Η νεα εποχη της Peugeot στην Ελλαδα συνεχιζεται με ανοδικη τροχια πωλησεων και τους πρωτους μηνες του 2015. Για το διαστημα Ιανουαριου – Απριλιου, η premium γαλλικη μαρκα βρισκεται αναμεσα στις κορυφαιες εταιρειες της αγορας με 1.618 ταξινομησεις νεων αυτοκινητων και 6.4% μεριδιο αγορας.
Στην ανοδικη πορεια της Peugeot σημαντικο ρολο εχει παιξει η διεισδυση της στις εταιρικες πωλησεις, μια αγορα που εμφανιζει αυξητικη ταση με ποσοστο 43% επι των συνολικων πωλησεων (στοιχεια Απριλιου 2015).
Μεσω του τμηματος εταιρικων πωλησεων, η Peugeot εχει επιλεξει να προσφερει ολοκληρωμενες και συμφερουσες προτασεις ειδικα σχεδιασμενες για τις αναγκες των πελατων της. Η αξιοπιστια, η ασφαλεια, οι επιδοσεις και η οδηγικη απολαυση, το πλουσιο επιπεδο εξοπλισμου, η γκαμα των πετρελαιοκινητων εκδοσεων και το χαμηλο κοστος χρησης των μοντελων της Peugeot, σε συνδυασμο με το πακετο υπηρεσιων που προσφερει η ελληνικη αντιπροσωπεια συντελουν, ασφαλως, σε αυτη την επιτυχια. Στο πελατολογιο της Peugeot συγκαταλεγονται οι σημαντικοτερες διεθνεις και ελληνικες εταιρειες μακροχρονιων και βραχυχρονιων μισθωσεων (RAC), μικρες και μεγαλες επιχειρησεις καθως και ελευθεροι επαγγελματιες.