Η… ακτινογραφία της Alfa Romeo Stelvio QV

Δεν ειναι ιστορικο μονο επειδη ειναι το πρωτο SUV της Alfa Romeo. Ειναι και εμβληματικο επειδη ειναι και το πρωτο SUV που φορα το θρυλικο τετραφυλλο τριφυλλι. Εχοντας ηδη κερδισει τον ατυπο τιτλο του \”ταχυτερου SUV σε πιστα\”, με νεο ρεκορ στην κατηγορια στο εμβληματικο Nürburgring με χρονο 7 λεπτα και 51,7 δευτερολεπτα, η Stelvio QV ειναι τουλαχιστον… ενδιαφερουσα. Με αφορμη τη διεθνη της επισημη παρουσιαση, ας ανακαλυψουμε τις λεπτομερειες που τη βαζουν στο πανθεον των μοντελων της Alfa Romeo.

Η Stelvio Quadrifoglio ειναι εξοπλισμενη με τον αποκλειστικο αλουμινενιο βενζινοκινητηρα V6 Bi-Turbo 2,9 λιτρων, εμπνευσμενο απο τις τεχνολογιες και την τεχνογνωσια της Ferrari, που αποδιδει μεγιστη ισχυ 510 HP στις 6.500 σ.α.λ. και μεγιστη ροπη 600 Nm απο τις 2.500 εως τις 5.000 σ.α.λ. Ο συγκεκριμενος κινητηρας συνεργαζεται ιδανικα με το ειδικο αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων 8-σχεσεων, με τις αλλαγες να Rπραγματοποιουνται σε μολις 150 χιλιοστα του δευτερολεπτου στη λειτουργια Race. Για μια ακομα πιο συναρπαστικη οδηγικη εμπειρια, το μοντελο διαθετει στον βασικο του εξοπλισμο αλουμινενια paddles αλλαγης ταχυτητων που ειναι τοποθετημενα στην κολωνα του τιμονιου.

Οι επιδοσεις του ειναι εξαιρετικες: επιταχυνση 0-100 km/h σε μολις 3,8 δευτερολεπτα και κορυφαια τελικη ταχυτητα στην κατηγορια (283 km/h). Το σπορ SUV της Alfa Romeo ξεχωριζει επισης σε επιπεδο εκπομπων ρυπων και καταναλωσης καυσιμου, χαρη στο ηλεκτρονικα ελεγχομενο συστημα απενεργοποιησης κυλινδρων και στη λειτουργια \”sailing\”, που διατιθεται στη ρυθμιση Advanced Efficiency.

Για πρωτη φορα, ο βενζινοκινητηρας 2,9 λιτρων V6 Bi-Turbo 510 HP συνδυαζεται με το πρωτοποριακο συστημα τετρακινησης Q4 και εγγυαται ασυναγωνιστες επιδοσεις, προσφυση, οδηγικη απολαυση και ασφαλεια σε ολες τις συνθηκες. Επιπλεον, η Stelvio Quadrifoglio ειναι εξοπλισμενη με την αποκλειστικη μοναδα AlfaTM Chassis Domain Control, ενω ειναι το μοναδικο SUV στην κατηγορια του που διαθετει το διαφορικο AlfaTM Active Torque Vectoring στον βασικο εξοπλισμο. Επισης, στον βασικο εξοπλισμο περιλαμβανεται και η καινοτομος AlfaTM Active Suspension, το συστημα που συνεχως ελεγχει ενεργα τα αμορτισερ. Επιπλεον, η Stelvio Quadrifoglio προσφερει αψεγαδιαστη ανεση χαρη στη διαταξη της αναρτησης της, μεσω της αποκλειστικης τεχνολογιας AlfaLinkTM. Η συγκεκριμενη τεχνολογια αποτελειται απο διπλα ψαλιδια και αξονα \”ημι-εικονικης διευθυνσης\” (semi-virtual steering axis) εμπρος και συστημα τεσσαρων και μισου συνδεσμων πισω.

