Πιο οικολογικό το Seat Ibiza

Το νεο SEAT Ibiza στην ιστορια ειναι πλεον και το πιο φιλικο προς το περιβαλλον, με την ενσωματωση της τεχνολογιας Compressed Natural Gas στην 5η γενια του bestseller μοντελου της ισπανικης αυτοκινητοβιομηχανιας. Το νεο Ibiza TGI ειναι πιο οικονομικο στην οδηγηση και πιο φιλικο προς το περιβαλλον απο τα μοντελα που τροφοδοτουνται με diesel η βενζινη, καθως και πολλα non-plug-in υβριδικα.

Το νεο μοντελο, το τριτο που χρησιμοποιει CNG μετα το Leon και το Mii, κατασκευαζεται στο Martorell χρησιμοποιωντας τη πλατφορμα MQB A0. Η SEAT ενισχυει τη τεχνολογια CNG, καθως συμβαλλει σημαντικα στη μειωση των εκπομπων CO2: εκπεμπει κατα 85% λιγοτερες εκπομπες οξειδιων του αζωτου σε συγκριση με τους κινητηρες ντιζελ, ενω μειωνει τις εκπομπες  CO2 κατα 25%, συμβαλλοντας ετσι στη βελτιωση της ποιοτητας του αερα στις πολεις.

Τα αυτοκινητα που τροφοδοτουνται με συμπιεσμενο φυσικο αεριο αποτελουν μια βιωσιμη εναλλακτικη λυση για τη καλυψη του κενου μεταξυ των «παραδοσιακων» και των  ηλεκτρικων κινητηρων, και αντιπροσωπευουν τη στρατηγικη βαση για την αυξηση της φιλικοτητας προς το περιβαλλον ενω παραλληλα αποτελουν ελκυστικη εμπορικη προταση για τους πελατες.

Το λειτουργικο κοστος ανα χιλιομετρο ειναι πραγματι ιδιαιτερα χαμηλο, επειδη το φυσικο αεριο ειναι πιο αποδοτικο απο τα αλλα καυσιμα καθως απαιτει μικροτερη ποσοτητα καυσιμου για την παραγωγη της ιδιας ενεργειας και επιπλεον το γεμισμα κοστιζει μονο 13 ευρω.

