Με 79.000 ευρώ, τελική 307 χαω η Giulia QV

Τελικα, η πρεμιερα της Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio Verde στην εκθεση της Φρανκφουρτης, ηταν εντυπωσιακοτερη απ\’ οτι περιμεναμε. Οχι μονο επειδη την ειδαμε σε πολλα χρωματα. Ουτε μονο επειδη μαθαμε οτι θα εχει αρχικη τιμη 79.000 ευρω (δηλαδη θα ειναι φθηνοτερη απο τη M3), ουτε επειδη επιβεβαιωσαμε οτι η τελικη της φτανει τα 307 χαω. Αλλα επειδη μας εδειξε οτι ταπεινωσε στο \”Ring\” ιερα τερατα, οπως οχι μονο η BMW M4 η η Mercedes C63AMG, αλλα και οι Lamborghini Murcielago LP640, McLaren SLR, Porsche 911 GT3…

Τα αυτοκινητα που ειδαμε στο περιπτερο της Alfa στην Φρανκφουρτη, ειναι εξοπλισμενα με τον πολυ δυνατο βενζινοκινητηρα των 510 ιππων, τον εξακυλινδρο 2.9 turbo, εμπνευσμενο απο την τεχνολογια και την τεχνογνωσια της Ferrari, ο οποιος γινεται νεο σημειο αναφορας της μαρκας. Με εναν τοσο δυνατο κινητηρα, η Giulia Quadrifoglio εξασφαλιζει συναρπαστικα επιπεδα αποδοσης: τελικη ταχυτητα 307 χλμ./ωρα, επιταχυνση 0-100 χλμ./ωρα σε μολις 3,9\’\’ και μεγιστη ροπη 600 Nm. Εξαιρετικα επιπεδα αποδοσης, με εναν φιλικο προς το περιβαλλον τροπο οπως παντα: δεν ειναι τυχαιο οτι η Giulia κατατασσεται ως κορυφαια στην κατηγορια της οσον αφορα τα επιπεδα εκπομπων ρυπων, με 198 g CO2 ανα χιλιομετρο. Για την Giulia, οι μηχανικοι της Alfa Romeo εχουν επικεντρωθει ιδιαιτερα στα χαρακτηριστικα ασφαλειας: το αυτοκινητο εχει σχεδιαστει ετσι ωστε οταν φρεναρει απο 100 χλμ./ωρα να ακινητοποιειται σε λιγοτερο απο 32 μετρα.
Premium σε χαρακτηριστικα και εξοπλισμο, ακομη πιο πλουσια στην αποκλειστικη εκδοση που προοριζεται για τους πρωτους πελατες της, διαθετει τις πιο σπορ και απολυτες λεπτομερειες που ειναι διαθεσιμες σε ολη τη γκαμα. Η ελαφρυτερη, πιο σπορ Giulia με κεραμικα φρενα και ultra-light carbon καθισματα Sparco ειναι τελεια ακομη και στην πιστα αγωνων. Το αυτοκινητο με αυτο τον εξοπλισμο μπορει να παραγγελθει ηλεκτρονικα λιγο μετα την εναρξη της εκθεσης.
Να και μια αποψη του εσωτερικου της Giulia που δεν εχεις ξαναδει

Η Giulia περικλειει τρια ιδιαιτερα στοιχεια της Ιταλικης σχεδιασης: την αισθηση των αναλογιων, την απλοτητα και την ποιοτητα. Οταν καθεστε απλα μεσα στη νεα Alfa Romeo ειναι σαν να μπαινετε σε μια νεα διασταση η οποια εχει το κεντρο της γυρω απο τον οδηγο, πυροδοτωντας συναισθηματα και την υποσχεση για απολαυστικες οδηγικες εμπειριες. Αυτο οφειλεται στο γρηγορο τιμονι, την αμεση επιταχυνση, τις γρηγορες αλλαγες ταχυτητων και το αποτελεσματικο φρεναρισμα. Επιπλεον, η μεταδοση της κινησης στους πισω τροχους η η τετρακινηση ειναι κατι παραπανω απο ενας φορος τιμης στις ριζες του θρυλου της Alfa Romeo: ειναι επισης μια τεχνικη λυση η οποια παρεχει υψηλες επιδοσεις και εκπληκτικη απολαυση.

