Η νέα BMW M4 GTS έφτασε με 500 αλογα έτοιμα να ξεχυθούν στην πίστα

 Η BMW M4 GTS αποτελει το καινουργιο αποκλειστικο τεχνολογικο αριστουργημα της BMW M GmbH που προαγει τις δυνατοτητες της BMW M4 Coupe σε ενα νεο, πολυ εντυπωσιακο επιπεδο. Με δυναμικη εμφανιση εμπνευσμενη απο το χωρο των αγωνων και τεχνολογια υψηλων επιδοσεων, η BMW M4 GTS εχει σαφεις βλεψεις για την αγωνιστικη πιστα. Ο χρονος γυρου των 7,28 λεπτων στο θρυλικο Nürburgring-Nordschleife, το παγκοσμιως πιο απαιτητικο σιρκουι, αναδεικνυει τις εξαιρετικες δυνατοτητες αυτης της ειδικης εκδοσης. Ταυτοχρονα, η πιο σπορ BMW M4 – οπως και τα υπολοιπα μοντελα της οικογενειας BMW M – μπορει να υπερασπισει τη θεση της και σε δημοσιους δρομους. Η BMW M GmbH λανσαρει τη BMW M4 GTS σε μια ειδικη εκδοση περιορισμενης παραγωγης 700 μοναδων για να γιορτασει την 30η επετειο της BMW M3, που βρισκεται στην παραγωγη απο το 1986. Μεσα απο αυτο, υπογραμμιζει το καινοτομο πνευμα των μηχανικων της BMW M στην εξελιξη πρωτοποριακων τεχνολογιων Μ που εφαρμοζονται στον κινητηρα, το πλαισιο και την εμπρος δομη ελαφρου βαρους. Η πρωτη ειδικη εκδοση υψηλων επιδοσεων στη γκαμα M3/M4 θα διατιθεται επισης για πρωτη φορα στη σημαντικη αγορα της Β. Αμερικης.

«Ειδικες εκδοσεις οπως οι BMW M3 GT, BMW M3 CSL, BMW M3 GTS και BMW M3 CRT εχουν παραδοση δεκαετιων στη μεσαια γκαμα μας – που συνεχιζεται με τη BMW M4», σχολιαζει ο Frank van Meel, CEO της BMW M GmbH. «Αυτες προαγουν το ταπεραμεντο της BMW M και ενσαρκωνουν μια εντονη συναισθηματικα και αποκλειστικη οδηγικη εμπειρια. Ακολουθησαμε μια επαναστατικη μεθοδο για το σεταρισμα της BMW M4 GTS προκειμενου να δημιουργησουμε ενα σπορ εργαλειο για την αγωνιστικη πιστα που προσφερει κορυφαια δυναμικη συμπεριφορα και εμπνευσμενες επιδοσεις. Ετσι, εχουμε τη δυνατοτητα να δειξουμε τι μπορει να κανει σημερα ενα αυτοκινητο προδιαγραφων δρομου. Οι ιδιοκτητες μπορουν να οδηγησουν την BMW M4 GTS σε σιρκουι οπως το Spa-Francorchamps, το Nürburgring η το Laguna Seca – σε διοργανωσεις αθλητικων λεσχων – και να πετυχουν χρονους που ανεβαζουν τον πηχη πολυ ψηλα στην κατηγορια street-legal».

Αυξηση επιδοσεων με καινοτομο συστημα ψεκασμου νερου.
Στην καρδια καθε μοντελου BMW M βρισκεται ο κινητηρας του. Η BMW M4 GTS χρησιμοποιει τον πολυβραβευμενο εν σειρα εξακυλινδρο turbo των BMW M3/M4, με την προσθηκη της καινοτομου τεχνολογιας ψεκασμου νερου που ενισχυει σημαντικα την τριλιτρη μοναδα. Το συστημα ψεκασμου νερου αυξανει αισθητα την κινητηρια ισχυ – στα 368 kW/500 hp – και τη ροπη στα 600 Nm, διατηρωντας ομως την καταναλωση καυσιμου και τις εκπομπες CO2 στο επιπεδο της BMW M4 Coupe (8,3 lit / 100 km*, 194 g/km*). Ετσι η BMW M4 GTS γινεται το πιο ευελικτο, επαναστατικο και δυναμικο μοντελο της γκαμας. Επιταχυνει απο σταση στα 100 km/h σε 3,8 δευτ. μεχρι την τελικη ταχυτητα των 305 km/h.

