Πισωκίνητη, με 365 ίππους η νέα ναυαρχίδα της ΚΙΑ

Η επιθεση των Κορεατων, εχει μολις αρχισει. Η ΚΙΑ παρουσιασε τη νεα της ναυαρχιδα, η οποια ακουει στο -εμπνευσμενο, ειναι η αληθεια- ονομα Stinger GT και αφησε τους παντες με ανοιχτο το στομα. Η κορεατικη εταιρεια δημιουργησε ενα πανεμορφο sedan, το οποιο στην κορυφαια του εκδοση, φοραει εναν V6 twin turbo 3,3 λιτρων. Και, ναι, ειναι πισωκινητο!


Αυτο, δεν θα ειναι ενα \”νεροβραστο\” sedan αναμεσα σε ολα τα αλλα. Αλλα ειναι, οπως διαβεβαιωνει η ΚΙΑ, εστιασμενο στην οδηγηση. Ο twin turbo V6 των 3,3 λιτρων του GT, αποδιδει 365 ιππους και 510 Nm ροπης. Η κινηση μεταφερεται αποκλειστικα στους πισω τροχους, μεσω ενος αυτοματου, οκταταχυτου κιβωτιου. Και κανει το σπριντ 0-100 χ.α.ω. σε 5,1 δευτερολεπτα. 


Το μοντελο εχει επιθετικες γραμμες και φανερες επιρροες -τουλαχιστον σχεδιαστικα, μπορει να διακρινει κανεις την επιρροη απο τη BMW Σειρα 4 GranCoupe- απο τα γερμανικα μοντελα τα οποια ερχεται να ανταγωνιστει, ενω εχει σαφη σπορ προσανατολισμο. 


Ο ιδιος επιθετικος προσανατολισμος εχει διατηρηθει στο εμπρος μερος, οπου κυριαρχουν οι μεγαλοι αεραγωγοι στη μασκα, αλλα και στο πισω, με τις τεσσερις αποληξεις της εξατμισης να δινουν το μηνυμα οτι αυτο που σε περασε ηταν… κατι δυνατο. 


Στο εσωτερικο, βλεπουμε μια προσπαθεια να συνδυαστει το λιτο με την πολυτελεια και το σπορ, με επιρροες κυριως απο τις σπορ Mercedes- Benz, ενω ξεχωριζει το ομορφο τριακτινο τιμονι. 


Τους επομενους μηνες, η ΚΙΑ θα παρουσιασει και μια πιο \”light\” βερσιον του Stinger, με μικροτερο κινητηρα, αλλα την ιδια \”συνταγη\”.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!