Και η Hyundai θέλει το σκαλπ της BMW M4

Ειναι… υποχθονιοι, τελικα οι Κορεατες. Γιατι, ποιος θα περιμενε οταν ξεκινησαν, υπο τη χλευη, μαλιστα, πολλων (ποιος δεν θυμαται την ατακα του Fast and Furious για τη Hyundai;), με πολυ, μεθοδικη, αθορυβη δουλεια, θα εφταναν στο σημειο να απειλησουν τη… βασιλισσα; Η Hyundai, αφου \”εχτισε\” το ονομα οτι φτιαχνει αυτοκινητα που δεν… χαλανε, ετοιμαζεται να μπει -στα σοβαρα- στην κατηγορια που γινεται το \”ελα να δεις\”.
To Hyundai G Coupe Vision Concept

Εκει, που η BMW φαινεται να βασιλευει με τις Μ3- Μ4 και που η Alfa Romeo ριχνει τη Giulia QV, εκει που τοσα μεγαθηρια \”σφαζονται\”, η \”αυτοκρατορια\” επιτιθεται. Μπορει, πραγματικα, η Hyundai να γινει ενας σοβαρος ανταγωνιστης σε ο,τι αφορα τα αυτοκινητα επιδοσεων; Γιατι, ειναι αλλο να θες να ριξεις σπορ αυτοκινητα στην αγορα και αλλο να διαδιδεις οτι σκοπευεις (κι εσυ;) να παρεις το σκαλπ της Μ4, η οποια, παντως, φαινεται πολυ σκληρη για να παραδοθει…

Στο τμημα N Performance της Hyundai, πιστευουν πως ναι. Γι\’ αυτο και ετοιμαζονται να ριξουν στην αρενα τρια νεα μοντελα, τα οποια, πιθανοτατα, θα φερουν το διακριτικο \”N Performance\”. Ο αντιπροεδρος της εταιρειας, Woong-Chul Yang, το επιβεβαιωνει αυτο, εστω και λακωνικα: \”Για την \”Ν\”\”, λεει, \”δουλευουμε σε τρια αυτοκινητα- το επομενο i30, το μικρο Genesis και ενα ακομα\”.
To Hyundai i30N

Ο ιδιος, λεει οτι το i30 θα ειναι σιγουρα προσθιοκινητο και θα εχει ιπποδυναμη κατω των 300 ιππων, με σκοπο να \”χτυπησει\” εμπορικα το Ford Focus ST. Θα ακολουθησει ενα τετρακινητο G70 N το οποιο βρισκεται σε φαση εξελιξης και εχει σκοπο να μπει στα \”χωραφια\” των Μ3/Μ4. Τελευταιο, στη γκαμα των σπορ αυτοκινητων της Hyundai N Performance, θα ερθει ενα ακομα, αμιγως πισωκινητο coupe, μικροτερων διαστασεων.
Οπως ολοι καταλαβαινουν, το \”βαρος\” πεφτει επανω στο επερχομενο G70 N, το οποιο βαζει στο ματι τις ///Μ. Τι μοτερ μπορει να φοραει για να… τολμησει; Συμφωνα με πληροφοριες, οι Κορεατες εχουν μεχρι στιγμης \”επιστρατευσει\” δυο μοτερ: Στη βασικη εκδοση του, θα φοραει τον V6 3,3 λιτρων με διπλο turbo και αποδοση 370 ιππων, που εχει \”δοκιμασει\” στο G90. Η κορυφαια εκδοση, θα φοραει τον V8 5,0 λιτρων με αποδοση 429 ιππων. Και στις δυο εκδοχες, προς το παρον εχει αποφασιστει να φορεσει ενα σειριακο 8αρι κιβωτιο – εξελιξη αυτου που φορεσε στο Hyundai Genesis R-Spec.
Η εταιρεια εχει αποφασισει να ριξει το i30 N στην αγορα το 2017, ομως φαινεται οτι τα αλλα δυο μοντελα δεν θα καταφερουν να πατησουν ασφαλτο πριν απο το 2020. Ο διευθυντης στρατηγικης της μαρκας, Minsoo Kim, λεει μεν οτι \”εχουμε πλανο να διευρυνουμε τη μαρκα N και θα δουμε μοντελα υψηλων επιδοσεων στην αγορα\”, ομως παραδεχεται πως \”ακομα εξεταζουμε τα πλανα μας για την Ευρωπη\”.
Αυτο, δεν βγαινει στην παραγωγη

Παρολα αυτα, η κορεατικη εταιρεια \”επιστρατευσε\” τον Manfred Fitzgerald, πρωην brand director της Lamborghini, ωστε να αναλαβει το σχεδιο \”λανσαρισματος\” της Ν στην ευρωπαϊκη αγορα. Μεχρι στιγμης, ολα δειχνουν πως η νεα φιρμα \”απλα\” θα προστεθει στις εκθεσεις της Hyundai… Βεβαια, το θεμα δεν ειναι εκει. Ειναι το τι \”ψαρια θα πιανει\” πραγματικα ο νεος… εχθρος της M4…
 

Σου αρεσε το ρεπορταζ μας; Μην ξεχασεις να κανεις like στη σελιδα μας στο Facebook για να ενημερωνεσαι απο εμας και για να στηριξεις τη δουλεια μας! Αλλωστε, το να κανεις ενα like, οπως και τα ονειρα, ειναι δωρεαν…

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!