Στον αποηχο του dieselgate, η Volskwagen η οποια επαναγοραζει απο τους Αμερικανους πελατες της τα αυτοκινητα με το defeat system, προεκυψε ενα αλλο προβλημα, για το οποιο επρεπε να δωσει λυση η Δικαιοσυνη: Αφου ο μοναδικος ορος ηταν το αυτοκινητο που επιστρεφεται \”πρεπει να λειτουργει\”, πολλοι ιδιοκτητες αρχισαν να γδυνουν τα αυτοκινητα τους και να τα επιστρεφουν στη VW, μονο με τον κινητηρα και τις ροδες.
Το \”γδυσιμο\” των αυτοκινητων για να κρατησουν οι ιδιοκτητες τα ανταλλακτικα και (προφανως) να τα πουλησουν, ωστοσο, εφτασε μεχρι τα αμερικανικα δικαστηρια, με τον δικαστη Charles Breyer που επιβλεπει τον συμβιβασμο μεταξυ του γερμανικου κολοσσου και των αμερικανικων Αρχων, να δινει μια ερμηνεια του τι ισχυει.
\”Ξεκαθαρα, ο στοχος της συμφωνιας, απο την πλευρα της VW, ηταν να δεχθει αυτα τα αυτοκινητα στην κατασταση που βρισκονταν οταν οδηγουνταν στο δρομο και οχι να τα γδυνουν οι καταναλωτες πριν τα επιστρεψουν\”, ειπε ο δικαστης κατα τη διαρκεια χθεσινης συνεδριασης για το ζητημα. Αυτο, πρακτικα, σημαινει αυτο που φανταζεσαι: Οτι εφεξης, η VW δεν θα δεχεται επιστροφες σε μοντελα της που δεν εχει μεινει ουτε… πορτα. Στις ΗΠΑ.