Λεφτα, υπαρχουν, ειπε καποτε μια ψυχη και, οπως αποδεικνυεται, ειχε δικιο. Γιατι υπαρχουν, αλλα δεν ειναι στις τσεπες (μας). Και, στους τυχερους που τα εχουν, ο συγκεκριμενος Godzilla, αρεσει, οπως αποδεικνυεται απο το γεγονος οτι υπαρχουν πολλες παραγγελιες και οι πρωτες παραδοσεις θα γινουν στο τελος του τρεχοντος ετους (μιας και η πανδημια του κορωνοϊου κρατησε κλειστα τα εργοστασια της Nissan, που τωρα εχουν επανεκκινησει).
Ο σχεδιασμος του, εχει αλλαξει ριζικα, στην συγκεκριμενη εκδοση
Δεν ειναι παραλογο αυτο. Ιδιαιτερα αν σκεφτει κανεις οτι προκειται, οχι απλα για ενα ικανο μοντελο, αλλα για ενα συλλεκτικο αυτοκινητο. Βασισμενο στο τελευταιο Nissan GT-R NISMO (μιας και αναμενουμε τις διαρροες για την επομενη γενια του Godzilla, ο οποιος πιθανοτατα θα φερει και ηλεκτρικο μοτερ), το GT-R50 by Italdesign, προεκυψε αρχικα ως ενα πρωτοτυπο μοντελο, απο τη συνεργασια της Nissan και της Italdesign, με αφορμη την 50η επετειο του GT-R, το 2019, και της Italdesign, το 2018.
Τo Nissan GT-R50 by Italdesign εκανε ντεμπουτο στην πιστα που φερει το ονομα του θρυλικου Tazio Nuvolari
Η επιτυχια που ακολουθησε στους μηνες μετα την παρουσιαση του πρωτοτυπου, οδηγησε τη Nissan και την Italdesign στην αποφαση να ξεκινησουν την παραγωγη της εμπορικης εκδοσης, σε μια περιορισμενη σειρα 50 αυτοκινητων. Τα πρωτα οχηματα θα παραδοθουν στους τυχερους πελατες στα τελη του 2020 και στις αρχες του 2021.
Ελαχιστοι ειναι αυτοι που θα εχουν την ευκαιρια να καθισουν στο σαλονι του συγκεκριμενου GT-R
Η αγοραστικη ζητηση για την εκδοση παραγωγης του αυτοκινητου ειναι υψηλη, καθως εχει ληφθει ενας σημαντικος αριθμος προκαταβολων, με τους εν δυναμει ιδιοκτητες ανα την Υφηλιο, να βρισκονται στη διαδικασια εξατομικευσης των προδιαγραφων για τα οχηματα τους. Αυτο θα κανει την ηδη περιορισμενη εκδοση του μοντελου, ακομα πιο ελκυστικη για τους συλλεκτες. Τωρα, εαν εισαι απο τους τυχερους που εχουν τη δυνατοτητα να βαλουν στο γκαραζ τους ενα τετοιο αυτοκινητο, εχε υποψη σου πως υπαρχει ενας περιορισμενος αριθμος αυτοκινητων που ειναι ακομα “ανοικτα” στο βιβλιο παραγγελιων.
To… GT-R του σαλονιου, αποδιδει 720 ps
\”Αυτη ειναι μια πολυ ξεχωριστη μερα”, λεει με περηφανεια ο Διευθυνων Συμβουλος της Italdesign, Jörg Astalosch. “Μετα απο εξαιρετικα δυσκολες εβδομαδες για ολους. Αφου επρεπε να αναβαλλουμε την παγκοσμια πρεμιερα στο Σαλονι Αυτοκινητου της Γενευης και, μετα τη μερικη διακοπη των παραγωγικων μας δραστηριοτητων λογω του COVID-19, επιστρεψαμε σε πληρη λειτουργια στις αρχες Μαϊου. Τωρα μπορουμε να επιβεβαιωσουμε την παραδοση των πρωτων αυτοκινητων στα τελη του τρεχοντος ετους και στις αρχες του 2021, οπως ειχε προγραμματιστει.
Δεν ειναι τυχαιο που παρουσιασαμε το αυτοκινητο στην πιστα \”Tazio Nuvolari\”: Ειναι το μερος οπου κανουμε ολες τις δοκιμες ρουτινας, απαραιτητες για την εγκριση τυπου των οχηματων που προοριζονται σε διαφορες αγορες, κατι που προκειται να ολοκληρωσουμε και για το GT-R 50”.
Για την κινηση καθενος GT-R50 απο την Italdesign, “φροντιζει” o συναρμολογημενος στο χερι κινητηρας V638RETT V6 3.8 λιτρων, που για την περισταση εχει τροποποιηθει ειδικα απο την NISMO και αποδιδει 720ps με 780 Nm ροπης. “Οι πελατες μας εχουν απολαυσει την εξατομικευμενη εμπειρια που προσφερει η Italdesign, η οποια εχει μακρα παραδοση στην εξειδικευμενη κατηγορια των εξαιρετικα σπανιων, εξατομικευμενων οχηματων υψηλης αποδοσης”, εξηγει o Διευθυντης προγραμματος των Nissan Sports Cars και NISMO, Michael Carcamo. “Η εμπειρια τους με το GT-R50 ηταν απιστευτη και μπορω να πω απο πρωτο χερι οτι καθε αυτοκινητο θα ειναι σιγουρα ενα μοναδικο αριστουργημα”.
To επανασχεδιασμενο πισω μερος του GT-R ειναι απλα εκπληκτικο
Στην Ιαπωνια, οι τυχεροι αγοραστες μπορουν τωρα να αποκτησουν ενα GT-R50 απο την Italdesign μεσω της SCI Co. Ltd., θυγατρικης της VT Holdings, η οποια εχει οριστει ως επισημος εισαγωγεας και διανομεας για αυτα τα αποκλειστικα αυτοκινητα στη χωρα. Οσοι ενδιαφερονται για το GT-R50 απο την Italdesign μπορουν να επισκεφθουν το www.GT-R50.nissan η να επικοινωνησουν με την Italdesign απευθειας στο aporta.gtr50@italdesign.com