Τελος, η Alfa Romeo Giulia συνδυαζει εξαιρετικες επιδοσεις απο τον κινητηρα της και υλικα ανθεκτικα αλλα ελαφρια, οπως τα ανθρακονηματα, το αλουμινιο, αλουμινιο σε συνθεση με πλαστικο, για να εξασφαλισει τον καλυτερο λογο βαρους/ισχυος (χαμηλοτερος απο 3), καταφερνοντας να περιοριστει σε ενα βαρος μολις 1,524 κιλων.
Σε μπλε, ειναι το ιδιο θεϊκη

Ελκυστικο ιταλικο design
Μια Alfa Romeo γεννιεται απο την ιδανικη ισορροπια της κληρονομιας, της ταχυτητας και της ομορφιας η οποια την κανει την υψηλοτερη εκφραση του Ιταλικου στιλ στον κοσμο της αυτοκινητοβιομηχανιας. Η νεα Giulia δεν αποτελει εξαιρεση, γιατι περικλειει τρια ιδιαιτερα στοιχεια της Ιταλικης σχεδιασης: την αισθηση των αναλογιων, την απλοτητα και την ποιοτητα. Αυτο ειναι το «περιβλημα» το οποιο εχουν σχεδιασει οι στιλιστες της Alfa Romeo, με μεγαλη φροντιδα για τα μηχανικα μερη.

Τους εχω προειδοποιησει, εκει στην Alfa Romeo: Κανονιστε, γιατι αυτη ειναι η φυσικη μου θεση, στη θεση του οδηγου της Giulia.

Πιο συγκεκριμενα, οι αναλογιες βασιζονται στην τεχνικη αρχιτεκτονικη ολοκληρου του αυτοκινητου: για την Alfa Romeo τα στοιχεια κλειδια ειναι η κατανομη του βαρους κατα 50/50 και η μεταδοση της κινησης στους πισω τροχους. Για να μπορεσουν να ισορροπησουν ιδανικα τα βαρη, ο κινητηρας και τα μηχανικα μερη ειναι τοποθετημενα μεταξυ των δυο αξονων. Αυτος ειναι ο λογος που η Giulia εχει πολυ μικρους προβολους, μακρυ καπο και εμπρος φτερα, τον χωρο επιβατων τοποθετημενο προς τα πισω οπου «καθεται» επανω στους κινητηριους τροχους και μυωδη πισω φτερα τα οποια μαρκαρουν οπτικα το σημειο απ\’ οπου εξαπολυεται η ισχυς στον δρομο. Ολα αυτα μεταφραζονται σε ενα πολυ γενναιοδωρο μεταξονιο -το μακρυτερο στην κατηγορια του- το οποιο ομως περιεχεται σε ενα απο τα πιο συμπαγη αμαξωματα. Αυτες οι αναλογιες διαμορφωνουν το δυναμικο σχημα μιας ελλειψης σε κατοψη. Επιπλεον, οι στρογγυλεμενες γωνιες και οι κυκλικες κολονες δημιουργουν ενα προφιλ «σταγονας» το οποιο θυμιζει εντονα την Giulietta Sprint, ενα απο τα πιο ομορφα αυτοκινητα που κατασκευαστηκαν ποτε.
\”Αυτους ταπεινωσαμε\”, μας λεει η Alfa Romeo

