Ο πρωτος γυρος του Targa Florio 2017 ξεκινησε το πρωι της Παρασκευης, 21 Απριλιου, απο την κωμοπολη της Taormina. Η Giulia GTA, απο τη συλλογη του Museo Storico της Alfa Romeo – La Macchina del Tempo, στο Arese, τραβηξε τα βλεμματα των θεατων. Στην καμπινα της, δυο σημαντικες προσωπικοτητες: ο Fabrizio Curci, επικεφαλης της Alfa Romeo στην περιοχη της EMEA, και ο Giorgio Sivocci, εγγονος του θρυλικου Ugo Sivocci που κερδισε στο Targa Florio το 1923 στο τιμονι της Alfa Romeo RL. Ο Ugo Sivocci ειναι επισης ο πρωτος που υιοθετησε το θρυλικο συμβολο του τετραφυλλου τριφυλλιου σε αυτοκινητο της Alfa Romeo. Ηταν ακριβως στον αγωνα του Targa Florio το 1923 που στη μασκα του αυτοκινητου δεσποζε ενα λευκο πλαισιο μεσα στο οποιο ξεχωριζε ενα πρασινο τετραφυλλο τριφυλλι. Ο απολυτος θριαμβος του Sivocci σε αυτον τον αγωνα επεισε ολους εκεινους που αμφεβαλλαν για το ποσο αποτελεσματικο και τυχερο ηταν αυτο το «γουρι».
Giulia GTA (1965)
Απο τα μοντελα της δεκαετιας του \’60 της Alfa Romeo,η Giulia Sprint GTA, η αδιαμφισβητητη βασιλισσα της αγωνιστικης σκηνης, απολαμβανει μια πολυ ιδιαιτερη θεση. Η σιλουετα της ειναι ουσιαστικα πανομοιοτυπη με εκεινη των κανονικων αυτοκινητων παραγωγης \”GT\” με Bertone body: οπου το \”A\” στο ονομα του μοντελου σημαινει \”Alleggerita\” η \”Ελαφρυ\”, επισημαινοντας τη σημαντικοτερη διαφορα απο την κανονικη Sprint GT. Το ατσαλινο αμαξωμα αντικατασταθηκε απο εξαιρετικα ελαφρια πανελ αλουμινιου με αποτελεσμα το βαρος του αυτοκινητου να αγγιζει τα 745 κιλα (κατα 200 κιλα λιγοτερο συγκριτικα με την κανονικη Sprint GT). Ο κινητηρας με τους δυο εκκεντροφορους επικεφαλης χωρητικοτητας 1570 cc επισης βελτιωθηκε, αποδιδοντας αυξημενη ισχυ στους 115 ιππους και φτανοντας μεγιστη ταχυτητα ανω των 185 χλμ/ωρα. Αλλες διαφορες σε σχεση με τη Sprint GT ηταν οι απλουστευμενες λαβες, το ελαφρυτερο σημα, το μπροστινο συστημα εισαγωγης αερα, οι ζαντες αλουμινιου και το ξεχωριστο εσωτερικο.
4η ημερα 3η ημερα 2η ημερα 1η ημερα