Σε καθε περιπτωση παντως και σε ολες τις ταχυτητες, με την Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio η οδηγηση γινεται ενστικτωδης και φυσικη, καθως διαθετει την καλυτερη στην κατηγορια του αμεσοτητα στο τιμονι (12.1:1).

Η Stelvio Quadrifoglio διαθετει δυο κορυφαια χαρακτηριστικα που την καθιστουν το SUV με τις υψηλοτερες επιδοσεις στην κατηγορια. Με αποβαρο 1.830 κιλα, το μοντελο παρουσιαζει την καλυτερη αναλογια βαρους/ισχυος στην κατηγορια (3,6 κιλα/ιππο) και τη μεγαλυτερη πυκνοτητα ισχυος (176 HP/l). Αυτα τα εκπληκτικα χαρακτηριστικα, συνωνυμα με την οδηγικη ευχαριστηση, επιτευχθηκαν χαρη στην ιδανικη κατανομη βαρους μεταξυ των δυο αξονων και τη χρηση εξαιρετικα ελαφρων υλικων, οπως ανθροκονηματινων (αξονας μεταδοσης) και αλουμινιου (κινητηρας, αναρτησεις, φρενα, πορτες, εμπρος/πισω φτερα και καπο).
Ενα ακομα χαρακτηριστικο της Stelvio Quadrifoglio ειναι το ολοκληρωμενο και ενσωματωμενο πρωτοποριακο ηλεκτρομηχανολογικο συστημα φρενων (IBS), ενα αποκλειστικο εμπορικο σημα της Alfa Romeo, το οποιο πρωτοεμφανιστηκε στη Giulia και το οποιο εχει γινει σημειο αναφορας τοσο για την ταχυτητα αποκρισης οσο και την αποσταση φρεναρισματος και τον περιορισμο του βαρους. Κατοπιν παραγγελιας, ειναι διαθεσιμα και τα κεραμικα δισκοφρενα υψηλων επιδοσεων.

Οι εξαιρετικες επιδοσεις και η πρωτοποριακη τεχνολογια συνδυαζονται με το μοναδικο στυλ της Stelvio Quadrifoglio, η οποια αποτελει την καλυτερη εκφραση του ιταλικου design δια χειρος Alfa Romeo. Το αποτελεσμα ειναι εντυπωσιακο, καθως επιτυγχανεται η τελεια αρμονια σε σχεδιαστικο και λειτουργικο επιπεδο, σε ενα αισθησιακο και μυωδες αμαξωμα. Εμφανη χαρακτηριστικα στοιχεια του νεου μοντελου ειναι οι εισαγωγες αερα στο καπο, τα σπορ πλευρικα μαρσπιε και οι φουσκωμενοι θολοι τροχων, ολα στο χρωμα του αμαξωματος, καθως και οι τεσσερις αποληξεις της εξατμισης.
Η ιδια σπορ εμπνευση, με το γνωστο “αγγιγμα” της κλασικης ιταλικης κομψοτητας, διακατεχει και το εσωτερικο του αυτοκινητου, οπου εχουν χρησιμοποιηθει κορυφαια υλικα: ανθρακονημα, δερμα και Alcantara. Επιπλεον, στο κεντρο του ταμπλο δεσποζει το νεο συστημα Infotainment Alfa Connect 3D NAV 8,8\”.

Βενζινοκινητηρας 2,9 λιτρων V6 Bi-Turbo και αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων 8- σχεσεων

    (Μεγιστη ισχυς 510 HP στις 6.500 σ.α.λ. και μεγιστη ροπη 600 Nm απο τις 2.500 εως τις 5.000 σ.α.λ.
    Τα 0-100 km/h σε μολις 3,8 δευτερολεπτα και τελικη ταχυτητα 283 km/h.
    Ειδικα διαμορφωμενο αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων 8-σχεσεων με αλλαγες ταχυτητας σε μολις 150 χιλιοστα του δευτερολεπτου στη λειτουργια Race.
    Εξοπλισμενο στη βασικη εκδοση με αλουμινενια paddles ενσωματωμενα στο τιμονι)

Με επιρροες απο τις τεχνολογιες και την τεχνογνωσια της Ferrari, ο κινητηρας που ειναι τοποθετημενος στη Stelvio Quadrifoglio ειναι ο αλουμινενιος βενζινοκινητηρας 2.9 λιτρων V6 Bi-Turbo.

