Επειδη λοιπον το NISMO δεν… πλησιαζεται ευκολα, η Nissan εστησε ολοκληρη επιχειρηση για να κινηματογραφησει το \”τερας\”: Ενας επαγγελματιας οδηγος ακριβειας, μετετρεψε το σπορ αυτοκινητο της Nissan σε μια υψηλων επιδοσεων κινηματογραφικη καμερα.
Η Nissan ανεπτυξε το 2020 Nissan GT-R NISMO για να αποτελεσει την ναυαρχιδα της γκαμας της. Με στοχο τις μεγιστες επιδοσεις, ο κινητηρας αναβαθμιστηκε, η αεροδυναμικη του μοντελου βελτιωθηκε περαιτερω και το βαρος μειωθηκε, μεσω της σχολαστικης χρησης εξωτικων υλικων.
Αλλα οταν ηρθε η ωρα της τεκμηριωσης για το νεοτερο σουπερ σπορ αυτοκινητο της Nissan στο φυσικο του περιβαλλον, στην πιστα, υπηρχε ενα προβλημα. Πως θα κινηματογραφηθει ;
Την απαντηση εδωσε ο Mauro Calo. Ενας επαγγελματιας οδηγος ακριβειας και ειδικος στην κινηματογραφικη ληψη εικονων αυτοκινητων, που ειναι γνωστος για τις δουλειες του σε ταινιες μεγαλου προϋπολογισμου και τηλεοπτικες εκπομπες. Συμφωνα λοιπον με τον Calo, το τελειο αυτοκινητο για να “κυνηγησει” και να κινηματογραφησει το 2020 GT-R NISMO, δεν ειναι αλλο απο… ενα αλλο GT-R !
Ενωσω η Nissan τον βοηθουσε για να βρεθει το καταλληλο GT-R που θα μετατραπει σε εδικο οχημα για την καμερα, ο Calo εργαζοταν ηδη στο σχεδιασμο του εγχειρηματος. Μολις εφτασε το αυτοκινητο, ο ιδιος και η ομαδα του τοποθετησαν μια προσαρμοσμενη σωληνωτη δομη, με συγκολληση στο πλαισιο που ειναι σε θεση να συγκρατει το βαρος του επαγγελματικου συστηματος τοποθετησης της καμερας, απο ανθρακονηματα.
Nissan GT-R: το απολυτο αυτοκινητο /κινηματογραφικη μηχανη υψηλης ταχυτητας
Μεχρι που ο Calo να υλοποιησει τη φιλοδοξια του για την αναπτυξη του απολυτου αυτοκινητου /καμερας υψηλης ταχυτητας, το οχημα επιλογης για αυτο το ειδος κινηματογραφησης θα ηταν ενα SUV υψηλων επιδοσεων. Ωστοσο, τα SUVs δεν εχουν την ταχυτητα η την ευκινησια να ακολουθησουν τα γρηγοροτερα αυτοκινητα του κοσμου, μεσα σε μια πιστα.
Χαρη στο χαμηλο κεντρο βαρους, την ρυθμιζομενη σπορ αναρτηση και την τετραθεσια διαμορφωση, το GT-R ειναι η τελεια βαση αυτοκινητου, που μπορει φιλοξενησει μια εξεδρα κινηματογραφικων μηχανων, αυτου του τυπου. Και οταν η αποδοση του twin-turbo 3.8 V6 προσφερεται μεσω του προηγμενου συστηματος τετρακινησης, ειναι ευκολο να καταλαβει κανεις γιατι το επελεξε ο Calo.
«Οταν αρχισα να σκεφτομαι για την αναπτυξη ενος αυτοκινητου / κινηματογραφικης μηχανης υψηλης αποδοσης, γρηγορα συνειδητοποιησα οτι το Nissan GT-R ηταν το μονο αυτοκινητο που θα πληρουσε τα κριτηρια μου», εξηγει ο Calo. \”Εχει τις επιδοσεις του supercar, με αριστο χειρισμο και σταθεροτητα σε ολους τους τροχους. Ειναι φημισμενο για την αξιοπιστια του και μπορει να φιλοξενησει την ομαδα που χρειαζομαι για τον χειρισμο του συστηματος κινηματογραφικης ληψης. Δεν υπηρχαν αλλα υποψηφια οχηματα\”.
Συναρπαστικο κινηματογραφικο γυρισμα, ενος εκ των ταχυτερων αυτοκινητων του κοσμου.
Οι περισσοτεροι εκ των ιδιοκτητων ενος GT-R δεν χρησιμοποιουν τακτικα και τα τεσσερα καθισματα, κατι που ειναι συνηθες για ενα τυπικο κινηματογραφικο γυρισμα του Calo. Με το Calo στο τιμονι, οι χειριστες του συστηματος ληψης και ο σκηνοθετης, μπορουν να βρισκονται στο αυτοκινητο ταυτοχρονα , εξασφαλιζοντας υπεροχα στιγμιοτυπα υψηλης ευκρινειας απο τα ταχυτερα αυτοκινητα του κοσμου σε πιστα υψηλων ταχυτητων (λαμβανοντας φυσικα ολες τις προφυλαξεις ασφαλειας).
Με προσεγμενο “στησιμο”, προγραμματισμενο εκ των προτερων και συντονισμενο μεσω walkie-talkie, τα δυο GT-R “κυνηγουσαν” το ενα το αλλο, γυρω απο την αγωνιστικη πιστα του Lausitzring στο Βρανδεμβουργο της Γερμανιας. Τα συναρπαστικα στιγμιοτυπα αυτης της υπεροχης δουλειας, εχουν προβληθει εκατομμυρια φορες στο YouTube και σε αλλες πλατφορμες κοινωνικης δικτυωσης και μπορεις να τα δεις εδω: