Τα μοντελα της Renault Sport ξεχωριζουν για την υψηλη τεχνολογια, τις κορυφαιες επιδοσεις και το δυναμικο τους χαρακτηρα, οπως ακριβως και τα μαχητικα αεροσκαφη. Με αφορμη μια ξεχωριστη εκδηλωση της 348 Μοιρας Τακτικης Αναγνωρισης της Πολεμικης Αεροποριας, η Renault Sport βρεθηκε διπλα στους κυριαρχους των αιθερων.
Η Renault Sport, παραλληλα με την εμπλοκη της στους αγωνες, εχει ως αποστολη και τη δημιουργια των κορυφαιων εκδοσεων των μοντελων της Renault. Χρησιμοποιωντας την εμπειρια που αποκτα απο τους αγωνες και την υψηλη τεχνογνωσια της Renault δημιουργει αυτοκινητα που ξεχωριζουν για τις επιδοσεις τους, την οδικη συμπεριφορα και βεβαιως την οδικη αισθηση-ευχαριστηση που προσφερουν στον οδηγο. Η τεχνολογια και τα υλικα που χρησιμοποιουνται απο τη Renault Sport συχνα εχουν τις καταβολες τους στην αεροπορικη βιομηχανια, ετσι ωστε να προσφερουν την κορυφαια αποδοση και αντοχη ακομα και κατω απο τις πιο απαιτητικες συνθηκες.
Στα πλαισια μιας ξεχωριστης εκδηλωσης που διοργανωσε μια απο τις ιστορικες μοιρες της Πολεμικης Αεροποριας, η 348 Μοιρα Τακτικης Αναγνωρισης, πλαϊ στα RF-4E βρεθηκαν 2 δημοφιλη μοντελα της Renault Sport, τιμωντας το σημαντικο και πολυεπιπεδο εργο της Μοιρας, η οποια μετα απο περισσοτερα απο 60 χρονια λειτουργιας αυτη την Παρασκευη 5 Μαϊου ολοκληρωνει το εργο της.
Το κορυφαιο CLIO R.S. εφοδιασμενο με κινητηρα 1.6 λιτρων αποδοσης 200 ιππων και κιβωτιο διπλου συμπλεκτη EDC 6 σχεσεων αποτελει το μετρο συγκρισης οσον αφορα στην οδηγικη συμπεριφορα, στοιχειο που οφειλεται και στην προηγμενη αεροδυναμικη του αποδοση με τον διαχυτη στο πισω μερος να μην αποτελει απλα στοιχειο εντυπωσιασμου, αλλα να παιζει ενεργο ρολο στην σταθεροτητα του αυτοκινητου. Ενδεικτικη της αποτελεσματικοτητας του συνολου, ειναι το γεγονος οτι το CLIO R.S. παραγωγης αποτελει τη βαση για τα αγωνιστικα CLIO, τα οποια προκυπτουν με σχετικα πολυ λιγες αλλαγες στα μηχανικα μερη σε σχεση με το «πολιτικο» μοντελο. Αντιστοιχα και στο MEGANE, η Renault Sport επαιξε σημαντικο ρολο στην αεροδυναμικη αποδοση του μοντελου, ενω ειδικοτερα στην εκδοση GT η ρυθμιση της αναρτησης και το συστημα ενεργης τετραδιευθυνσης 4Control αποτελουν εργο της Renault Sport.