Σχεδιαση ελαφρου βαρους και στην παραμικρη λεπτομερεια.
Η ευφυης δομη ελαφρου βαρους επετρεψε στους μηχανικους της BMW M να περιορισουν το αποβαρο DIN του αυτοκινητου στα 1.510 kg (ECE αποβαρο: 1,585 kg). Η εξαιρετικη αναλογια βαρους / ισχυος 3.0 kg/hp προσφερει την τελεια πλατφορμα για μια πολυ δυναμικη οδηγικη εμπειρια. Αυστηρα μετρα μειωσης βαρους εφαρμοζονται στο εσωτερικο και το εξωτερικο. Μεσα στην καμπινα, ανθρακονηματινα μπακετ καθισματα, μια ελαφρια κεντρικη κονσολα, το ελαφρυ πισω εσωτερικο πανελ με διαχωριστικο χωρου αποσκευων, και η φιλοσοφια ελαφρου βαρους θυρων και πλαϊνων επενδυσεων με ‘υφασματινες θηλιες’ αντι σταθερων χειρολαβων, δηλωνουν τη δεσμευση των σχεδιαστων στην εξοικονομηση βαρους. Η αυστηρη εφαρμογη των μετρων σχεδιασης ελαφρου βαρους φαινεται ακομα και σε κρυφες λεπτομερειες. Η εσωτερικη τραβερσα ταμπλο κατασκευαζεται απο ελαφρυ ανθρακονημα. Στο εξωτερικο, το νεας σχεδιασης καπο, η οροφη και το ρυθμιζομενο splitter κατασκευαζονται επισης απο πλαστικο CFRP. Η ρυθμιζομενη πισω πτερυγα, αποτελειται απο αυτο το ελαφρυ αλλα εξαιρετικα ανθεκτικο high-tech υλικο. Εδραζεται σε βασεις απο κατεργασμενο (σε εργαλειομηχανη CNC) αλουμινιο στο πισω καπο απο CFRP επιβεβαιωνοντας πως ακομα και η παραμικρη λεπτομερεια εχει μελετηθει για ελαχιστοποιηση του βαρους. Σε συνδυασμο με το διαχυτη – επισης απο ανθρακονημα – κατω απο τον πισω προφυλακτηρα, η πισω πτερυγα ελαχιστοποιει τη ροη αερα και μειωνει την ανωση στον πισω αξονα. Το συστημα εξαγωγης φερει σιλανσιε απο τιτανιο, που επιτρεπει μειωση βαρους 20%. Ο συναρπαστικος, γεματος ηχος της δενει αριστα με το προφιλ Μ και σε μεταφερει στο περιβαλλον της αγωνιστικης πιστας.

Εξοπλισμος που μεγιστοποιει τις επιδοσεις.
Το στανταρ επταταχυτο M Double Clutch Transmission (M DCT) επιλεγει τη βελτιστη αναλογια για καθε οδηγικη κατασταση χωρις διακοπη στη ροη ισχυος που μεταδιδεται στους πισω τροχους. Ο οδηγος μπορει επισης να επιλεγει τις σχεσεις μηχανικα ειτε με χειριστηρια (paddles) στο τιμονι η στον επιλογεα. Τα προγραμματα αλλαγων Drivelogic και Launch Control εχουν προσαρμοστει στην αυξημενη ισχυ του κινητηρα. Οι παναλαφρες, αλουμινενιες ζαντες M με σχεδιαση αστεριου 666 M ειναι σφυρηλατες και γυαλισμενες, και κυκλοφορουν σε αποχρωση Acid Orange. Εφοδιαζονται με ελαστικα Michelin Pilot Sport Cup 2 (εμπρος: 265/35 R19, πισω: 285/30 R20) που προοριζονται αποκλειστικα για τη BMW M4 GTS και επομενως παιζουν ρολο στην εξαιρετικη μηχανικη προσφυση του αυτοκινητου και στην πληροφορηση στις στροφες.

Η αναρτηση coilover τριων δρομων με γονατα ελατηριων Μ – ειδικα ρυθμισμενη για τη BMW M4 GTS – προσαρμοζεται στις ατομικες προτιμησεις και κατα συνεπεια στις απαιτησεις διαφορετικων αγωνιστικων σιρκουι. Τα ελαφρα κεραμικα φρενα M απο carbon προσφερουν καλο σημειο επαφης και διασφαλιζουν εξαιρετικη επιβραδυνση ακομα και υπο συνεχη μεγαλα φορτια οπως κατα την οδηγηση στο οριο στην αγωνιστικη πιστα.

Παγκοσμιως αποκλειστικη τεχνολογια OLED , αριστη φωτεινοτητα LED .
Τα καθιερωμενα πλεον δυο σετ των διπλων στρογγυλων προβολεων με τεσσερις φωτεινους δακτυλιους (corona rings) διασφαλιζουν αριστο φωτισμο του δρομου. Συνδυαζουν προηγμενη τεχνολογια φωτοδιοδων (light-emitting diode) LED με BMW Selective Beam (dazzle-free high beam assistant) και Adaptive Headlights.