Απο αλουμινιο – για να μειωσει το συνολικο βαρος του αυτοκινητου, ειδικα στον μπροστινο αξονα – ο εκρηκτικος βενζινοκινητηρας 2,9 λιτρων BiTurbo παρεχει μεγιστη ισχυ 510 HP στις 6.500 σ.α.λ. και μεγιστη ροπη 600 Nm απο 2.500 σε 5.000 σ.α.λ. Επιπλεον, συνδυαζεται αρμονικα με το ειδικα ρυθμισμενο αυτοματο κιβωτιο ταχυτητων 8-σχεσεων.
Η αποδοση ειναι εξαιρετικη: η Stelvio Quadrifoglio μπορει να επιταχυνει απο 0 εως 100 km/h σε μολις 3,8 δευτερολεπτα, με κορυφαια ταχυτητα τα 283 km/h. Εκτος απο τις εντυπωσιακες τιμες ισχυος και ροπης, ο συγκεκριμενος βενζινοκινητηρας ειναι ιδιαιτερα αποδοτικος ως προς την καταναλωση καυσιμου και, οπως ολοι οι κινητηρες της νεας γενιας Alfa Romeo, προσφερει το γνωστο σπορ ηχο της Alfa Romeo.

Ο κινητηρας της Stelvio Quadrifoglio συνεργαζεται ιδανικα με το αυτοματο ZF κιβωτιο ταχυτητων 8-σχεσεων, που ειναι ειδικα διαμορφωμενο για να πραγματοποιει αλλαγες ταχυτητων σε μολις 150 χιλιοστα του δευτερολεπτου στη λειτουργια Race. Το κιβωτιο ταχυτητων διαθετει επισης εναν συμπλεκτη ασφαλισης ωστε, μολις αλλαξει η ταχυτητα, να δινει στον οδηγο μια ισχυρη αισθηση επιταχυνσης.

Αναλογα με τον τροπο λειτουργιας στο AlfaTM DNA Pro, το αυτοματο κιβωτιο βελτιστοποιει την οδηγηση εντος και εκτος πολης, καθως και τον χειρισμο σε ολες τις συνθηκες κινησης. Το σπορ SUV Alfa Romeo ειναι επισης εξαιρετικα αποδοτικο ως προς τις εκπομπες ρυπων και την καταναλωση καυσιμου, καθως διαθετει ελεγχομενο συστημα απενεργοποιησης κυλινδρων και τη λειτουργια \”sailing\”, διαθεσιμη στη ρυθμιση Advanced Efficiency.

Συστημα Q4 για κινηση σε ολους τους τροχους με στοχο την ανακατανομη της ροπης σε πραγματικο χρονο
    (Συνδυασμος με τον βενζινοκινητηρα V6 Bi-Turbo 2,9 λιτρων για πρωτη φορα.
    Σε κανονικες συνθηκες, το συστημα Q4 μεταφερει το 100% της ροπης στον πισω αξονα.
    Στο οριο, το συστημα Q4 μεταφερει μεχρι και το 50% της ροπης στον εμπροσθιο αξονα)
Για πρωτη φορα ο βενζινοκινητηρας 2,9-λιτρων V6 Bi-Turbo συνδυαζεται με το καινοτομο συστημα τετρακινησης Q4 all-wheel drive, γεγονος που εγγυαται εξαιρετικες επιδοσεις, προσφυση, οδηγικη απολαυση και ασφαλεια σε ολες τις συνθηκες. Yπο κανονικες συνθηκες, το συστημα Q4 μεταφερει το 100% της ροπης στον πισω αξονα. Καθως οι τροχοι πλησιαζουν το οριο προσφυσης, το συστημα μεταδιδει σε πραγματικο χρονο το 50% της ροπης στον εμπροσθιο αξονα.

