Συμφωνα με τις πληροφοριες που διακινουνται στον διεθνη Τυπο, μεχρι στιγμης, το μεγαλυτερο ενδιαφερον μεχρι στιγμης, αναμεσα στους επιδοξους μνηστηρες της βρετανικης φιρμας, εχουν δειξει η PSA (Peugeot, Citroen, DS) και η μητρικη της Volvo, Geely. Ποιος θα επικρατησει;
Η Lotus Evora 400 χορευει, περιμενοντας ποιας εταιρειας τα \”χερακια\” θα τη φροντιζουν πια
Ο μαλαισιανος Τυπος αναφερει οτι το τελευταιο διαστημα, οι δυο κατασκευαστες εχουν συμφωνησει να μην \”κονταροχτυπηθουν\” για την αγορα, αλλα, αντιθετα, να συνεργαστουν. Οι υπαρχουσες πληροφοριες αναφερουν οτι το επικρατεστερο σεναριο ειναι η Proton, μαζι με τη Lotus, να περασει στα χερια του PSA Group αρχικα. Κι αυτο γιατι η Geely, δεν ενδιαφερεται για την Proton, αλλα για τη Lotus αυτη καθεαυτη και τις τεχνολογιες της. Και το PSA Group, αντιθετα, δεν ενδιαφερεται για τη Lotus, αλλα για την Proton.
Ο προεδρος της Geely, Li Shufu, ειναι του δογματος οτι, οταν εξαγοραζει μια εταιρεια, πρεπει να την βοηθα να αναπτυχθει, χωρις να της αλλαζει ταυτοτητα, εδρα, εργαζομενους, φιλοσοφια
Ετσι, το σεναριο λεει οτι στα πλαισια μιας \”συμφωνιας κυριων\” το PSA Group φερεται πιθανο να αγοραζει ολοκληρη την Proton και, μεσα σε μικρο χρονικο διαστημα να πουλαει τη Lotus στη Geely. Και, αν κρινουμε απο το ποσο καλο εκανε στη σουηδικη Volvo η Geely (ο προεδρος της Geely, Li Shufu, εχει πει οτι \”η Volvo ειναι Volvo και η Geely ειναι Geely. Η Volvo θα εχει παντα τη στρατηγικη ανεξαρτησια να αναπτυξει το business plan της\”, οπως και εγινε), οι Βρετανοι, λογικα, θα πρεπει να προσευχονται να γινει πραγματικοτητα αυτο το σεναριο, μιας και εγγυαται οτι οι Lotus δεν θα χασουν την \”ταυτοτητα\” τους, αλλα αντιθετα, θα γινουν καλυτερες απο ποτε.