Νεο HR-V : Ακόμη πιο αποδοτικό, χάρη στις τεχνολογίες e:HEV της HONDA

Νεο HR-V : Ακομη πιο αποδοτικο, χαρη στις τεχνολογιες e:HEV της HONDA

[ad_1]

 


  Το νεο HRV e:HEV υιοθετει την προηγμενη
υβριδικη τεχνολογια με δυο ηλεκτροκινητηρες της Honda, που πετυχαινει ενα συνδυασμο
αποδοτικης λειτουργιας και αμεσης αποκρισης. Το subcompact SUV πλαισιωνει τη γκαμα
μοντελων e:HEV (hybrid electric vehicle) της Honda για πρωτη φορα και
αντιπροσωπευει ενα απο τα τελευταια βηματα στη δεσμευση της μαρκας να
εξηλεκτρισει ολα τα ευρωπαϊκα mainstream μοντελα της μεχρι
το 2022.

 

  Επαναπροσδιοριζοντας τη φιλοσοφια του  HRV, η Honda στοχευσε σε ενα ελκυστικο μιγμα ξεχωριστης
σχεδιασης, εξαιρετικης αποδοτικοτητας και βελτιστης πρακτικοτητας. Σχεδιασμενο για
να ικανοποιει τις υψηλες απαιτησεις και αναγκες των συγχρονων πελατων, το νεο μοντελο
πετυχαινει μια σπανια ισορροπια μεταξυ premium SUV σχεδιασης και εξαιρετικης ευρυχωριας, με
συμπαγεις διαστασεις και ευκολη προσβαση για τους επιβατες. Εκφραζει αριστα τη φιλοσοφια
της Honda, ‘ManMaximum, MachineMinimum‘ (M/M), συμφωνα
με την οποια, σκοπος της τεχνολογιας και της σχεδιασης ειναι να εξυπηρετουν τις
αναγκες του οδηγου και των επιβατων.

 

Εξωτερικη σχεδιαση
ενος
premium SUV εμπνευσμενη απο μοντελα
coupe

 


  Με χαρακτηριστικες γραμμες
προσανατολισμενες προς τα εμπρος και λειες επιφανειες, η επομενη γενια HRV e:HEV υιοθετει την απλη, καθαρη, συγχρονη αισθητικη
που εχουμε ηδη δει προσφατα σε νεα μοντελα της Honda.

 

  Το compact σχημα με coupe επιρροες, παραμενει λειτουργικο
οσο και ελκυστικο: αν και γνωριμο, ειναι συναρπαστικο και προσελκυει την
προσοχη με τον νεανικο χαρακτηρα του και την αυτοπεποιθηση ενος SUV. Αυξανοντας
την αποσταση απο το εδαφος κατα 10 mm και μειωνοντας το υψος της οροφης κατα 20 mm συγκριτικα με το προηγουμενο μοντελο, οι
σχεδιαστες πετυχαν ενα αισθητικα αρτιο αποτελεσμα. Οι μεγαλυτερες διαστασεις των
ζαντων (18”)  που διατιθενται στανταρ με το
HRV, και
ο μικροτερος εμπρος προβολος τονιζουν την SUV γοητεια και την
αισθητικη στιβαροτητα που επιθυμουν οι πελατες σημερα.

 


  Η καθαρη, απεριττη σχεδιαση επιτυγχανεται με τις
λειες επιφανειες του αυτοκινητου και εξωτερικα χαρακτηριστικα ενσωματωμενα στο
σχημα του αμαξωματος. Για παραδειγμα, οι προβολεις, η μοναδικη μασκα βαμμενη στο
χρωμα του αμαξωματος και η χαρακτηριστικη κατω γριλια ενσωματωνονται στο
προτεταμενο ‘ρυγχος’ και τα εμπρος πλαϊνα πανελ, προσδιδοντας του εμφανιση γλυπτου
και διαμορφωνοντας μια καθαρη, τολμηρη εκφραση.