Συγκεκριμενα, η μηχανικη διαταξη του συστηματος Q4 περιλαμβανει ενεργο συστημα μεταφορας κινησης αναμεσα στους δυο αξονες και ενα εμπρος διαφορικο σχεδιασμενο ειδικα για τις τεχνικες απαιτησεις της Alfa Romeo. Το ζητουμενο ειναι η αποτελεσματικη διαχειριση της μεγαλης ροπης με μια απεριττη και ελαφρια διαταξη. Το συστημα μεταδοσης της κινησης χρησιμοποιει κορυφαια τεχνολογια ενεργου συμπλεκτη που προσδιδει εξαιρετικα δυναμικα οδηγικα χαρακτηριστικα, ενω ταυτοχρονα διασφαλιζει και μειωμενη καταναλωση καυσιμου. Ο ενσωματωμενος ενεργοποιητης Next-Gen εξασφαλιζει ταχυτητα αποκρισης και απολυτα ελεγχομενη κατανομη της ροπης, αναλογα με την επιλογη της χαρτογραφησης στο Alfa DNA.

Ειδικοτερα το συστημα Q4 αξιολογει συνεχως διαφορες παραμετρους ωστε να επιτυχει τη βελτιστη κατανομη ροπης μεταξυ των δυο αξονων, αναλογα με τη χρηση του αυτοκινητου και τη διαθεσιμη προσφυση του οδοστρωματος. Αυτη η τεχνολογια μπορει να προβλεψει την απουσια προσφυσης στηριζομενη σε πληροφοριες που προκυπτουν απο τους εγκαρσιους και διαμηκεις αισθητηρες επιταχυνσης, τη γωνια στροφης του τιμονιου αλλα και τους αισθητηρες “μεταφορας βαρους” του αυτοκινητου. Σε κανονικες συνθηκες η Stelvio Quadrifoglio με το συστημα Q4 συμπεριφερεται ως πισωκινητο οχημα: 100% της ροπης μεταφερεται στον πισω αξονα. Οταν καποιος τροχος φτασει στο οριο της ολισθησης το συστημα μεταφερει αμεσα μεχρι και το 50% της διαθεσιμης ροπης στον εμπρος αξονα χαρη στο ενεργο συστημα μεταφορας. Για την επιτευξη της μεγιστης ταχυτητας αντιδρασης στην ανακατανομη της ροπης το συστημα ανιχνευει διαφορες στην ταχυτητα περιστροφης αναμεσα στους δυο αξονες, με αποτελεσμα εναν – κορυφαιο για την κατηγορια –  ελεγχο σε προσφυση και αλλαγη κατευθυνσης.

Τεχνολογια αιχμης για αψογο χειρισμο και εξαιρετικη οδηγικη απολαυση
    (AlfaTM Chassis Domain Control (CDC) and AlfaTM Active Torque Vectoring.
    Alfa DNATM Pro με λειτουργια Race.
    Συστημα αναρτησης με την τεχνολογια AlfaLinkTM, συστημα αναρτησης AlfaTM Active Suspension και το πιο αμεσο συστημα διευθυνσης στην κατηγορια.
    Ενσωματωμενο συστημα φρενων (IBS) με κεραμικα δισκοφρενα)
Συμφωνα με τη φιλοσοφια της Alfa Romeo, τα ηλεκτρονικα βοηθηματα δεν πρεπει να ειναι παρεμβατικα. Πρεπει απλως να διευκολυνουν την οδηγικη εμπειρια, η οποια επιβαλλεται να ειναι συναρπαστικη απο μονη της. Κι ολα αυτα χαρη, στα προσεκτικα σχεδιασμενο πλαισιο και συστημα αναρτησης. Η Stelvio Quadrifoglio επιβεβαιωνει απολυτα αυτη τη φιλοσοφια μεσα απο τη στιβαρη και εξαιρετικα μελετημενη δομη του αμαξωματος, καθως και την παρουσια, στον εξοπλισμο ενεργητικης ασφαλειας, πληθωρας εξελιγμενων συστηματων που καθιστουν την οδηγηση ακομα πιο συναρπαστικη.

