Το νεο Audi A3 Sportback 40 TFSI e, η plug–in υβριδικη εκδοση του μοντελου, με συνδυασμενη ισχυ 204 PS, ειναι διαθεσιμη και στην Ελλαδα, αποτελωντας πολυ ελκυστικη προταση τοσο για ιδιωτες οσο και – κυριως – εταιρικους χρηστες, λογω της σχετικης ευνοϊκης φορολογικης πολιτικης. Το best–seller της Audi κινειται ηλεκτρικα χωρις εκπομπες ρυπων, προσφεροντας αυτονομια εως 78 χιλιομετρα, παραλληλα με σπορ οδηγικη εμπειρια και ολα τα γνωστα δυναμικα χαρακτηριστικα της γκαμας. Παραλληλα, η Audi παρουσιαζει και το νεο A3 Sportback 45 TFSI e, μια ακομα ισχυροτερη plug–in υβριδικη εκδοση, με τη συνολικη ιπποδυναμη να ειναι 245 PS. Το A3 Sportback 40 TFSI e ειναι αμεσα διαθεσιμο στην Ελλαδα, με τις προτεινομενες τιμες λιανικης να ξεκινουν απο 42.670 €.
Θα πρεπει να σημειωθει οτι με το νεο φορολογικο νομοσχεδιο, τα plug-in υβριδικα μοντελα (PHEV) εχουν 75% μειωμενο τελος ταξινομησης, εφοσον η Λιανικη Τιμη Προ Φορων ειναι κατω απο 40.000 € και, παραλληλα, οι εκπομπες CO2 κατω απο 50γρμ.. Και οι δυο plug–in υβριδικες εκδοσεις του Α3 πληρουν τις συγκεκριμενες προϋποθεσεις. Επιπροσθετα, οι εταιρικοι χρηστες απαλλασσονται απο τη σχετικη φορολογια εισοδηματος για χρηση εταιρικου αυτοκινητου.
Οι plug–in υβριδικες εκδοσεις του A3 εχουν τις ιδιες εξωτερικες διαστασεις με τις υπολοιπες εκδοσεις του μοντελου (μηκος 4,34, πλατος 1,82, υψος 1,46 μετρα), με μονο το πορτακι που αποκαλυπτει την υποδοχη φορτισης, στο φτερο εμπρος απο τον οδηγο, να προδιδει τη διαφορα. Ο γνωστος 1.4 TFSI ειναι ο κινητηρας εσωτερικης καυσης. Ο τετρακυλινδρος βενζινοκινητηρας αποδιδει 150 PS (110 kW) και ροπη 250 Nm. Ο ηλεκτροκινητηρας εχει ισχυ 80 kW (109 PS) και ροπη 330 Nm, με τις συνδυασμενες συνολικες τιμες να διαμορφωνονται σε 204 PS και 350 Nm, αντιστοιχα. Η επιπλεον ιπποδυναμη (+41 PS) και ροπη (+50 Nm) του πιο ισχυρου A3 Sportback 45 TFSI e, που διαθετει το ιδιο κινητηριο συστημα, οφειλεται αποκλειστικα στο διαφορετικο λογισμικο που ελεγχει την αποδοση του ηλεκτροκινητηρα. Και στις δυο περιπτωσεις, ο ηλεκτροκινητηρας αποτελει ενιαια συμπαγη μοναδα με το 6-ταχυτο κιβωτιο S tronic.
Η επιταχυνση 0-100 χλμ./ωρα του A3 Sportback 40 TFSI e ειναι 7,6 δευτερολεπτα, με την τελικη ταχυτητα στα 227 χλμ./ωρα. Στον κυκλο NEDC, καταναλωνει 1,4-1,5 λιτρα/100 χλμ., που αντιστοιχει σε εκπομπες CO230-34 γρμ./χλμ.. Η μπαταρια ιοντων λιθιου 13,0 kWh βρισκεται κατω απο το αμαξωμα, στο πισω μερος. Κινουμενο μονο ηλεκτρικα, το A3 Sportback 40 TFSI e εχει τελικη ταχυτητα 140 χλμ./ωρα.
Αλλες ενδιαφερουσες τεχνικες η εξοπλιστικες λεπτομερειες για το Audi A3 Sportback 40 TFSI e περιλαμβανουν το στανταρ Audi drive select και εναν μετρητης ισχυος. Το πρωτο, επιτρεπει στον οδηγο να επιλεγει δυναμικη συμπεριφορα και προτιμησεις χρησης της ηλεκτρικης ενεργειας του μοντελου μεσω διαφορετικων προφιλ, ενω ο μετρητης εμφανιζει ανα πασα στιγμη τη διαθεσιμη ισχυ, την κατασταση του κινητηριου συστηματος, την ανακτηση ενεργειας, την κατασταση φορτισης της μπαταριας και την αυτονομια, στον πινακα ψηφιακων οργανων η στο προαιρετικο Audi virtual cockpit.
Στον Πινακα που ακολουθει παρουσιαζονται τα οικονομοτεχνικα στοιχεια του A3 Sportback 40 TFSI e. Οσον αφορα στο A3 Sportback 45 TFSI e, θα διατιθεται κατοπιν ειδικης παραγγελιας.