 

  Το προφιλ αποπνεει μια συγχρονη, διακριτικη αισθητικη,
με μια ζωηρη, οριζοντια ‘γραμμη ωμου’  που
εκτεινεται απο τους εμπρος προβολεις μεχρι το πισω τμημα, δημιουργωντας μια
αισθηση κινησης προς τα εμπρος. Το προεξεχον εμπρος τμημα και η τραβηγμενη προς
τα πισω κολονα Α συνδυαζονται για τη δημιουργια ενος μεγαλου καπο, μετακινωντας
οπτικα τον ογκο της καμπινας προς τα πισω και τονιζοντας ακομα περισσοτερο της
λειες αναλογιες τυπου coupe. Ο συνδυασμος πρακτικοτητας και υψηλης αισθητικης
ειναι εμφανης στην απλη, κομψη σχεδιαση της πισω πορτας, που ενσωματωνει εξυπνα
τη χειρολαβη ανοιγματος στο τρισδιαστατο πανελ.

 


  Αεροδυναμικες βελτιωσεις επιτυγχανονται χωρις περιττα
σχεδιαστικα στοιχεια που συχνα καταστρεφουν το στυλ. Ενα ανοιγμα στον εμπρος προφυλακτηρα
υποστηριζει τη δημιουργια της αερο-κουρτινας (air curtain) στους
τροχους, τα σποϊλερ στο πισω τμημα των μαρσπιε και το αεροδυναμικο σχημα των
πισω φωτων συμβαλλουν στη μειωση των στροβιλισμων, ενω υποστηριζονται απο τα πισω
πλαϊνα σποϊλερ που εξομαλυνουν τη ροη του αερα πισω απο το οχημα. Ως αποτελεσμα,
αυξανεται η σταθεροτητα και μειωνεται η καταναλωση στις υψηλες ταχυτητες, χωρις
την προσθηκη στοιχειων που υπονομευουν την απεριττη αισθητικη.

 

Σχεδιαση εσωτερικου και
κορυφαια ευρυχωρια



  Στο εσωτερικο του νεου HRV, καθε
σχεδιαστικο στοιχειο προοριζεται για τη δημιουργια ενος ευρυχωρου και ευαερου περιβαλλοντος
που συνδεει τους επιβατες με τον εξωτερικο κοσμο, με επιπεδα ανεσης και
πρακτικοτητας απαραμιλλα στην subcompact SUV κατηγορια. Συγχρονα
υφασματα και αναγλυφα υλικα δημιουργουν μια αισθηση ανθεκτικοτητας και
πολυτελειας, ενω ολα ειναι απαλα στην αφη.

 

  Το εσωτερικο σχεδιαστηκε με εμφαση
στην ευρυχωρια και τη φωτεινοτητα για ενα ευαερο περιβαλλον καμπινας. Η αισθηση
αυτη ενισχυεται απο ενα μοναδικο ‘Air Diffusion System’ (Συστημα Διαχυσης
Αερα) με αεραγωγους σχηματος L τοποθετημενους
στις πανω γωνιες του ταμπλο. Το νεο συστημα καταργει το μειονεκτημα των συμβατικων αεραγωγων, αφου
οι
επιβατες νιωθουν συχνα αβολα οταν μια ισχυρη ροη αερα κατευθυνεται
αμεσα προς αυτους. Το συστημα κατευθυνει διακριτικα μια ροη αερα κατα μηκος των
πλαϊνων παραθυρων προς την οροφη, δημιουργωντας εναν ευχαριστο στροβιλισμο
πλευρικα και πανω απο τους επιβατες και κατα συνεπεια ενα ανετο περιβαλλον.

 


  Η αισθηση συνδεσης
με τον εξω κοσμο ξεκινα απο μια εξαιρετικη ορατοτητα, που ειναι αποτελεσμα
αρκετων βελτιωσεων. Πρωτον, η νεα θεση οδηγησης ειναι κατα 10 mm ψηλοτερη
συγκριτικα με το προηγουμενο μοντελο. Δευτερον, τα παραθυρα εχουν σχεδιαστει ωστε
να εισερχεται απλετο φως στην καμπινα, κατι στο οποιο συμβαλλει ο οριζοντιος προσανατολισμος
του ταμπλο και η επιπεδη γραμμη του καπο. Επιπλεον, οι βασεις των καθρεπτων εχουν
μετακινηθει πιο χαμηλα στις πορτες, βελτιωνοντας τη διαγωνια ορατοτητα οταν το
αυτοκινητο στριβει.

