Η Skoda μας αποκαλύπτει, τη τέχνη πίσω απο το καμουφλάζ που χρησιμοποιεί


Σε τι εξυπηρετει το καμουφλαζ στα αυτοκινητα των δοκιμων προπαραγωγης, απο τη στιγμη που λογω των εντυπωσιακων, πολυχρωμων σχηματων τραβουν μονομιας τα βλεμματα των περισσοτερων; Το περιτεχνο καμουφλαζ στα αυτοκινητα των δοκιμων της SKODAεπιτρεπουν μονο ασαφεις υποθεσεις για το τι κρυβεται πισω απο το εντυπωσιακο τους καλυμμα. Αυτο ειναι απαραιτητο, δεδομενου οτι πολυ πριν απο το λανσαρισμα ενος νεου μοντελου, τα πρωτοτυπα αυτοκινητα προπαραγωγης που δοκιμαζονται στους δρομους, θα εχουν ηδη καλυψει εως και δυο εκατομμυρια χιλιομετρα, σε πραγματικες συνθηκες. Τις περισσοτερες φορες, οι δοκιμες πραγματοποιουνται σε δρομους κανονικης κυκλοφοριας. Τα μοτιβα του καμουφλαζ προστατευουν το γενικοτερο σχεδιασμο και τα χαρακτηριστικα καθε νεου μοντελου απο τα περιεργα βλεμματα και την βιομηχανικη κατασκοπεια, χρησιμοποιωντας οπτικες ψευδαισθησεις που αποπροσανατολιζουν το θεατη.


Ο μαραθωνιος δοκιμων στους δρομους, μεχρι την εναρξη της παραγωγης, πραγματοποιειται σε ολες τις ηπειρους. Το μοντελο παραγωγης θα πρεπει να αποδιδει εγγυημενα τα βελτιστα τοσο σε εξαιρετικα κρυο περιβαλλον με θερμοκρασιες κατω απο τους μειον 30 βαθμους Κελσιου οσο και πολυ πανω απο τους 40 βαθμους Κελσιου. Στο απαιτητικο και ολοκληρωμενο προγραμμα δοκιμων, τα πρωτοτυπα – γνωστα και ως «μουλαρια» – μετα απο δοκιμες σε πιστες και κλιματικους θαλαμους, βγαινουν σε δημοσιους δρομους, σε περιβαλλοντα με πολυ υψηλη υγρασια, σε διαδρομες εκτος δρομου με σκονη και χωμα, καθως και σε αρκτικες συνθηκες, στο χιονι και σε παγωμενες επιφανειες.



Για να κρατηθει μυστικη η σχεδιαστικη ταυτοτητα των αυτοκινητων δοκιμων απο τα αδιακριτα βλεμματα δημοσιογραφων, φωτογραφων και ανταγωνιστων, τα αυτοκινητα καλυπτονται πολυ προσεκτικα. Αυτος ειναι ο μονος τροπος για να διασφαλιστει οτι οι τεχνολογικες καινοτομιες, τα νεα χαρακτηριστικα σχεδιασης και οι εξυπνες λεπτομερειες θα παραμεινουν κρυφα μεχρι την ωρα της επισημης παρουσιασης. Τα αδιακριτα βλεμματα θα αναζητησουν ματαια ακομη και την επιγραφη η το σημα της SKODA σε οποιοδηποτε απο τα πρωτοτυπα δοκιμων της μαρκας. Τους «παπαρατσι» που ειναι εξοπλισμενοι με καμερες η smartphones, ενδιαφερουν ιδιαιτερα διαφορα χαρακτηριστικα σημεια και στοιχεια του αμαξωματος, οπως οι προβολεις, η μασκα η το πισω μερος, τα οποια καλυπτονται η παραποιουνται περιτεχνα ωστε να μην αποκαλυπτονται. Επισης, τα σχεδια του καμουφλαζ χρησιμοποιουνται για την αποκρυψη του περιγραμματος του αμαξωματος, καθως μεχρι και τα πλαϊνα παραθυρα καλυπτονται μερικως, για να αποκρυψουν το σχεδιασμο του προφιλ.



