Η τεχνολογία που κρύβει το Honda CR-V

Προϊον ενος ολοκληρωμενου, νεου προγραμματος σχεδιασης και μηχανολογιας, το νεο Honda CR-V, το οποιο αναμενεται στην Ευρωπη το ερχομενο φθινοπωρο, διαθετει το ισχυροτερο και πιο προηγμενο πλαισιο στην ιστορια του μοντελου. Μια χαμηλης αδρανειας, ακαμπτη πλατφορμα ειναι αποτελεσμα της νεας δομης αμαξωματος που χρησιμοποιει προηγμενα, ελαφρια και υψηλης ενδοτικοτητας υλικα.


Το CR-V εχει ρυθμιστει ωστε οχι μονο να πληροι τα Ευρωπαϊκα προτυπα αλλα και να  εντυπωσιαζει τους οδηγους με τις εκπληκτικες επιδοσεις του, παρεχοντας αυτοπεποιθηση και ανεση, αισθητες ακομα και σε υψηλες ταχυτητες.


Το Συστημα Real Time AWD υποσχεται πιο δυναμικες επιδοσεις στις στροφες, και παρεχει υποβοηθηση σε ανηφορες, ενω τα νεα συστηματα αναρτησης και διευθυνσης εξασφαλιζουν αριστη δυναμικη συμπεριφορα, με την υποστηριξη των κορυφαιων συστηματων ενεργητικης & παθητικης ασφαλειας της Honda.



Προηγμενες διαδικασιες μεταλλουργιας και κατασκευης

Ατσαλι υπερυψηλης αντοχης νεας γενιας, πρεσαριστο εν θερμω, χρησιμοποιειται για πρωτη φορα στο νεο CR-V, αποτελωντας το 9% του πλαισιου του νεου μοντελου, αυξανοντας την αντοχη σε περιοχες που καταπονουνται περισσοτερο σε μια συγκρουση, και παραλληλα μειωνοντας το συνολικο βαρος του πλαισιου.


Η συνδυασμενη χρηση ατσαλιου υψηλης αντοχης 780 MPa, 980 MPa και 1500 MPa αποτελει το 36% στο νεο CR-V, συγκριτικα με το 10% του προηγουμενου αυτοκινητου. Αυτος ο συνδυασμος ανωτερων υλικων με προηγμενες μηχανολογικες διαδικασιες εχει σαν αποτελεσμα μια αυξηση 35% στην αντοχη στην καμψη και 25% στη στρεπτικη ακαμψια.

Η διαδικασια συναρμολογησης του αμαξωματος εμπεριεχει μια πρωτοποριακη και ακρως αποδοτικη τεχνικη συγκολλησης, ενω ολοκληρο το εσωτερικο πλαισιο συναρμολογειται πρωτα, ακολουθει το εξωτερικο πλαισιο, και μετα οι συγκολλησεις. Αυτη η τεχνολογια παραγωγης διαφερει απο τη συμβατικη μεθοδο συναρμολογησης πλαισιου και συμβαλλει αποφασιστικα στη συνολικη ακαμψια του αμαξωματος.

Δυναμικη συμπεριφορα και ανεση 

Η νεα αναρτηση συμπληρωνει την αυξημενη ακαμψια του αμαξωματος, συμβαλλοντας στην πιο οδηγοκεντρικη δυναμικη συμπεριφορα στην ιστορια του CR-V. Η οδηγικη ανεση βελτιωνεται συγκριτικα με του προηγουμενου μοντελου, με νεο μηχανικο σεταρισμα, συμβατο με ολες τις εδαφικες συνθηκες. 

Εμπρος αναρτηση γονατων MacPherson με κατω βραχιονες παρεχει υψηλη πλευρικη ακαμψια για γραμμικη συμπεριφορα και χαμηλη διαμηκη ακαμψια για βελτιστοποιημενη ενδοτικοτητα, ενω μια νεα πισω αναρτηση πολλαπλων συνδεσμων πετυχαινει αυξημενη ευσταθεια για προβλεψιμη συμπεριφορα στις υψηλες ταχυτητες, ανωτερη οδηγικη ανεση και πιο γραμμικη συμπεριφορα σε συνδυασμο με Electric Power Steering. 

