FIA 2016
Volkswagen Motorsport 54 points / Hyundai Motorsport 49 / Volkswagen Motorsport II 30 / M-Sport World Rally Team 27  / DMACK World Rally Team 18 / Hyundai Motorsport N 14
.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=6islhASvL-c]

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!