Η συγκεκριμενη τεχνολογια (mild hybrid) τους εξασφαλιζει σημαντικα οικονομικοτερη καταναλωση καυσιμου. Παραλληλα, ενω η γκαμα εμπλουτιζεται με νεους, πολυ πιο ισχυρους κινητηρες, τα μοντελα – λογω μειωμενης φορολογιας ενεκα της υβριδικης τεχνολογιας – προσφερονται σε πολυ χαμηλοτερες απο πριν τιμες, με το οφελος για τον πελατη να φτανει εως και τα 14.000 €! Αξιζει να προστεθει οτι εκτος των παραπανω μοντελων, η υβριδικη τεχνολογια βρισκει εφαρμογη και σε ορισμενους διλιτρους βενζινοκινητηρες, στα Audi A4, A5 και Q5.
Η υβριδικη τεχνολογια στους τετρακυλινδρους κινητηρες των μοντελων λειτουργει με ταση 12 Volt ενω στους V6 με 48 Volt και εξασφαλιζει ανακτηση ενεργειας κατα την πεδηση. Στη φαση αυτη, ο εναλλακτης εκκινησης με ιμαντα, η καρδια του συστηματος της υβριδικης τεχνολογιας, τροφοδοτει με ηλεκτρικη ενεργεια μια ξεχωριστη μπαταρια ιοντων λιθιου, κατω απο το χωρο αποσκευων.
Για ενα ευρυ φασμα ταχυτητων (για παραδειγμα, στην περιπτωση του Q8 αναμεσα στα 55 και 160 χλμ./ωρα) το αυτοκινητο ταξιδευει με τον κινητηρα εκτος λειτουργιας, εξοικονομωντας καυσιμο. Η μπαταρια ιοντων λιθιου προσφερει την απαιτουμενη ενεργεια για την αυτοματη και ανεπαισθητη εκκινηση του κινητηρα, οταν κριθει απαραιτητο. Το ενεργειακο οφελος ειναι καθε αλλο παρα αμελητεο: ενδεικτικα, στην περιπτωση του Q8, χαρη στην υβριδικη τεχνολογια επιτυγχανεται μειωση της καταναλωσης καυσιμου κατα 0,7 λιτρα ανα 100 χιλιομετρα.
Ειδικοτερα οσον αφορα στην ελληνικη αγορα, η εφαρμογη της υβριδικης τεχνολογιας εχει και πολυ σημαντικο οικονομικο οφελος. Το τελος ταξινομησης μειωνεται κατα 50%, με το φορολογικο οφελος που προκυπτει να ειναι αντιστοιχο ενος plug-in υβριδικου-ηλεκτρικου μοντελου.
Στον Πινακα που ακολουθει παρατιθενται αναλυτικα τα μοντελα με τις πρωην και τις τρεχουσες προτεινομενες τιμες λιανικης, με το αντιστοιχο οφελος για τον πελατη.