Πουλάμε και νεφρό για να αγοράσουμε αυτό το Mazda 767B

Αν μιλαμε για σπανια αυτοκινητα, για αυτοκινητα θρυλους, εδω εισαι: Στην αλλη ακρη του Ατλαντικου, βγαινει σε δημοπρασια ενα Mazda 767B. Το οποιο, για τους φαν του ροτορα, ειναι κατι σαν icon (\”κατι\”, επειδη ειναι παραπανω απο icon). Για την ακριβεια, το δευτερο icon, μετα απο το 787Β, το οποιο πηγε στο Le Mans, μαζεψε τα εσωρουχα των καλυτερων εμβολοφορων του πλανητη και του απαγορευθηκε να ξαναπαει, επειδη εκανε bullying στα αλλα αυτοκινητα. 


Μπορει να μην μιλαμε για τον ιδιο τον bully που κερδισε το Le Mans, το 1991, ομως, αφου αναφερομαστε στο 767Β του 1989 που βγαινει σε δημοπρασια απο τον αμερικανικο οικο Gooding & Company, στις 10 Μαρτιου, στη δημοπρασια του Amelia Island (τη μεγαλυτερη του ειδους στις ΗΠΑ), τοτε σιγουρα μιλαμε για τον πατερα του.


Και δεν προκειται για οποιο κι οποιο \”μπαμπα\”. Με βαρος μολις 800 κιλα και ενα τετραροτορο μοτερ που αποδιδει 630 ιππους στις 9.000 σ.α.λ., μιλαμε για εναν θορυβωδη τρομοκρατη. Για ενα οχημα που, τα ουρλιαχτα του, θα στοιχειωνουν για παντα τα αυτια καθε petrolhead. Για την ακριβεια, αυτα τα ουρλιαχτα:

[youtube=https://www.youtube.com/watch?v=fBCS7CLfv8s&w=320&h=266]


Παρεμπιπτοντως, η εταιρεια που εκανε το restore με ολα τα αυθεντικα κομματια, δυναμομετρησε το τετραροτορο κτηνος με αριθμο πλαισιου 003, ωστε να δει οτι δουλευει οπως τοτε και διαπιστωσε οτι αποδιδει περισσοτερα απο τα 630 αλογα που θα επρεπε. Σε περιπτωση που εισαι ανοργασμικος/η, αυτο το βιντεο θα σε βοηθησει να ξεπερασεις το προβλημα:

[youtube=https://www.youtube.com/watch?v=gZ6OZK2Qu60&w=320&h=266]

Το συγκεκριμενο, ηταν το τριτο 767Β που εφτιαξε η Mazda και πρωτοετρεξε στο Le Mans με οδηγους τους Yojiro Terada, Marc Duez, Volker Weidler. Δεν τα πηγε και τοσο καλα, αφου στην κατηγορια GTP που ετρεχαν μονο τρια Mazda ηρθε τριτο και στη συνολικη καταταξη, δωδεκατο.  


Εναν χρονο αργοτερα, το 1990, τα παθηματα (δεν) εγιναν μαθηματα και το \”δικο μας\” 767Β κερδισε την κατηγορια GTP class, αυτη τη φορα με οδηγους μονο Ιαπωνες, τους Terada, Takashi Yorino, και Yoshimi Katayama, παροτι στη συνολικη καταταξη, πηγε χαλια, καταλαμβανοντας την 20η θεση. Εναν χρονο αργοτερα, το 787Β θα αποδεικνυε οτι η εκδικηση ειναι ενα πιατο που τρωγεται κρυο.


Μετα απο τα 1000 χιλιομετρα του Fuji, το 1990, το 767Β αποσυρθηκε απο τους αγωνες και, τελικα, επεσε σε γερμανικα χερια. Προσφατα, οι σημερινοι ιδιοκτητες του, αποφασισαν να το επαναφερουν στην αρχικη του κατασταση. Για το λογο αυτο, εψαξαν και βρηκαν το αυθεντικο bodykit που φοραγε το 1989, οταν ετρεξε στο Le Mans (πωλειται ως \”προικα\”) και εναν αριθμο απο κιβωτια ταχυτητων και κινητηρων 13J (ο τετραροτορος) που ειχε η Mazda ως ανταλλακτικα για τους αγωνες. 


Ειναι ενα πραγματικα ξεχωριστο αυτοκινητο, για το οποιο, θα αναρωτηθεις τι ψυχη εχουν 1,8 με 2,4 εκατομμυρια δολαρια που χρειαζονται, προκειμενου να το βαλεις στο γκαραζ σου. Γιατι, σε ποιον δεν περισσευουν τοσα λεφτα;

Tip: Προφανως αν ηθελες να αγορασεις ενα απο τα 3 υπαρχοντα 767Β, θα προτιμουσες το 203, επειδη το 202 ειχε παθει αυτο:


Tip2: Προφανως και αστειευομαστε με το νεφρο στον τιτλο. Γιατι, ποτε ενα νεφρο δεν πιανει τοσα λεφτα.   

Tip3: Το κιβωτιο ταχυτητων που χρησιμοποιουσε το 767Β ηταν της Porsche, με βελτιωσεις της αγωνιστικης ομαδας της Mazda.

Tip4: Τα 767Β δεν φτιαχτηκαν στη Χιροσιμα, οπου εχει εδρα η Mazda, αλλα σε ενα μικρο παραρτημα της, στο Τοκιο

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!