Το νεο SEAT Ibiza 1.0 TGI αποδιδει 90 ιππους και μεση πιστοποιημενη καταναλωση καυσιμου 3,3 κιλα/100 χλμ. σε λειτουργια CNG, κατι που ισοδυναμει με επενδυση 3,22 ευρω για οδηγηση 100 χιλιομετρων. Η συνολικη αποσταση που μπορει να καλυψει το νεο Ibiza TGI ειναι 1.194 χλμ., με τη χρηση 13 κιλων CNG και των 40 λιτρων βενζινης στις δυο δεξαμενες καυσιμων.
Νεο Ibiza TGI
Το νεο SEAT Ibiza ειναι εξοπλισμενο με τρικυλινδρο κινητηρα 12 βαλβιδων 1.0 TGI και μηχανικο κιβωτιο πεντε ταχυτητων. Προσφερει μεγιστη αποδοση 90 ιππων μεταξυ 4.500 και 5.800 σ.α.λ. με μεγιστη ροπη 160 Nm μεταξυ 1.900 και 3.500 σ.α.λ. Οσον αφορα τα επιπεδα επιδοσεων, φτανει στην τελικη ταχυτητα των 180 km/h, επιταχυνει απο 0 εως 100 km/h σε 12,1 δευτερολεπτα και τα πιστοποιημενα στοιχεια περιλαμβανουν μεση καταναλωση καυσιμου 5 l/100 km σε λειτουργια βενζινης και 4,9 m3/100 km (3.3 kg/100 km), εκπεμποντας μονο 88 g/km CO2 σε λειτουργια CNG.
Η εκδοση TGI της 5ης γενιας Ibiza ειναι εφοδιασμενη με δυο δεξαμενες καυσιμου, μια για 13 κιλα CNG και η αλλη με χωρητικοτητα 40 λιτρων για βενζινη, η οποια ειναι ομοια με ολες τις αλλες βενζινοκινητες εκδοσεις Ibiza.
Εκτος απο τον εξοπλισμο που διαθετουν οι εκδοσεις βενζινης, το νεο Ibiza TGI διαθετει επιπλεον τον απαραιτητο εξοπλισμο για να κινειται με φυσικο αεριο, οπως δεξαμενη καυσιμου CNG, ταπα πληρωσης φυσικου αεριου διπλα στη ταπα βενζινης, αρκετους αισθητηρες θερμοκρασιας και πιεσης αεριων καθως και ρυθμιστη πιεσης και συστημα διανομης αεριου, μεταξυ αλλων. Επισης διαθετει ενισχυμενα πιστονια και βαλβιδες για αυξημενη αντοχη και καλυτερη κυκλοφορια του αεριου στο θαλαμο καυσης. Επιπλεον, ο στροβιλοσυμπιεστης στο Ibiza TGI ζυγιζει λιγοτερο ωστε να δρα αμεσα και να αυξανει την αποκριση του κινητηρα. Τελος, διαθετει συγκεκριμενους δεικτες σταθμης καυσιμου για καθε δεξαμενη, οι οποιοι βρισκονται στο πινακα οργανων.
Το SEAT Ibiza TGI χρησιμοποιει παντα το φυσικο αεριο ως κυριο καυσιμο, εκτος αν η θερμοκρασια του αντιψυκτικου πεσει κατω απο τους 10°C, οπου ο κινητηρας αρχιζει με χρηση βενζινης και ξεκινα μια διαδικασια θερμανσης των βαλβιδων εγχυσης αεριου, πριν απο την αυτοματη ενεργοποιηση του κυκλωματος CNG. Με αυτη την εξαιρεση, το Ibiza TGI λειτουργει μονο με βενζινη ως πηγη καυσιμου οταν η δεξαμενη CNG ειναι κενη. Αυτη η αλλαγη γινεται αυτοματα χωρις να αντιλαμβανεται ο οδηγος οποιαδηποτε διαφορα στην αποδοση του οχηματος η στον χειρισμο του. Μια ενδειξη αναβει στον πινακα οργανων για να ενημερωσει τον οδηγο οτι οδηγει με φυσικο αεριο. ‘Ετσι το Ibiza TGI συνδυαζει δυο οχηματα σε ενα, επιτρεποντας τη δυνατοτητα πιο βιωσιμης, οικονομικης οδηγησης με συμπιεσμενο φυσικο αεριο η με βενζινη.
Επιπλεον, στην οθονη εμφανιζονται πληροφοριες σχετικα με την ποιοτητα του φυσικου αεριου, τη καταναλωση και την υπολοιπομενη αποσταση οδηγησης με τα δυο καυσιμα, καθως και τις οποιες πιθανες δυσλειτουργιες του συστηματος CNG.
Παρολο που η δεξαμενη αεριου βρισκεται κατω απο το πατωμα του χωρου αποσκευων, το νεο Ibiza TGI εξακολουθει να προσφερει αυξημενο αποθηκευτικο χωρο, με συνολικη χωρητικοτητα 262 λιτρα.
Η SEAT συνεχιζει τη δεσμευση της για το περιβαλλον προωθωντας την τεχνολογια συμπιεσμενου φυσικου αεριου (CNG) και βενζινης στον μακρυ καταλογο των πλεονεκτηματων που παρεχει στους πελατες της, τοσο απο αποψη εξοικονομησης κοστους οσο και απο αποψη οικολογικης συνειδησης. Τα σημαντικοτερα οφελη απο πλευρας κοστους ειναι τα εξης:
• Το CNG ειναι πολυ φθηνοτερο σε σχεση με αλλα ειδη καυσιμου. Λογω του χαμηλου κοστους του ανα κιλο, και επειδη δεν ειναι πετρελαϊκο παραγωγο, δεν επηρεαζεται απο τις απροσμενες διακυμανσεις στις τιμες του πετρελαιου. Επιπλεον, τα αυτοκινητα που τροφοδοτουνται με CNG εχουν χαμηλο κοστος συντηρησης καθως ειναι εξοπλισμενα με εναν μονο κινητηρα που λειτουργει και με τους δυο τυπους καυσιμων
• Επιπλεον, το συμπιεσμενο φυσικο αεριο ειναι πιο αποδοτικο καυσιμο, καθως απαιτει μικροτερη ποσοτητα για την παραγωγη της ιδιας ενεργειας. Η ενεργεια που παραγεται απο 1 kg CNG και ειναι περιπου ισοδυναμη με 2 λιτρα LPG, 1.5 λιτρα diesel η 1.3 λιτρα βενζινης.
Γκαμα SEAT CNG
Το Ibiza CNG δεν ειναι η μοναδικη ECO εναλλακτικη λυση της SEAT. Το Leon 1.4 TGI 110HP διαθετει επισης κινητηρα CNG και εκπεμπει μεταξυ 99 και 101 g/km  CO2   με μεσο ορο καταναλωσης 5.6 l/100 km            
Επιπλεον, το τριθυρο και πενταθυρο Mii 1.0 68HP με μηχανικο κιβωτιο πεντε ταχυτητων, εκπεμπει μονο 83 g/km κ CO2 και καταναλωνει κατα μεσο ορο 4,5 l/100 km. Το αυτοκινητο αυτο ειναι μικρο στο εξωτερικο αλλα μεγαλο στο εσωτερικο και ειναι εξοπλισμενο με ολα τα απαραιτητα στοιχεια ανεσης και ασφαλειας για οδηγικη απολαυση στη πολη.
Αυτα τα τρια μοντελα, μαζι με το SEAT Arona TGI που το λανσαρισμα του εχει προγραμματιστει για το τελος του ετους, θα καθιερωσουν τη SEAT ως την εταιρεια με την πιο ολοκληρωμενη γκαμα CNG.
Η στρατηγικη πωλησεων SEAT CNG αποδιδει καρπους. Το 2017, οι πωλησεις οχηματων CNG στην Ευρωπη αυξηθηκαν κατα 18%, απο περιπου 3.400 σε πανω απο 4.000, χαρη βασικα στην αγορα της Ισπανιας, οπου η SEAT εχει μεριδιο αγορας ανω του 83%. Η Ιταλια ειναι η πρωτη αγορα αυτοκινητων CNG της SEAT, με σχεδον 2.000 αυτοκινητα.
To νεο Ibiza 1.0 TGI 90hp ειναι ηδη διαθεσιμο προς πωληση στην χωρα μας με προτεινομενη λιανικη τιμη 15.300€ για την πληρως εξοπλισμενη εκδoση Style. 

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!