Με twin turbo V6 400 ίππων η Toyota Supra

Χαρας ευαγγελια για τους φαν της Toyota, καθως, οπως ολα δειχνουν, η Toyota Supra μπορει να μοιραζεται το πλαισιο και ορισμενα μηχανικα μερη με τη BMW Z5, οχι ομως και τον κινητηρα. Οι Ιαπωνες μπορει να κρατουν ερμητικα κλειστα τα χαρτια τους σε ο,τι αφορα τη Supra, ομως διαρρεεται πως -τουλαχιστον στην κορυφαια εκδοση- το ιαπωνικο supercar θα διαθετει εναν V6, αποδοσης περιπου 400 ιππων. Συνδυαστικα, με το υβριδικο μοτερ των 138 ιππων που εχει αναπτυξει η ιαπωνικη φιρμα, θα μιλαμε για μια Supra αποδοσης 538 ιππων και βαρους κατω των 1.500 κιλων. Ακομα γκρινιαζεις;
Tip: Σε αυτη, οπως και στην παραπανω εικονα, βλεπουμε το Toyota FT1 concept που (εικαζουμε) \”φερνει\” καπως στη νεα Supra.

Οι τελευταιες πληροφοριες αναφερουν οτι ο ισχυροτερος κινητηρας που θα χρησιμοποιει η Supra, εχει ηδη εξελιχθει απο την Toyota, με κωδικο 943F. Αν και για τον κυβισμο δεν γνωριζουμε ακουμε, ξερουμε πως προκειται για εναν -σχεδιασμενο απο λευκο χαρτι- twin turbo V6, ο οποιος φερεται να αποδιδει περιπου στους 400 ιππους και 300 lb-ft ροπης.

Συμφωνα με τις ιδιες πηγες, η Supra θα χρησιμοποιει και μικροτερα μηχανικα συνολα, τετρακυλινδρα, στις βασικες εκδοσεις, τα οποια επισης δεν θα προερχονται απο συνεργασια με τη BMW.
Μια δροσιστικη φωτογραφια απο δοκιμη της BMW Z5

Σε ο,τι αφορα τους Βαυαρους, το νεο μοντελο, το οποιο θα ειναι μεγαλυτερο απο τη Ζ4, ελαφρυτερο και με υφασματινη οροφη. Στην κορυφαια εκδοση (Ζ5Μ, προφανως) θα φορα εναν 3λιτρο εξακυλινδρο turbo, ενω θα υπαρχουν και αλλες εκδοσεις με 3λιτρους και 2λιτρους που θα παρουσιαστουν τους επομενους μηνες απο τη BMW.

Αν υποθεσουμε οτι θα φορα τον turbocharged 3λιτρο εξακυλινδρο με 335 ιππους, αυτος, συνδυασμενος και με την υβριδικη δυναμη της Toyota (οι Ιαπωνες εξελιξαν το υβριδικο μοτερ), η συνολικη ιπποδυναμη της Ζ5 θα ξεπερνα τους 473 ιππους!!!

Τα δυο αυτοκινητα θα ειναι τοσο ιδια μα τοσο διαφορετικα, καθως, για παραδειγμα, μπορει να μοιραζονται μηχανικα μερη, οπως πχ το κιβωτιο ταχυτητων η το υβριδικο συστημα, ομως θα εχουν μεγαλες διαφοροποιησεις στις σχεσεις μεταδοσης, τα διαφορικα και τις αναρτησεις τους, δινοντας τους διαφορετικο \”χαρακτηρα\”.
Και μια καυτη φωτογραφια απο μια, παλια, καλη Toyota Supra να μας φιλοδωρει με φλογες απ\’ την εξατμιση της

Οι μεχρι στιγμης πληροφοριες αναφερουν οτι η πλατφορμα θα βασιζεται σε αυτη της BMW i8 και εικαζεται πως το κοινο μοντελο θα εχει πληρως αλουμινενιο σασι με \”σωμα\” απο ανθρακονημα. Και, ενω θα υπαρχει η κοινη πλατφορμα, σε αντιθεση με το Toyobaru, το… ToyoBMW θα ειναι δυο εντελως διαφορετικα αυτοκινητα στο σχεδιασμο.

Οπως και να χει, οι πληροφοριες θελουν το κοινο project να εχει ολοκληρωθει πριν απο το 2018 και, για την Toyota να αφορα (επιτελους!) τον διαδοχο της θρυλικης Supra, ενω για την BMW, τη δημιουργια ενος μοντελου που θα ονομαζεται Ζ5 και θα ειναι ο διαδοχος της Ζ4.

οι διαστασεις των δυο αυτοκινητων που προκυπτουν απο τη συνεργασια θα \”περιπου οσο το μεγεθος μιας 911\”, με μηκος μικροτερο απο τα 4.500 mm και πλατος λιγοτερο απο τα 1,840 mm, υψος κατω των 1,340 mm, ενω το μεταξονιο θα ειναι μικροτερο απο 2,500 mm. Ετσι, το μοντελο που προκυπτει ειναι μικροτερο απο το FT-1 concept και την τελευταια γενια της Supra, αλλα λιγο μεγαλυτερο απο την υπαρχουσα Z4.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!