Ρομπότ θα φτιάχνουν ανταλλακτικά για το παλιό σου Nissan

Ειναι ενας… μπελας για την αυτοκινητοβιομηχανια. Οσο τα αυτοκινητα της δεν… χαλανε και συνεχιζουν να κυκλοφορουν, συνεχιζει να υπαρχει ζητηση για τα ανταλλακτικα τους. Η Nissan, βλεπει οτι στο μελλον θα χρειαστει να συνεχισει να παρεχει εξαρτηματα για μοντελα που ειναι εκτος παραγωγης και, γι\’ αυτο το λογο, \”εκπαιδευει\” τα ρομποτ της ωστε να τα κατασκευαζουν. Ετσι, τα Sunny θα κυκλοφορουν… αιωνια.


Η Nissan λοιπον, εχει αναπτυξει εναν νεο τροπο για να χρησιμοποιησει τα ρομποτ, προκειμενου να κατασκευασουν εξαρτηματα αυτοκινητων απο χαλυβα, γεγονος  που θα μπορουσε να καταστησει πιο ευρεως διαθεσιμα τα ανταλλακτικα για μοντελα εκτος παραγωγης. Η Nissan ελπιζει να εμπορευματοποιησει την ιδιοκτητη αυτη τεχνικη, γνωστη ως dual-sided dieless forming  (διπλης οψεως διαμορφωση χωρις καλουπι). Η τεχνικη περιλαμβανει δυο συγχρονισμενα ρομποτ που λειτουργουν απο αντιθετες πλευρες σε ενα χαλυβδινο φυλλο, χρησιμοποιωντας εργαλεια διαμαντιου για τη σταδιακη διαμορφωση του χαλυβα.


Χαρη στην ευελικτη παραγωγη, τους μικρους χρονους παραδοσης και το ελαχιστο δυνατο κοστος, η νεα τεχνικη θα μπορουσε να καταστησει εμπορικα βιωσιμη την παραγωγη και πωληση μιας μεγαλης γκαμας ανταλλακτικων, σε μικρους ογκους, για αυτοκινητα που η Nissan δεν κατασκευαζει πλεον. Μεχρι προτινος, αυτο δεν ηταν εφικτο λογω του υψηλου κοστους και των μεγαλων χρονικων διαστηματων για την αναπτυξη και τη δημιουργια καλουπιων για ανταλλακτικα.


Μεχρι τωρα, η νεα τεχνικη ειχε θεωρηθει πολυ δυσκολο να εμπορευματοποιηθει. Αυτο οφειλεται στην πολυπλοκοτητα του προγραμματισμου δυο ρομποτ για  να λειτουργουν συγχρονισμενα, εξασφαλιζοντας παραλληλα σταθερη ποιοτητα. Οι υπαρχουσες τεχνικες βασιστηκαν κατα κυριο λογο στη μονοπλευρη διαμορφωση, η οποια περιοριζει την πολυπλοκοτητα των σχηματων που μπορουν να δημιουργηθουν. Τοποθετωντας ρομποτ και εργαλεια στις αντιθετες πλευρες ενος φυλλου χαλυβα, μπορουν να δημιουργησουν πιο δυσκολα και λεπτομερη σχηματα.


Η νεα τεχνικη εγινε δυνατη χαρη στην τεχνογνωσια των μηχανικων παραγωγης στο Κεντρο Ερευνας και Αναπτυξης των Μηχανικων Παραγωγης της Nissan, καθως και στην εξελιξη της τεχνολογιας των υλικων απο τη Διευθυνση Ερευνας της Nissan. Ειδικοτερα, η νεα τεχνικη, αντιπροσωπευει τρεις σημαντικες ανακαλυψεις:


• Την αναπτυξη προηγμενων προγραμματων, ικανων να ελεγχουν και τα δυο ρομποτ με υψηλο βαθμο ακριβειας ως προς τις διαστασεις, επιτρεποντας τον σχηματισμο λεπτομερων, κυρτων και κοιλων μορφων.

• Την εφαρμογη μιας κατοπτρικης επιστρωσης με διαμαντια στα εργαλεια,  που μειωνει την  τριβη, ενω παραλληλα εξαλειφει την αναγκη λιπανσης. Αυτο εχει πολλα οφελη, συμπεριλαμβανομενης της συνοχης στην  ποιοτητα της επιφανειας και της χαμηλου κοστους, φιλικης προς το περιβαλλον,  λειτουργιας.

• Τη δημιουργια βελτιστοποιημενης λογικης ακολουθιας για τα ρομποτ, αξιοποιωντας την πλουσια τεχνογνωσια και τις τεχνικες προσομοιωσης της πρεσας,  που χρησιμοποιουνται συνηθως απο τις ομαδες μηχανικης παραγωγης της Nissan. Αυτο επετρεψε στη Nissan να επιτυχει αποτελεσματα υψηλης ποιοτητας, στις αρχες της διαδικασιας αναπτυξης.

Η Nissan σχεδιαζει να συνεχισει τις εξελιξεις στη μαζικη παραγωγη, ενω παραλληλα αφιερωνει πορους Ερευνας  & Αναπτυξης (R&D),  στην εκπονηση  ευελικτων τεχνικων παραγωγης,  μικρου ογκου.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!