Ο Monteiro, παρα τους σοβαρους τραυματισμους που υπεστη στο κεφαλι και στον αυχενα τον Σεπτεμβριο του 2017, επειτα απο μια συντριβη του αυτοκινητου του κατα τη διαρκεια δοκιμων , εχει επανακαμψει στην αγωνιστικη δραση, μετα απο επιπονη σκληρη μαχη.
Ο Monteiro πηρε το προβαδισμα στην Πορτογαλια, οταν ο Attila Tassi της KCMG, αντιμετωπισε προβλημα με τα μπουζι, καταφερνοντας να κρατησει το ρυθμο μεχρι το τελος. Ειναι η πρωτη του νικη επειτα απο δυο χρονια, οπου ειχε θριαμβευσει στην Ουγγαρια.
Πισω απο το Monteiro, ο Yvan Muller της Cyan Racing Lynk & Co τερματισε δευτερος, με τον ανιψιο του Yann Ehrlacher να ανεβαινει και αυτος στο βαθρο, με ενα δευτερο Lynk & Co 03 TCR. Στη συνεχεια, ο Muller εξηγησε οτι ηταν δυσκολη η αποφαση να αγωνιστει μετα απο την θλιβερη απωλεια ενος τεχνικου της ομαδας του, ο οποιος ξαφνικα αισθανθηκε αδιαθεσια. Και οι δυο οδηγοι κατεβαλαν φορο τιμης μετα την απονομη, ενω τηρηθηκε ενος λεπτου σιγη στο grid, πριν απο το δευτερο σκελος του αγωνα.
Επομενος “σταθμος” για το WTCR ειναι το Ningbo της Κινας, οπου στις 13-14 Σεπτεμβριου θα ξεκινησει ο πρωτος αγωνας για τον Ασιατικο γυρο.
Η γκαμα των ελαστικων της ΥΟΚΟΗΑΜΑ εχει σχεδιαστει και κατασκευαστει για να ανταποκρινεται πληρως στις απαιτησεις του οδηγου αλλα και του αυτοκινητου. Η ακριβης αποκριση στις στροφες, η ασφαλεια, η τελεια προσφυση και η πραγματικη αισθηση του δρομου που προσφερουν στον οδηγο, ειναι μερικα μονο απο τα χαρακτηριστικα της υψηλης τεχνολογιας των ελαστικων ΥΟΚΟΗΑΜΑ.
Η εταιρεια ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ ΑΕ, εισαγει και διανεμει τα υψηλης ποιοτητας ελαστικα ΥΟΚΟΗΑΜΑ στην ελληνικη αγορα, απο το 1957.