Τελος, το Ιταλικο στιλ χαρακτηριζεται απο φινιρισμα υψηλης ποιοτητας στις επιφανειες, το οποιο δημιουργει πλουσιες, αρμονικες αντανακλασεις κατα μηκος των ογκων. Το τελικο αποτελεσμα ειναι η νεα Giulia, ενα γλυπτο σχημα που θυμιζει μεγαλη γατα ετοιμη να πεταχτει μπροστα. Η ιδια εμπνευση βρισκεται και στο εσωτερικο του αυτοκινητου. Τα παντα ειναι ξεκαθαρα, ουσιαστικα και συγκεντρωμενα γυρω απο τον οδηγο, οπως τα κουμπια ελεγχου που ειναι ομαδοποιημενα επανω στο μικρο βολαν του τιμονιου, το οποιο ειναι σχεδιασμενο ετσι ωστε να προσαρμοζεται σε ολα τα στιλ οδηγησης. Η θεση του οδηγου εχει «κοπει» σαν ενα υφασμα με ενα διαγωνιο τουνελ, ενα ελαφρα κυματιστο ταμπλο και εξυπνα προσανατολισμενα οργανα τα οποια δινουν την αισθηση ενος κουστουμιου κομμενου και ραμμενου στα μετρα της με χειροποιητη φροντιδα και πολυτιμα υλικα: ανθρακονηματα, ξυλο και υφασματα που εχουν επιλεγει για την ικανοποιηση που παρεχουν στην οραση και την αφη και εχουν συναρμολογηθει με τετοιο τροπο, που κανουν ορατη την ανθρωπινη παρεμβαση.
Ειδικη μνεια αξιζει στα εμπρος και πισω φωτιστικα σωματα της Giulia που δημιουργηθηκαν απο τη Magneti Marelli σε συνεργασια με την Alfa Romeo. Αποτελωντας την επιτομη του εξαιρετικου στιλ και της τεχνολογιας, τα πισω φωτιστικα σωματα τεχνολογιας LED τονιζουν με ξεχωριστο τροπο το πισω μερος του αυτοκινητου. Αντιστοιχη λειτουργικοτητα και εργονομια χαρακτηριζει τα εμπρος φωτα με xenon, που εγγυωνται πολυ καλυτερη ορατοτητα τη νυχτα, αρα και μεγαλυτερη ασφαλεια. Τα φωτα αυτα επιτρεπουν στον οδηγο να δει ενα πιθανο εμποδιο τουλαχιστον 1 δευτερολεπτο νωριτερα, κατι που αντιστοιχει σε ενα πλεονεκτημα 28 μετρων μικροτερης αποστασης ακινητοποιηση του αυτοκινητου, οταν κινειται με 50 χλμ./ωρα.

Τελευταια λεξη της τεχνολογιας, καινοτομοι κινητηρες
Οι συγχρονοι και καινοτομοι κινητηρες ειναι αλλο ενα χαρακτηριστικο μιας γνησιας Alfa Romeo. Για αυτο τον λογο εχει δημιουργηθει για την εκδοση Quadrifoglio ενας μοναδικος κινητηρας που, οσον αφορα την τεχνολογια και τις επιδοσεις, προοριζεται να γινει το νεο σημειο αναφορας της μαρκας.

Ο εξακυλινδρος υπερτροφοδοτουμενος βενζινοκινητηρας που εχει ρυθμιστει με την τεχνογνωσια της Ferrari αποδιδει 510 ιππους και εχει εξαιρετικη αποδοση: για παραδειγμα, επιταχυνει το αυτοκινητο απο τα 0 στα 100 χλμ./ωρα σε μονο 3,9 δευτερολεπτα, ενω φτανει σε τελικη ταχυτητα τα 307 χλμ./ωρα.

Επισης, παρα την εντυπωσιακη παροχη ισχυος και ροπης, ο νεος κινητηρας ειναι εντυπωσιακα αποδοτικος ως προς την καταναλωση καυσιμου και διαθετει ηλεκτρονικα ελεγχομενο συστημα απενεργοποιησης κυλινδρων, ενω παραλληλα ειναι κορυφαιος στην κατηγορια του στον τομεα των εκπομπων ρυπων, με μολις 198 g/km για το CO2. Προφανως, οπως ολοι οι βενζινοκινητηρες και πετρελαιοκινητηρες επομενης γενιας, αυτος ο εξακυλινδρος ειναι κατασκευασμενος εξολοκληρου απο αλουμινιο για να μειωθει το βαρος, ιδιαιτερα στον εμπρος αξονα του αυτοκινητου, και να παραγει τον γνησιο ηχο της Alfa Romeo.