 

  Η επομενη γενια εμπρος καθισματων της Honda σταθεροποιει καλυτερα το σωμα αποκλειστικα
μεσω μαξιλαριων – καταργωντας την προηγουμενη δομη με ελατηρια, κατι που
μειωνει την κοπωση σε μεγαλα ταξιδια και αυξανει την ανεση σε καθημερινη χρηση.
Για αυξημενη
εργονομια, τα χειριστηρια ειναι βελτιστα τοποθετημενα οσο γινεται πιο κοντα στο
οπτικο πεδιο του οδηγου. Η απλη, ευχρηστη διαταξη επιτεινει την αισθηση ευρυχωριας, ενω αμεσα αναγνωρισιμα
χειριστηρια των συστηματων ηχου και κλιματισμου επιτρεπουν την ασφαλη και
διαισθητικη λειτουργια.

 

Πλατφορμα και χωροταξικη
διαταξη



  Αν και οι συνολικες
διαστασεις του οχηματος ειναι παρομοιες με του προηγουμενου μοντελου, το νεο HRV προσφερει
περισσοτερο χωρο για τα ποδια και τους ωμους, αυξανοντας την αισθηση ευρυχωριας
και ανεσης. Εκτος απο την αυξηση του χωρου των ποδιων πισω κατα 35 mm, υπαρχει μια προσθετη
κλιση δυο μοιρων συγκριτικα με την προηγουμενη γενια HRV, που ειναι αποτελεσμα της κεντρικης διαταξης του
ρεζερβουαρ της Honda και της εξυπνης τοποθετησης των υβριδικων εξαρτηματων. Χαρη
στη δομη της πλατφορμας, παραμενει η εξαιρετικα ευελικτη διαταξη πισω καθισματων
Magic Seat, που επιτρεπει την
πληρη αναδιπλωση προς τα κατω η προς τα πανω, αναλογα με τον απαιτουμενο χωρο
φορτωσης.




  Η ευκολια
προσβασης του χωρου φορτωσης δεν μειωνεται λογω της κεκλιμενης οροφης. Η εξυπνη
διαταξη χωρων σε συνδυασμο με τα
Magic Seats, το
χαμηλοτερο σκαλοπατι και το επιπεδο πατωμα φορτωσης, αλλα και το μεγαλο ανοιγμα
της πισω πορτας διευκολυνουν την προσβαση. Ο χωρος φορτωσης επιτρεπει τη μεταφορα
διαφορων αποσκευων και ποικιλου σπορ εξοπλισμου
. Για παραδειγμα δυο mountain bikes ενηλικων (με τους
εμπρος τροχους να εχουν αφαιρεθει) μπορουν να φορτωθουν σε ορθια θεση. Η ευκολια
φορτωσης αυξανεται με μια handsfree λειτουργια ‘Ισχύς Tailgate Walk Away Close’* που υπερεχει εναντι
αλλων παρομοιων συστηματων. Η λειτουργια εγγυτητας εξυπνου κλειδιου ανιχνευει ποτε το κλειδι απομακρυνεται
απο το οχημα για να ξεκινησει αυτοματα το κλεισιμο της πισω πορτας.



  Ο αποθηκευτικος χωρος μεσα στο HRV εχει επισης βελτιστοποιηθει: στο κεντρο της
καμπινας υπαρχει χωρος στην κονσολα, ενω προστεθηκε και μια εμπρος ‘τσεπη’ για
μικροαντικειμενα. Για τη φορτιση συσκευων διατιθενται μια βαση ασυρματης
φορτισης* και θυρες USB μπροστα και πισω*. Το premium ηχοσυστημα με ξεχωριστο ενισχυτη* και τα φωτα καμπινας
με ενεργοποιηση μεσω αφης προαγουν την αισθηση πολυτελειας και ανεσης.

