Η καινοτομία της Nissan που κάνει τα αυτοκίνητα πιο αθόρυβα, κατέκτησε το βραβείο Popular Science

 


  Μια καινοτομια της Nissan που μπορει να κανει  τα αυτοκινητα πιο αθορυβα και πιο αποδοτικα στη διαχειριση της ενεργειας,  βραβευθηκε  απο το Popular Science.

 

  Η τεχνολογια ηχομονωσης, γνωστη ως ακουστικο μετα-υλικο, κατεκτησε το βραβειο “Best of What\’s New” για το 2020 στην κατηγορια αυτοκινητων.

 

  To Popular Science ιδρυθηκε το 1872 και ειναι ενα απο τα παλαιοτερα και πιο αξιοπιστα επιστημονικα περιοδικα των ΗΠΑ, αναφεροντας πρωτοποριακες καινοτομιες και ανακαλυψεις. Τα βραβεια “Best of What’s New “ αναγνωριζουν πρωτοποριακα προϊοντα και τεχνολογιες που αντιπροσωπευουν σημαντικες εξελιξεις στις κατηγοριες τους.

 

  Η δομη του νεου υλικου ειναι απλη. Ενας συνδυασμος δομης πλεγματος και πλαστικης μεμβρανης ελεγχει τις δονησεις  του αερα για να περιορισει του θορυβους στη μεγαλη μπαντα  συχνοτητων  (500-1200 hertz), οπως αυτους που προερχονται απο τον δρομο και τον κινητηρα.

 

  Επι του παροντος, τα περισσοτερα υλικα που χρησιμοποιουνται για την απομονωση αυτης της μπαντας συχνοτητων αποτελουνται κυριως απο βαρυ ελαστικο πλαισιο. Το νεο ακουστικο μετα-υλικο της Nissan ζυγιζει περιπου το ενα τεταρτο αυτων των υλικων, ενω παραλληλα παρεχει τον ιδιο βαθμο ηχομονωσης.

 

  Λογω της απλης δομης του, η ανταγωνιστικοτητα κοστους του υλικου σε σχεση με τη μαζικη παραγωγη ειναι σχεδον η ιδια η, ενδεχομενως, και  καλυτερη απο τα τρεχοντα υλικα. Ως εκ τουτου, το υλικο μπορει επισης να τοποθετηθει σε οχηματα οπου η χρηση ηχομονωτικων υλικων ειναι επι του παροντος περιορισμενη, λογω κοστους η βαρους.

 

  Το υλικο αυτο αντιπροσωπευει μια σημαντικη ανακαλυψη απο τους μηχανικους της Nissan στην προσπαθεια τους να προσφερουν σε οδηγο και επιβατες  μια χαλαρη, ησυχη καμπινα, μειωνοντας παραλληλα το βαρος του οχηματος και βελτιωνοντας την ανεση στις μεγαλες διαδρομες.

 

  “Σκοπευουμε να χρησιμοποιησουμε το ακουστικο μετα-υλικο σε ενα ευρυ φασμα εφαρμογων,  οχι μονο σε πολυτελη αυτοκινητα και ηλεκτρικα οχηματα, αλλα και σε οχηματα οπου η χρηση βαρεων ηχομονωτικων υλικων εχει περιοριστει”, δηλωσε ο Susumu Miura,  μηχανικος προηγμενων υλικων της Nissan υπευθυνος για το εργο με το  ακουστικο μετα-υλικο  “Μεσω της αναπτυξης και της χρησης αυτου του υλικου, στοχευουμε να κανουμε την οδηγικη εμπειρια των πελατων μας πιο ανετη και ευχαριστη.”

 

  Το ακουστικο μετα-υλικο βρισκεται επι του παροντος υπο αναπτυξη για να γινει εμπορικα διαθεσιμο και αντιπροσωπευει τον τροπο με τον οποιο αναπτυσσεται η τεχνολογια του Nissan Intelligent Mobility, προκειμενου  να βελτιωσει την οδηγικη εμπειρια.

 

Βιντεο με την εφαρμογη του ακουστικου μετα-υλικου στο Nissan Ariya Concept :

 

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!