Πως το Tuatara έπιασε 533 χλμ / ώρα

   Αρχικα, οφειλουμε να συγχαρουμε και να βγαλουμε το καπελο στους ανθρωπους της SCC North America, καθως με το 532.8 χλμ/ωρα, εσπασαν το ρεκορ του Koenigsegg Agera RS μετα απο μολις 3 χρονια, στον ιδιο ακριβως δρομο. Το Agera RS, ειχε γραψει τοτε 458 χλμ/ωρα. To Tuatara, εγραψε 74.8 χλμ/ωρα παραπανω. Στο ρεκορ της Bugatti δεν θα κανουμε αναφορα, καθως δεν εγινε σε κλειστο κομματι δημοσιου δρομου (αλλα σε πιστα δοκιμων) και δεν ηταν και προς τις δυο κατευθυνσεις, οπως εκαναν τα Agera RS και Tuatara.

 

  Στις 10 Οκτωβριου, εξω απο το Las Vegas, στη περιοχη Pahrump της Nevada, η αστυνομια εκλεισε ενα κομματι 7 μιλιων της State Route 610, η οποια ειναι και η ευθεια των ρεκορ. Στο τιμονι του Tuatara, βρισκεται ο βρετανος οδηγος αγωνων Oliver Webb. O Oliver, καταφερε να σημειωσει μια μεση ταχυτητα 508.73 χλμ/ωρα, με τη μεγιστη να ειναι 532.93 . Για να κατανοησουμε για τι ταχυτητα προκειται, 533 χλμ/ωρα αντιστοιχουν σε 148 μετρα/δευτερολεπτο ! Η αλλιως, περιπου 3 οικοδομικα τετραγωνα / δευτερολεπτο.

 

  Προκειμενου ενα ρεκορ να θεωρηθει εγκυρο, το αυτοκινητο πρεπει να διανυσει την ιδια διαδρομη και προς τις δυο κατευθυνσεις, σε διαστημα μιας ωρας και το ρεκορ ειναι ο μεσος ορος των δυο. Το παρον εδωσαν φυσικα και οι εμπειρογνωμονες των Ρεκορ Γκινες, οι οποιοι ελεγξαν τις συσκευες GPS ως προς την ακριβεια των μετρησεων τους, οι οποιες υπολογιζουν τη ταχυτητα ως το μεσο ορο απο τις μετρησεις που λαμβανουν απο τους 15 δορυφορους με τους οποιους ειναι συγχρονισμενες.

 

  Περαν του ρεκορ του \”Ταχυτερου Αυτοκινητου Παραγωγης\”, το Tuatara εσπασε και τα εξης ρεκορ :

  1. \”Fastest Flying Mile on Public Road\” : @503.92 χλμ/ωρα
  2. \”Fastest Flying Kilometer on Public Road\” : @517.16 χλμ/ωρα
  3. \”Highest Speed Achieved on Public Road\” : @532.93 χλμ/ωρα

 

  Προκειμενου να μπορεσει να κατακτησει το τιτλο του ταχυτερου αυτοκινητου παραγωγης, το Tuatara του ρεκορ πρεπει :

  1. Να ειναι αυτοκινητο παραγωγης, ιδιο με αυτο που θα λαβει ο καθε πελατης
  2. Να διανυσει την ιδια διαδρομη και προς τις δυο κατευθυνσεις, προκειμενου να συνυπολογιστει ο παραγοντας του ανεμου και της κλισης του οδοστρωματος, το οποιο ενδεχομενος να ευνοουσε το αυτοκινητο αν ηταν μονο προς μια κατευθυνση.

 

  Ο διευθυνων συμβουλος της SCC North America, Jerod Shelby, δηλωσε : \”Περασαν 10 χρονια απο τη φορα που σπασαμε το ρεκορ με το πρωτο μας αυτοκινητο, το Ultimate Aero και το Tuatara ειναι κλασης ανωτερο απο εκεινο. Οι επιδοσεις του αντικατοπτριζουν την αφοσιωση και τη προσπαθεια που καταβαλαμε για να σπασουμε αυτο το ρεκορ. Φτασαμε πολυ κοντα στο να επιτυχουμε τις θεωρητικες επιδοσεις μας, γεγονος που μας χαροποιει ιδιαιτερα, καθως στις πραγματικες δοκιμες, υπαρχει μια πληθωρα παραγοντων που μπορει να επηρεασει το τελικο αποτελεσμα\”.

 

  Ο Oliver Webb δηλωσε : \”To αυτοκινητο μπορουσε να δωσει ακομη περισσοτερα. Ειχε να δωσει περισσοτερα. Δυστυχως οι πλαγιοι ανεμοι, δεν του επετρεψαν να δωσει κατι παραπανω απο τα 533. Οπως ειπα και στο Jerod, το αυτοκινητο ειχε υπολοιπο επιδοσεων να προσφερει, γεγονος που φανηκε απο το οτι εκανε το 500 στο 533, σε κατω απο 5 δευτερολεπτα\”.

 

  Εδω, το βιντεο με το ρεκορ : https://www.youtube.com/watch?v=N22JfNHiC1k

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!