 

  Εφαρμοζοντας τη φιλοσοφια Μ/Μ της Honda, η πλατφορμα του HRV εχει σχεδιαστει  με τα υβριδικα εξαρτηματα του συστηματος
κινησης εξυπνα τοποθετημενα στο πλαισιο και το χωρο του κινητηρα. Σε συνδυασμο με
την καινοτομα κεντρικη διαταξη του ρεζερβουαρ και την ενσωματωση της μπαταριας κατω
απο το χωρο αποσκευων αντι του πατωματος του αυτοκινητου, δημιουργουνται
οι προϋποθεσεις ωστε να ταξιδευουν ανετα τεσσερις ενηλικες, παρα τα προσθετα
εξαρτηματα του συστηματος e:HEV.



Αποδοτικο και
αμεσης αποκρισης συστημα κινησης



  Η δοκιμασμενη υβριδικη τεχνολογια e:HEV της Honda προσφερει μια απολαυστικη οδηγικη εμπειρια με
αμεση αποκριση και εντυπωσιακη καταναλωση καυσιμου. Αποτελειται απο δυο συμπαγεις,
ισχυρους ηλεκτροκινητηρες συνδεδεμενους με ενα βενζινοκινητηρα iVTEC 1.5L, ενω προσφερει μεγιστη ισχυ 96 kW
(131 PS) και μεγιστη ροπη 253Nm στις 4.500 σαλ.

  Το συστημα e:HEV περιλαμβανει τρια drive modes, που
επιλεγονται αυτοματα αναλογα με τις απαιτησεις. Για βελτιστη αποδοση, το HRV εκκινει με ηλεκτρικη λειτουργια περνωντας ομαλα
σε υβριδικη λειτουργια, οταν ο οδηγος πατα περισσοτερο το γκαζι (αυξημενο
φορτιο). Ο βενζινοκινητηρας χρησιμοποιειται περισσοτερο κατα την οδηγηση σε
υψηλοτερες, πιο σταθερες ταχυτητες. Οι δυναμικες επιδοσεις ενισχυονται με τη χρηση
των σχετικων modesSport, Normal και Econ, ενω το προσθετο drive mode B μπορει να επιλεγεται
μεσω του επιλογεα σχεσεων για ισχυροτερη αναγεννητικη πεδηση και μια πιο
‘ηλεκτρικη’ οδηγικη εμπειρια. Το επιπεδο ανακτησης ενεργειας και η επιβραδυνση προσαρμοζονται στις απαιτησεις
του οδηγου μεσω του
Deceleration Selector πισω απο το τιμονι, προσφεροντας την επιθυμητη
οδηγικη εμπειρια.



Προηγμενη και διαισθητικη συνδεσιμοτητα



  Το νεο Honda HRV προσφερει αδιαλειπτη
συνδεσιμοτητα μεσα στο αυτοκινητο που σημαινει οτι μπορει να ενταχθει στην
καθημερινη ζωη του ιδιοκτητη του. Η διαισθητικη οθονη αφης 9” LCD ειναι σχεδιασμενη
για ελαχιστη διασπαση της προσοχης του οδηγου, με απλοποιημενη και πληρως προσαρμοζομενη
διαταξη μενου για ευκολη προσβαση σε λειτουργιες ανεσης και ελεγχου. Η διεπαφη ανθρωπου
μηχανης (HMI) εχει βελτιωθει σημαντικα
συγκριτικα το προηγουμενο μοντελο, που σημαινει οτι επιτρεπει την ταχυτερη και ευκολοτερη
εναλλαγη μεταξυ των Apps, ενω ανταποκρινεται ταχυτερα και στα διαφορα δεδομενα
και εντολες. Ο οδηγος μπορει επισης να αποφασιζει ποσες πληροφοριες απο τα
προηγμενα συστηματα υποστηριξης θα προβαλλονται στην οθονη 7” TFT του πινακα
οργανων ωστε να διασπαται λιγοτερο η προσοχη του κατα την οδηγηση.

 

  Η διεπαφη, στην οποια
η περιηγηση γινεται με γνωριμο τροπο οπως και σε ενα smartphone, επιτρεπει επισης
mirroring του smartphone μεσω Apple CarPlay (μεσω Bluetooth, WiFi η καλωδιου) και Android Auto (μεσω καλωδιου).
Η αναβαθμιση με νεα χαρακτηριστικα και ληψη apps γινεται μεσω ασυρματων
ενημερωσεων SOTA (Overtheair software).