Τα πισω φωτα σχηματος L ειναι χαρακτηριστικα, οπως η σχεδιαση των προβολεων. Στο εσωτερικο, καινοτομα πισω φωτα OLED κανουν το ντεμπουτο τους στη μαζικη παραγωγη με τη BMW M4 GTS. Οι οργανικες φωτοδιοδοι OLEDs (organic light-emitting diodes) ειναι ενα νεο ειδος πηγης φωτος που αναβουν σε ολη την επιφανεια τους πετυχαινοντας ενα ομοιομορφο αποτελεσμα – αντιθετα με τις μοναδες LED που εκπεμπουν φως με τη μορφη σημειων. Η επιπεδη σχεδιαση των OLED (υψους μολις 1,4 mm) και η ικανοτητα τους να ενεργοποιουν ατομικες μοναδες φωτος ανοιγουν νεες δυνατοτητες στις φιλοσοφιες φωτισμου ενω αποπνεουν μια αισθηση εξαιρετικης ακριβειας. Σαν αποτελεσμα, τα πισω φωτα υπογραμμιζουν το πλατος του πισω τμηματος, χαριζουν στο αυτοκινητο ακομα πιο εντυπωσιακη και δυναμικη εμφανιση και το κανουν αναγνωρισιμο μερα νυχτα.

Εσωτερικο – οδηγοκεντρικο, αποκλειστικο και με διαχυτο αγωνιστικο πνευμα.
Τα μπακετ καθισματα Μ απο ανθρακονηματα για τον οδηγο και το συνοδηγο δενουν αριστα με τη φιλοσοφια δομης ελαφρου βαρους μεσα στο αποκλειστικο, καθαροαιμο εσωτερικο. Ζυγιζουν περιπου 50% λιγοτερο απο τα σπορ καθισματα της BMW M4 Coupe, επιτρεπουν τη ρυθμιση της ιδανικης θεσης και προσφερουν ασυναγωνιστη ανεση σε ταξιδια μεγαλων αποστασεων με απαραμιλλα επιπεδα στηριξης. H αποκλειστικη δερματινη επενδυση απο Alcantara/Merino μαζι με τις ριγες M στις πλατες, τις ζωνες ασφαλειας τριων σημειων και τις ‘θηλιες’ στις πορτες αναδεικνυουν το προφιλ της BMW M4 GTS ως ενος σπορ εργαλειου υψηλων επιδοσεων με δυναμικο ταπεραμεντο. Η M4 GTS εφοδιαζεται με σπορ καθισματα Μ τυπου μπακετ (περιλαμβανονται ελαφρες πλατες με κοψιματα) για τη Βορειοαμερικανικη αγορα, συμφωνα με τις τοπικες απαιτησεις ταξινομησης.

Αποκλειστικη επενδυση Alcantara βλεπουμε και στο σπορ τιμονι M το οποιο παραπεμπει στο αγωνιστικο ταπεραμεντο της BMW M4 GTS. Στη θεση των πισω καθισματων, η BMW M4 GTS διαθετει πλαστικο ραφι απο GFRP και ανθρακονηματινο πισω πανελ σε δομη τυπου σαντουιτς. Και τα δυο εχουν επενδυση Alcantara και εξοικονομουν βαρος περιπου 40%.

Το προαιρετικο Clubsport Package ενισχυει περαιτερω τη σχεση της BMW M4 GTS με την αγωνιστικη πιστα. Περιλαμβανει roll bar σε Acid Orange πισω απο τα εμπρος καθισματα, ζωνες ασφαλειας εξι σημειων αγωνιστικων προδιαγραφων** και ενα πυροσβεστηρα.

Για περισσοτερες λεπτομερειες σχετικα με τις επισημες τιμες καταναλωσης, ειδικες τιμες εκπομπων CO2 και καταναλωση ηλεκτρικης ισχυος των νεων αυτοκινητων παρακαλουμε ανατρεξτε στο σχετικο εγχειριδιο \” Guideline for fuel consumption, CO2 emissions and electric power consumption of new passenger cars \”, που διατιθεται σε ολο το δικτυο εμπορων απο τη Deutschen Automobil Treuhand GmbH (DAT), Hellmuth-Hirth-Str. 1, 73760 Ostfildern-Scharnhausen και στη http://www.dat.de/angebote/verlagsprodukte/leitfaden-kraftstoffverbrauch.html. ManualCO2 (PDF – 2.7 MB).

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!