Ο Chapman μπορει να εχει φυγει απο τον ματαιο τουτο κοσμο και η αυτοκινηση να εχει αλλαξει ροτα, με τα αυτοκινητα να ειναι βαρια λογω εξοπλισμου ανεσης και ασφαλειας, ομως η παρακαταθηκη του, εχει μεινει. Ετσι, στη Lotus υποσχονται οτι στην επομενη Elise, η οποια θα κανει ντεμπουτο το 2020, το βαρος θα ειναι περιορισμενο κατω απο τα 1000 κιλα, χωρις αυτο να σημαινει οτι θα γινουν εκπτωσεις σε ζητηματα ασφαλειας, ακομα και στις απαιτητικοτερες αγορες.
Ο CEO της Lotus, Jean-Marc Gales, το επιβεβαιωνει αυτο, τονιζοντας οτι η επομενη Elise θα διατηρησει την αυθεντικη συνταγη του lightweight, υποσχομενος ομως οτι θα πληροι τα αυστηροτερα στανταρ ασφαλειας.
H Lotus Exige Sport 380 που παρουσιαστηκε προσφατα
Η βρετανικη εταιρεια εξελισσει ενα νεο σασι απο αλουμινιο για να το πετυχει αυτο, ενω θεωρειται βεβαιο οτι θα κανει εκτεταμενη χρηση ανθρακονηματος, οπως και οτι φυσικα ο εξοπλισμος της θα ειναι \”σπαρτιατικος\”. Ο Gales μας εδωσε μια ιδεα και για τις διαστασεις του επερχομενου μοντελου, αφηνοντας να εννοηθει οτι δεν θα υπαρχει μεγαλη διαφορα σε σχεση με τη σημερινη Elise, παρα μονο οτι η νεα θα ειναι \”ελαφρα μεγαλυτερη\”.
Δυο χρονια μετα το ντεμπουτο της Elise, θα ακολουθησει η νεα Exige. Με δεδομενο οτι η Lotus παρουσιασε μολις προσφατα την εκρηκτικη Exige Sport 380 με τους 375 ιππους και επιδοσεις οπως το σπριντ απο σταση στα 100 χ.α.ω. στα 3,7 δευτερολεπτα, οπου το βαρος δεν εγινε δυνατο να περιοριστει κατω απο τον τονο, παρα την αφαιρεση του air condition και του συστηματος infotainment, η δημιουργια της νεας Elise και της νεας Exige, ειναι μια προκληση…