 

Βελτιωμενη ασφαλεια



  Το νεο HRV εφοδιαζεται με το
Honda SENSING™, για πρωτη φορα,
και ωφελειται απο μια ολοκληρωμενη σειρα κορυφαιων, προηγμενων τεχνολογιων και συστηματων
υποστηριξης οδηγου. Το Honda SENSING™ εχει αναβαθμιστει
για το νεο HRV, συμπεριλαμβανομενης
της χρησης μιας νεας, ευρυγωνιας, μονοεστιακης, εμπρος καμερας υψηλης αναλυσης και
εγκεφαλου υψηλης υπολογιστικης ισχυος. Το συστημα ειναι πολυ καλυτερο απο τον προηγουμενο
συνδυασμο καμερας και αισθητηρα ρανταρ. Επισης περιλαμβανει βελτιωμενη νυχτερινη
λειτουργια των Pedestrian Collision Mitigation Steering System και Collision Mitigation Brake System (CMBS), που πλεον ανιχνευουν
επερχομενα οχηματα, ποδηλατα και μοτοσικλετες, ωστε να ενεργοποιησουν τα φρενα.

 

  Η νεα τεχνολογια Adaptive Cruise Control (ACC) που δινει το «παρων»
στο νεο HRV βελτιωνει την
ασφαλεια κατα την αλλαγη λωριδων και τις προσπερασεις. Η γωνια διευθυνσης και η
πλευρικη επιταχυνση αξιολογουνται σε συνδυασμο με τις βελτιωμενες εικονες απο την
καμερα ωστε το οχημα να επιταχυνει νωριτερα κατα τους ελιγμους αυτους. H αλλαγη λωριδας για
λογους προσπερασης γινεται πλεον πιο ομαλα και με μεγαλυτερη ασφαλεια. Το ACC προσφερει επισης λειτουργια
παρακολουθησης σε χαμηλες ταχυτητες και ελεγχο πεδησης σε κατηφορα ωστε να
διατηρειται η επιλεγμενη ταχυτητα.

 


  Ενα συστημα Blind Spot Information διατιθεται τωρα
με το νεο HRV*. Αυτο χρησιμοποιει
τεχνολογια ρανταρ για την ανιχνευση οχηματων στο τυφλο σημειο του οδηγου, τον
οποιο  και προειδοποιει μεσω ενος
συμβολου στον αντιστοιχο εξωτερικο καθρεπτη. Η αποσταση ανιχνευσης εχει
βελτιωθει απο 3m σε 25m για μεγαλυτερη
αυτοπεποιθηση του οδηγου.

 

  Το Cross Traffic Monitor (Συστημα
Παρακολουθησης Διασταυρουμενης Κυκλοφοριας) εχει επισης αναβαθμιστει με πισω πλευρικους
αισθητηρες ρανταρ για να προειδοποιει τον οδηγο οταν πλησιαζουν οχηματα απο αριστερα
η δεξια οταν κινειται με οπισθεν. Το συστημα εκδιδει μια ηχητικη και οπτικη
προειδοποιηση.

 

  Το Hill Descent Control (Συστημα Ελεγχου
Καθοδου), που διατιθεται για πρωτη φορα με το HRV, λειτουργει ηδη απο την ταχυτητα των 3 km/h. Η τεχνολογια αυτη
επιτρεπει καλυτερο και πιο ομαλο ελεγχο σε επιφανειες με χαμηλο συντελεστη τριβης
και αποτομες κατηφορες, αυξανοντας την αυτοπεποιθηση του οδηγου σε μεγαλυτερο
ευρος συνθηκων – απο οδηγηση σε ολισθηρες ραμπες υπαιθριων παρκινγκ αυτοκινητων
μεχρι διαχειριση χιονισμενων δρομων με αποτομη κλιση.

 

Το νεο
HRV e:HEV θα
διατιθεται στην Ευρωπη στα τελη του 2021.



[ad_2]

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!