AlfaTM Chassis Domain Control (CDC) και AlfaTM Active Torque Vectoring
Η Stelvio Quadrifoglio εξοπλιζεται με το AlfaTM Chassis Domain Control (CDC) και ειναι η μονη εκδοση που διαθετει το διαφορικο AlfaTM Active Torque Vectoring στον βασικο εξοπλισμο.
Το CDC ειναι ο \”εγκεφαλος\” της Stelvio Quadrifoglio και συντονιζει ολα τα ηλεκτρονικα συστηματα του αυτοκινητου (οπως το AlfaTM DNA Pro selector, το συστημα τετρακινησης Q4 all-wheel drive, το συστημα AlfaTM Active Torque Vectoring system, το συστημα αναρτησης AlfaTM Active Suspension και το ESC) επιτυγχανοντας ετσι καλυτερες επιδοσεις και μεγιστη οδηγικη απολαυση. Η τεχνολογια Torque Vectoring βελτιστοποιει την οδικη συμπεριφορα και τονιζει τον σπορ χαρακτηρα του μοντελου. Η συγκεκριμενη τεχνολογια βελτιωνει την προσφυση κατα τη διαρκεια της επιταχυνσης, μειωνοντας την υποστροφη η την υπερστροφη. Ετσι, ο οδηγος της Stelvio Quadrifoglio μπορει να απολαμβανει την οδηγηση με ταυτοχρονα υψηλα επιπεδα ασφαλειας, χωρις περιττες παρεμβασεις απο το συστημα ελεγχου ευσταθειας.

Alfa DNATM Pro με λειτουργια Race

Η Stelvio Quadrifoglio επιπλεον περιεχει το Alfa DNA Pro selector, το οποιο τροποποιει τη δυναμικη συμπεριφορα του αυτοκινητου αναλογα με την επιλογη του οδηγου: Dynamic, Natural, Advanced Efficiency (λειτουργια εξοικονομησης ενεργειας) και Race (ιδανικη για κορυφαιες επιδοσεις).

Συστημα αναρτησης με τεχνολογια AlfaLinkTM, συστημα αναρτησης AlfaTM Active Suspension και το πιο αμεσο συστημα διευθυνσης στην κατηγορια
Η εμπρος αναρτηση του συστηματος AlfaLinkTM αποτελειται απο διπλα ψαλιδια και αξονα \”ημι-εικονικης διευθυνσης\” (semi-virtual steering axis), ο οποιος βελτιστοποιει την αποσβεση της αναρτησης, καθως και την ακριβεια του συστηματος διευθυνσης. Στην πισω αναρτηση, χρησιμοποιειται ενα συστημα τεσσαρων και μισου συνδεσμων, μια ακομα πατεντα της μαρκας, προσφεροντας σε καθε περιπτωση οδηγικη απολαυση και απαραμιλλη ανεση.

Το Alfa Active Suspension ειναι ενα συστημα το οποιο συνεχως ελεγχει ενεργα τα αμορτισερ για να μειωθει η κλιση του αμαξωματος σε ολες τις συνθηκες οδηγησης. Συνεργαζεται συνεχως με το CDC και το Alfa DNA Pro και διαμορφωνει τη λειτουργια του αναλογα με την επιλεγμενη ρυθμιση, προφεροντας απαραμιλλη ανεση και οδικη συμπεριφορα.

Σε καθε περιπτωση, παντως, και σε ολες τις ταχυτητες, με την Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio η οδηγηση γινεται ενστικτωδης και φυσικη, καθως διαθετει την καλυτερη στην κατηγορια του αμεσοτητα στο τιμονι (12.1:1).