Ιδανικη κατανομη βαρους
Μια ιδιαιτεροτητα της νεας Giulia ειναι η ιδιοφυης διαχειριση των φορτιων και των υλικων για να επιτευχθει ιδανικη κατανομη βαρους 50/50 μεταξυ των δυο αξονων. Αυτο ειναι θεμελιωδες για την ικανοποιηση που προσφερει η οδηγικη εμπειρια μιας Alfa Romeo και εχει επιτευχθει προσαρμοζοντας την διαταξη και την διευθετηση των βαρυτερων στοιχειων, σε οσο το δυνατον πιο κεντρικη θεση.

Καινοτομες, αποκλειστικες τεχνικες λυσεις
Σαν μια επιπλεον εκφραση της μηχανολογικης κουλτουρας της Alfa Romeo, η σχεδιαση, η κατασκευη και η επιλογη των υλικων του αμαξωματος και των αναρτησεων ειναι παντα τελεια. Σαν αποτελεσμα αυτου, αποφασιστηκε οτι τα ηλεκτρονικα θα επρεπε να χρησιμοποιηθουν μονο για να κανουν ακομα πιο απολαυστικη την εμπειρια της οδηγησης που εγγυωνται τα εξαιρετικα βασικα μηχανικα μερη.

Αυτο αποδειχθηκε απο τις αποκλειστικες τεχνικες λυσεις που υπαρχουν στο νεο αυτοκινητο, οπως το Torque Vectoring με ενα διπλο συμπλεκτη που επιτρεπει στο πισω διαφορικο να ελεγξει την παροχη της ροπης σε καθε ενα τροχο ξεχωριστα. Με αυτο τον τροπο βελτιωνεται η μεταδοση της ισχυος στον δρομο ακομα και σε συνθηκες χαμηλης προσφυσης. Ετσι, η οδηγηση ειναι ασφαλης και απολαυστικη χωρις να χρειαζεται να εξαρταται απο ενα επεμβατικο συστημα ελεγχου ευσταθειας. Το Ολοκληρωμενο Συστημα Φρενων -ενα καινοτομο ηλεκτρομηχανικο συστημα το οποιο συνδυαζει ελεγχο ευσταθειας και ενα παραδοσιακο σερβοφρενο για στιγμιαια αποκριση στο φρεναρισμα και, ως αποτελεσμα αυτου, αποστασεις ακινητοποιησης που σπανε ολα τα ρεκορ- εχει υιοθετηθει στην νεα Alfa Romeo.

Η νεα Alfa Romeo Giulia διαθετει επισης ενα ανανεωμενο Alfa DNA το οποιο τροποποιει την δυναμικη συμπεριφορα του αυτοκινητου αναλογα με την επιλογη του οδηγου: Dynamic, Natural, Advanced Efficient (επιλογη αποτελεσματικης ενεργειακης αποδοσης που εφαρμοζεται για πρωτη φορα σε μια Alfa Romeo) και φυσικα Racing (σε εκδοσεις υψηλων επιδοσεων).

Ο χωρος των επιβατων του νεου αυτοκινητου παρεχει ο,τι καλυτερο σε σχεση με την ποιοτητα, την ασφαλεια, τον εξοπλισμο και την ανεση με ενα συγκεκριμενο, χαρακτηριστικο στιλιστικο στοιχειο της Alfa Romeo: την οδηγοκεντρικη σχεδιαση. Ολα τα κυρια κουμπια ελεγχου ειναι ενσωματωμενα στο βολαν του τιμονιου οπως σε ενα αυτοκινητο της Formula 1, ενω η αλληλεπιδραση ανθρωπου-μηχανης ελεγχεται απο δυο απλους, φιλικους στην χρηση περιστρεφομενους επιλογεις, για την ρυθμιση του επιλογεα Alfa DNA και του συστηματος πληροφορησης και ψυχαγωγιας.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!