Μόλις 1 στα 10 αυτοκίνητα στην Ελλάδα είναι κάτω των 5 ετών!

Με εγκλημα διχως τιμωρια ισοδυναμει η πολιτικη που ακολουθειται τα τελευταια χρονια στην Ελλαδα με την υπερφορολογηση των αυτοκινητων. Γιατι, στη χωρα με τους περισσοτερους νεκρους απο τροχαια δυστυχηματα στην Ευρωπη, το να πιεζεις τους πολιτες σου να εχουν οσο το δυνατο παλιοτερο και μικροτερο αυτοκινητο (αρα λιγοτερο ασφαλες), δεν μπορει να ερμηνευθει αλλιως, παρα μονο ως προσπαθεια εκθεσης του πληθυσμου της χωρας σε κινδυνο.

Λογω της υπερφορολογησης των ΙΧ, ο «στολος» των οχηματων στην Ελλαδα «γερναει» ταχυτατα -αρα και οι αξιες μειωνονται δραματικα. Ετσι, μολις το ενα στα 10 αυτοκινητα ιδιωτικης χρησεως που κυκλοφορουν στη χωρα μας ειναι ηλικιας κατω των πεντε ετων, ενω τα 56 στα 100 ειναι απο 10 ετων και πανω.

Το μνημονιο επεδρασε αρνητικα ακομη και στο… οριο ηλικιας των αυτοκινητων οπως προκυπτει απο την επεξεργασια των στοιχειων στην οποια προχωρησε η Ενωση Εισαγωγεων Αντιπροσωπων Αυτοκινητων.

Τα αυτοκινητα ηλικιας εως πεντε ετων αντιπροσωπευουν μολις και μετα βιας το 9% του συνολου των αυτοκινητων που κυκλοφορουν στους ελληνικους δρομους, ενω στις αρχες του 2014, το μεριδιο τους ξεπερνουσε το 14%. Μην ψαχνεις να βρεις το γιατι: Απο το 2010 και μετα ο ρυθμος αντικαταστασης των παλαιων αυτοκινητων με καινουργια επεσε κατακορυφα.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!