Ολοκληρωμενο Συστημα Πεδησης (IBS) και κεραμικα δισκοφρενα
Το Ολοκληρωμενο Συστημα Πεδησης (Integrated Brake System – IBS) της Alfa Romeο που εκανε το ντεμπουτο του στην Giulia, δινει το παρον και στη Stelvio Quadrifoglio. Το καινοτομο ηλεκτρομηχανικο συστημα επιτρεπει τη συνεργασια αναμεσα στο συστημα ευσταθειας και το παραδοσιακο σερβο εξασφαλιζοντας αμεση αποκριση των φρενων και επομενως, πολυ μικρες αποστασεις ακινητοποιησης κατα το φρεναρισμα.

Κατανομη βαρους και αναλογια ισχυος προς βαρος
    (Η καλυτερη στην κατηγορια αναλογια βαρους/ισχυος (3,6 kg/HP) και η μεγαλυτερη πυκνοτητα ισχυος -176 HP/L-)

Η Stelvio Quadrifoglio διαθετει δυο κορυφαια χαρακτηριστικα που την καθιστουν το SUV με τις υψηλοτερες επιδοσεις στην κατηγορια. Με αποβαρο 1.830 κιλα, το μοντελο παρουσιαζει την καλυτερη αναλογια βαρους/ισχυος στην κατηγορια (3,6 κιλα/ιππο) και τη μεγαλυτερη πυκνοτητα ισχυος (176 HP/l).

Αυτα τα εκπληκτικα χαρακτηριστικα, συνωνυμα με την οδηγικη ευχαριστηση, ειναι απορροια της τελειας κατανομης βαρους αναμεσα στον εμπρος και τον πισω αξονα. Για να επιτευχθουν τα παραπανω, οι μηχανικοι της Alfa Romeo τοποθετησαν τα βαρυτερα επιμερους τμηματα και υλικα κατασκευης οσο το δυνατο προς το κεντρο του αμαξωματος, και παραλληλα χρησιμοποιησαν εξαιρετικα ελαφρια υλικα στα μηχανικα μερη και το αμαξωμα. Πιο συγκεκριμενα χρησιμοποιηθηκαν ανθρακονηματα (αξονας μεταδοσης) και αλουμινιο (κινητηρας, αναρτησεις, φρενα, πορτες, εμπρος/πισω φτερα και καπο).

Αξιζει να σημειωθει οτι το μειωμενο βαρος δεν επηρεαζει σε καμια περιπτωση την κορυφαια στρεπτικη ακαμψια του αυτοκινητου, που εξασφαλιζει αντοχη, χαμηλα επιπεδα θορυβου και κορυφαια οδικη συμπεριφορα ακομα και υπο οριακες συνθηκες.  Οι δε συνολικες διαστασεις δεν ειναι ιδιαιτερα μεγαλες: μηκος 470 εκ., υψος 168 εκ. και πλατος 216 εκ.


Quadrifoglio: ενα συμβολο του ιταλικου αγωνιστικου πνευματος απο το 1923

    Το συμβολο τυχης εμφανιστηκε στην “RL” του Ugo Sivocci, που αγωνιστηκε στο Targa Florio το 1923.
    Απο τοτε αποτελει το συμβολο των αγωνιστικων αυτοκινητων της Alfa Romeo, ενω εμφανιζεται και σε επιλεγμενα μοντελα παραγωγης απο τη δεκαετια του ‘70.
    Σημερα, το σημα Quadrifoglio στη Giulia και τη Stelvio, \”πιστοποιει\” τον σπορ και εξελιγμενο τεχνολογικα χαρακτηρα.

Πισω απο τη φιλοσοφια της Alfa Romeo για το Quadrifoglio, το θρυλικο σημα που τοποθετειται απο το 1923 στα αυτοκινητα της μαρκας με τις εξαιρετικα υψηλοτερες επιδοσεις, οχι μονο στην πιστα, αλλα και σε ειδικες εκδοσεις παραγωγης, βρισκεται η συνεχης αναζητηση για την αγωνιστικη υπεροχη, τα αποτελεσματα της οποιας μεταφερονται σε αυτοκινητα παραγωγης.