Παρομοιες προδιαγραφες ισχυουν και για το εσωτερικο. Μια καμπινα που βρισκεται κοντα στην τελικη εκδοση παραγωγης πρεπει να προστατευεται απο τους φακους των φωτογραφων, μιας και ακομα και ενα πρωτοτυπο δοκιμης θα σταθμευσει περιστασιακα, π.χ. για ανεφοδιασμο σε καποιο πρατηριο. Στα υλικα που χρησιμοποιουνται σε ενα αυτοκινητο δοκιμης περιλαμβανονται τα υφασματα συσκοτισης που διαμορφωνονται σε ανεξαρτητα καλυμματα για το ταμπλο, την κεντρικη οθονη, το συστημα πολυμεσων, την κεντρικη κονσολα, τους διακοπτες η τους αεραγωγους, ενω ειναι ευκολο να αφαιρεθουν. Η SKODA χρησιμοποιει αυτες τις σχολαστικες, ολοκληρωμενες τεχνικες καμουφλαζ εως οτου ερθει η ωρα για την επισημη παρουσιαση ενος νεου μοντελου, διατηρωντας στα υψη το ενδιαφερον των υποψηφιων πελατων και των εκπροσωπων των μεσων μαζικης ενημερωσης, ιδανικα μεχρι την τελευταια στιγμη!



Στη SKODA, οι ειδικοι του καμουφλαζ ειναι υπευθυνοι για το σχεδιασμο και την εξελιξη των καλυμματων. Υπαρχουν ελαχιστα ορια μπροστα στη φαντασια και τη δημιουργικοτητα τους, πειραματιζονται με μοτιβα, τρισδιαστατα εφε και χρωματικες αντιθεσεις για να ξεγελασουν τα βλεμματα. Μερικες φορες κρυβουν ακομη και μηνυματα μεσα στον σχεδιασμο καμουφλαζ, οπως ενα hashtag για τον λογαριασμο @skodaautonews στο Twitter. Η εφαρμογη ενος ολοκληρωμενου καμουφλαζ σε ενα αυτοκινητο δοκιμων με το χερι, διαρκει αρκετες ωρες.



Οσον αφορα τις ειδικες εκδηλωσεις, οι ειδικοι για τα καμουφλαζ της SKODA συνεργαζονται με αυτους του μαρκετινγκ για να δημιουργησουν μερικες ιδιαιτερα εντυπωσιακες λυσεις. Για παραδειγμα, στη διαρκεια της μεγαλης παρελασης στα Ηλυσια Πεδια που εγινε στο πλαισιο του «Tour de France 2016», το KODIAQ, το μεγαλο SUV της μαρκας, εμφανιστηκε πριν την επισημη πρεμιερα του με ενα κοκκινο, γκρι και μαυρο καμουφλαζ που μονοπωλησε το ενδιαφερον. Το 2019, λιγο πριν απο την παγκοσμια πρεμιερα της, η SKODA OCTAVIA τεταρτης γενιας μπορουσε πολυ ευκολα να εντοπιστει στους δρομους της Πραγας και της Mladá Boleslav χαρη σε ενα ειδικο διχρωμο καμουφλαζ σε κιτρινο και πορτοκαλι χρωμα, στο πλαισιο του παιχνιδιου \”Catch me if you can\” για τους φιλους της SKODA. Οι fans που «αποθανατιζαν» τα καμουφλαρισμενα αυτοκινητα στο Facebook, στο Twitter η στο Instagram, μπορουσαν να κερδισουν μια αποκλειστικη προσκληση για την παγκοσμια πρεμιερα του μοντελου. Για τα πρωτοτυπα δοκιμων του SCALA, χρησιμοποιηθηκε ενα μοτιβο λευκων και μπλε διαγραμμισεων.


Τους τελευταιους μηνες, οι επιδοξοι αυτοκινητικοι παπαρατσι που περιμενουν κοντα στα κεντρικα γραφεια της εταιρειας στη Mladá Boleslav, μπορουν να καταγραφουν το εντυπωσιακο καμουφλαζ με πρασινα, λευκα και γκρι τρισδιαστατα οπτικα σχηματα που κρυβουν το σχεδιασμο του SKODA ENYAQ iV. Οι ειδικοι στο καμουφλαζ αφιερωσαν συνολικα 120 ωρες στην ιδεα της αποκρυψης του πρωτου αμιγως ηλεκτροκινητου SUV της SKODA και για αυτο χρησιμοποιησαν περιπου 18 τετραγωνικα μετρα αυτοκολλητου υλικου. Το SKODA ENYAQ iV θα αποκαλυφθει αργοτερα μεσα στη χρονια. Ωστοσο, οι ειδικοι για τα καμουφλαζ δεν θα εχουν και πολυ χρονο για να χαλαρωσουν, αφου μεχρι το τελος του 2022 θα κυκλοφορησουν συνολικα δεκα νεα ηλεκτρικα μοντελα της γκαμας SKODA iV.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!