«Τα τετρακινητα οχηματα ταιριαζουν μονο στις εκτος δρομου διαδρομες». «Τα Plug–in Hybrid αποδιδουν μονο στις αστικες συνθηκες». «Ενα σκληροτραχηλο «τζιπ» δεν μπορει να ειναι τεχνολογικα προηγμενο και με συγχρονες δυνατοτητες συνδεσιμοτητας». Ολα τα παραπανω αποτελουν στερεοτυπα, τα οποια η Jeep® ερχεται να καταρριψει με τον πλεον εμφατικο τροπο με τη νεα γκαμα των δημοφιλων Jeep Renegade και Jeep Πυξίδα, τα οποια παραλληλα προσφερονται με χαμηλοτερο κοστος αγορας και χρησης -χαρη στους κινητηρες προδιαγραφων Euro 6D–Final– που παρα την υψηλη αποδοση εκπεμπουν χαμηλοτερα επιπεδα ρυπων ακομα και στις πλεον αυστηρες δοκιμασιες του κυκλου WLTP.
Παραλληλα με τους προηγμενους κινητηρες, οι νεες εκδοσεις εφοδιαζονται με το αναβαθμισμενο συστημα πολυμεσων UConnect, το οποιο εκτος των αλλων επιτρεπει στο χρηστη του αυτοκινητου να παρακολουθει την κατασταση (επιπεδο καυσιμου, πιεση ελαστικων, κτλ.) του οχηματος του, να προγραμματιζει τη λειτουργια του κλιματισμου, η ακομα και να κλειδωνει-ξεκλειδωνει το αυτοκινητο του απο αποσταση μεσω του κινητου του τηλεφωνου. Αντιστοιχα προηγμενες ειναι και οι λυσεις σε επιπεδο συστηματων υποβοηθησης της οδηγησης (ADAS), ετσι ωστε τα Renegade και Πυξίδα να προσφερουν το μεγιστο επιπεδο ασφαλειας σε καθε διαδρομη.
Τα πιο αποδοτικα Jeep στην ιστορια της μαρκας
Για πρωτη φορα στην 80χρονη ιστορια της, η Jeep, προσφερει μια απολυτα ολοκληρωμενη προταση σε επιπεδο κινητηρων, με εκδοσεις βενζινης, diesel, αλλα Plug–in Hybrid με το πρωτοποριακο συστημα 4xe. Στην περιπτωση του Jeep Renegade οι κινητηρες Turbo των 1.0 (120 ιπποι) και 1.3 (150 ιπποι και αυτοματο) λιτρων τεχνολογιας MultiAir III, συνδυαζουν την ισχυ με την υψηλη ροπη στις χαμηλες στροφες για βελτιωμενη οικονομια καυσιμου, υψηλη ελκτικη ικανοτητα και ανεση σε εντος και εκτος δρομου διαδρομες. Αντιστοιχα ο αναβαθμισμενος πετρελαιοκινητηρας MultiJet των 1.6 λιτρων εχει αυξημενη αποδοση στους 130 ιππους και μεση καταναλωση (WLTP) μολις 4,4λιτρων/100χλμ. Το Πυξίδα εφοδιαζεται με τον κινητηρα Turbo 1.3 σε δυο εκδοσεις αποδοσης (130 ιπποι με μηχανικο κιβωτιο και 150 ιπποι με αυτοματο κιβωτιο), καθως και τον ανανεωμενο diesel 1.6 MultiJet των 130 ιππων. Και τα δυο μοντελα ειναι διαθεσιμα με το πρωτοποριακο Plug–in Hybrid συστημα 4xe, το οποιο προσφερει υψηλη αποδοση (190 η 240 ιππους αναλογα με την εκδοση), χαμηλη καταναλωση καυσιμου (απο 1,9 λιτρα/100χλμ.), δυνατοτητα κινησης αμιγως ηλεκτρικα με αυτονομια εως 50χλμ., αλλα και το πιο αποτελεσματικο συστημα τετρακινησης στην ιστορια της Jeep.
Οι χαμηλοτερες εκπομπες ρυπων σε ολες τις εκδοσεις εχουν και σαν αποτελεσμα τα Renegade και Πυξίδα να απολαμβανουν χαμηλοτερες τιμες αγορας, αλλα και χαμηλοτερα τελη κυκλοφοριας. Χαρακτηριστικο ειναι το γεγονος οτι το ποσο καταβολης τελων κυκλοφοριας κυμαινεται αναλογα την εκδοση μεταξυ 90 και 110 ευρω ανα ετος, ενω οι Plug–in Hybrid εκδοσεις 4xe, με εκπομπες CO2 κατω των 50γρμ./χλμ. απαλλασσονται πληρως απο την καταβολη τελων κυκλοφοριας, αλλα και την καταβολη φορου χρησης απο τους κατοχους εταιρικων αυτοκινητων.
Η νεα γκαμα των Renegade και Πυξίδα, ειναι διαθεσιμη στο Εξουσιοδοτημενο Δικτυο Διανομεων Jeep, με τιμες απο 17.900 και 22.400 ευρω αντιστοιχα. Παραλληλα ολες οι εκδοσεις καλυπτονται απο 4ετη εργοστασιακη εγγυηση με ισχυ εως 160.000χλμ. και αντιστοιχης διαρκειας υπηρεσια οδικης βοηθειας.
Δειτε τον αναλυτικο τιμοκαταλογο των μοντελων της Jeep
* Οι τιμες περιλαμβανουν οφελος προωθητικων ενεργειων Jeep