Η πρωτη Alfa Romeo που εφερε το σημα Quadrifoglio ηταν μια “RL” που οδηγησε ο Ugo Sivocci οταν κερδισε τον αγωνα Targa Florio το 1923, η πρωτη απο τις συνολικα 10 νικες της μαρκας στον συγκεκριμενο δημοφιλη αγωνα. Το ιδιο συμβολο τυχης εμφανιστηκε και στην “P2” του Brilli Peri οταν κατεκτησε την κορυφη στον πρωτο \”Παγκοσμιο Αγωνα Motor Racing\” στη Monza το 1925, οπου η Alfa Romeo κερδισε τον πρωτο απο τους πεντε Παγκοσμιους Τιτλους. Στα τελη του ’20 το σημα Quadrifoglio χρησιμοποιηθηκε για να ξεχωριζουν στην πιστα τα αυτοκινητα της Alfa Romeo απο εκεινα της “Scuderia Ferrari”.

Το 1950 και 1951, οι Giuseppe “Nino” Farina και Juan Manuel Fangio οδηγησαν τις διασημες “Alfettas”, 158 και 159 στην κορυφη των δυο πρωτων αγωνων του Παγκοσμιου Πρωταθληματος της Formula 1. Επειτα, τη δεκαετια του ‘60, το Quadrifoglio εμφανιστηκε στην “αγωνιστικη” εκδοση της “Giulia”, στην “TI Super”, και στη συνεχεια για πολλες δεκαετιες και σε συνεργασια με την Autodelta τοποθετηθηκε απο την “GTA” μεχρι την “33”, οπου ξεχωριζουν δυο νικες σε Παγκοσμια Πρωταθληματα (1975 – 33 TT 12 και 1977 – 33 SC 12). Η αγωνιστικη καριερα της Alfa Romeo συνεχιστηκε τη δεκαετια του ‘80, οταν μετα την επιστροφη της στη F1 το 1980, σημειωσε πολλες επιτυχιες στους αγωνες touring (“GTV 6 2.5”), τον θριαμβο στο “DTM” με την “155 V6 Ti” το 1993, καθως και μια σειρα κατακτησεων της “156 Superturismo” (1998-2004).

Επιπλεον, διαφορα αυτοκινητα παραγωγης της Alfa Romeo εχουν φερει με περηφανεια το σημα Quadrifoglio, το οποιο χρησιμοποιουνταν σε μοντελα των δεκαετιων μεταξυ ‘60 και \’80 με εξαιρετικα υψηλες επιδοσεις. Σε μερικα απο αυτα, το συμβολο βρισκοταν πανω στο αμαξωμα, ακομα και αν δεν εμφανιζοταν στο ονομα τους – οπως στη “Giulia Sprint GT Veloce” η τη “1750 GT Veloce”. Αλλα, απο τη δεκαετια του ’80 και μετα, το Quadrifoglio περιλαμβανοταν στο επισημο ονομα τους, οπως σε μερικες εκδοσεις της “33 Quadrifoglio Verde” η της \”164 Quadrifoglio Verde”.

Προσφατα, το συμβολο Quadrifoglio επεστρεψε στην επικαιροτητα με το λανσαρισμα της Mito (2008) και της Giulietta (2010), καθως και το 2014, με την παρουσιαση των νεων Mito και Giulietta. Σημερα, και οι δυο στυλοβατες της νεας γενιας Alfa Romeo, Giulia και Stelvio, φερουν το θρυλικο σημα Quadrifoglio, το οποιο \”πιστοποιει\” την εκπληκτικη ποιοτητα σε επιπεδο κορυφαιων επιδοσεων, οδικης συμπεριφορας, αναλογιας βαρους/ισχυος, ειδικων εξωτερικων και εσωτερικων χαρακτηριστικων στοιχειων, εξελιγμενων κινητηρων και γνησιου Alfa Romeo ηχου.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!