Το συστημα διευθυνσης ειναι μια κρεμαγιερα με δυο πινιον και ηλεκτρικη υποβοηθηση με μεταβλητο λογο υποπολλαπλασιασμου, η οποια στη συγκεκριμενη Ευρωπαϊκη εκδοση CR-V ειναι ειδικα ρυθμισμενη για να προσφερει εξαιρετικη πληροφορηση (feedback), βελτιωμενη γραμμικοτητα, ομαλοτητα και ακριβεια.

Μια συμπαγης πισω αντιστρεπτικη δοκος βελτιωνει τις εισοδους στις στροφες και μειωνει τις κλισεις του αμαξωματος, ενω ενα υποπλαισιο που εδραζεται σε ελαστικα σαϊλενμπλοκ βελτιωνει την ηχομονωση σε σχεση με το προηγουμενο CR-V. Υδραυλικα σαϊλενμπλοκ αναρτησης που συνηθως συναντωνται σε οχηματα της πολυτελους κατηγοριας, τοποθετουνται μπροστα και πισω, με αποτελεσμα καλυτερη απομονωση θορυβων και βελτιωμενο ελεγχο κραδασμων.

Agile Handling Assist (AHA) και συστημα Real Time AWD 
Το Agile Handling Assist (AHA) της Honda τοποθετειται στο CR-V για πρωτη φορα. Το ηλεκτρονικο συστημα ευσταθειας εχει ρυθμιστει ειδικα για την Ευρωπη, με γνωμονα τις συνηθεις εδαφικες συνθηκες και τα στυλ οδηγησης. Απαντα στις κινησεις του τιμονιου με εξυπνη, διακριτικη υποβοηθηση για προσθετη ασφαλεια και πιο ομαλη, πιο προβλεψιμη συμπεριφορα οπως στριψιμο και αλλαγη λωριδας σε roundabouts, σε χαμηλες και υψηλες ταχυτητες.

Η τελευταια τεχνολογια τετρακινησης της Honda –  ‘Real Time AWD με Intelligent Control System™’ – διατιθεται προαιρετικα για το νεο CR-V. Ενημερωσεις λογισμικου στο συστημα AWD επιτρεπουν την κατανομη μεχρι του 60% της ροπης στους πισω τροχους οταν χρειαζεται, κυριως σε ανηφορα. Ο οδηγος μπορει να παρακολουθει την κατανομη ροπης μεσω μιας ενδειξης στο ταμπλο. Μετα απο αναθεωρηση των ρυθμισεων, το συστημα προσφερει επισης πιο δυναμικη συμπεριφορα στο στριψιμο μεσω feedback απο τους αισθητηρες περιστροφης αμαξωματος (yaw rate) και διευθυνσης.

Χαρακτηριστικα ασφαλειας 

Οπως σε ολα τα μοντελα Honda, η πλατφορμα του νεου CR-V ενσωματωνει την επομενη γενια δομης αμαξωματος ACE™ (Advanced Compatibility Engineering), που χρησιμοποιει ενα συνδεδεμενο δικτυο εμπρος πλαισιων για την αποσβεση και διαχυση της ενεργειας που εκλυεται σε μια μετωπικη συγκρουση. Το συστημα της Honda εχει σχεδιαστει με γνωμονα οχι μονο την ‘αυτοπροστασια’ αλλα και την ελαχιστοποιηση των ζημιων σε αλλα οχηματα σε περιπτωση μετωπικης συγκρουσης μεσω ‘μηχανολογικης συμβατοτητας’  που απορροφα την ενεργεια κρουσης και τη διαχεει μεσα απο πολλαπλες διαδρομες αποσβεσης φορτιου σε ολο το κλωβο επιβατων του αυτοκινητου.

Το συστημα παθητικης ασφαλειας ACE™ συμπληρωνεται στο νεο CR-V με τη σειρα τεχνολογιων ενεργητικης ασφαλειας και υποστηριξης οδηγου Honda Sensing®, που τοποθετειται σε ολες τις εκδοσεις και περιλαμβανει Lane Keeping Assist, Adaptive Cruise Control, Forward Collision Warning και Collision Mitigation Braking System.

Οι πρωτες παραδοσεις του νεου Honda CR-V στην Ευρωπη αναμενονται το φθινοπωρο του 2018, με ενα βενζινοκινητηρα 1.5L VTEC TURBO να διατιθεται απο το λανσαρισμα, και υβριδικα μοντελα να ακολουθουν στις αρχες του 2019.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!