Το subcompact hot hatch εχει διαφορες απο το \”κανονικο\” i20. Αν εξαιρεσουμε τις μεγαλυτερες ζαντες, 18 ιντσων οι οποιες πατανε επανω σε Pirelli P-Zero 215/40, απο μεσα φαινονται τα μεγαλυτερα φρενα, το αμαξωμα καθεται πιο χαμηλα, ενω περα απο ορισμενα διακριτικα σποϊλερ, δεν βλεπουμε τεραστιες διαφορες, εκτος απο το πισω μερος, ο οποιος εχει κοπει για να χωρεσουν δυο εξατμισεις. Εμφανες ειναι οτι η προθεση της Hyundai ειναι το i20N να ειναι λιγο φαρδυτερο, ενω πληροφοριες αναφερουν οτι θα γινουν αλλαγες στο μοντελο παραγωγης, σε σχεση με αυτο της δοκιμης, ωστε να επιτευχθει πιο επιθετικη εμφανιση.
Αυτοι που ειδαν το test mule στο Nurburgring, αναφερουν οτι διαθετει χειροκινητο κιβωτιο εξι σχεσεων -με το λογοτυπο \”Ν\” στο λεβιε- και οτι φαινοταν να ειναι αρκετα σκληρο στο πατημα του. Οσο για το τι θα φοραει κατω απο το καπο; Προς το παρον, μπορουμε να κανουμε μονο εικασιες, αλλα ολες (οι εικασιες) συμφωνουν οτι το πιθανοτερο ειναι να δουμε τον τετρακυλινδρο 1,6 λιτρων T-GDI που εχουμε γνωρισει στα Kona και Tucson με 174 ιππους, με \”πειραγμα\” απο το τμημα επιδοσεων της Hyundai που θα φτασει την ιπποδυναμη του στην περιοχη των 200 ιππων. Γεγονος που δεν ειναι και ιδιαιτερα δυσκολο, αν σκεφτει κανεις οτι το ιδιο μοτερ χρησιμοποιει το Kia Ceed GT με τους 201 ιππους.
Πληροφοριες αναφερουν οτι θα δουμε το i20N επισημως στις αρχες του επομενου ετους, ομως υπαρχει μια απορια: Εαν η Hyundai θα παρουσιασει την \”καυτη\” βερσιον του i20, το οποιο ειναι στην αγορα απο το 2014, του εγινε facelift το 2018 και αναμενεται να αντικατασταθει το 2021, εναν χρονο πριν αλλαξει γενια…