H εκπληκτικη μονομαχια, αναμεσα στους teammates στην Team Peugeot Total, Stéphane Peterhansel και Sébastien Loeb συνεχιζεται, με το γαλλικο διδυμο να παραμενει πολυ κοντα σε συνολικο χρονο.
Τα PEUGEOT 3008 DKR των Peterhansel/Cottret και Loeb/Elena ηταν αυτα που τερματισαν στις δυο πρωτες θεσεις της χτεσινης ειδικης (7η ειδικη διαδρομη) και αυτα που προηγουνται στην γενικη καταταξη της βαθμολογιας!
Η 2η εβδομαδα του ραλι Ντακαρ ξεκινησε νικηφορα για την γαλλικη ομαδα και τα πληρωματα εχουν να αντιμετωπισουν τις πρωτες δυο μερες συνολικα 1.693 χιλιομετρα (7η και 8η ειδικη διαδρομη), διχως να επιτρεπεται στο ενδιαμεσο σερβις, κατα την διανυκτερευση στο Uyuni. Χτες, λογω των καιρικων συνθηκων στην περιοχη της La Paz, στην Βολιβια, το 7ο σκελος μειωθηκε απο τα 332 στα 161 χιλιομετρα, ενω σε εξελιξη βρισκεται η 8η ειδικη.
Στην χτεσινη 7η ειδικη οι Peterhansel/Cottret σημειωσαν την δευτερη τους νικη στο φετινο Ντακαρ εχοντας διαφορα 48 δευτερολεπτων απο τους Loeb/Elena. Οι Despres/Castera βρισκονται πλεον στην 4η θεση της γενικης καταταξης εχοντας μπροστα τους τον Nani Roma (Toyota). Η αξιοπιστια ειναι ενας απο τους μεγαλυτερους παραγοντες σε καθε Ντακαρ και φετος τα 3008 DKR εχουν διανυσει μεγαλη αποσταση σε δυσκολα εδαφη διχως να παρουσιασουν σοβαρα μηχανικα προβληματα.
Τυπος εδαφους: αμμωδεις με πολυπλοκη πλοηγηση
Συνθηκες: Θερμοκρασια στους 5 °C
Stéphane Peterhansel (PEUGEOT 3008DKR #300): «Δεν ηταν ευκολη, αλλα ηταν μια καλη ειδικη με πολυ πλοηγηση. Σε μερικα σημεια η αμμος ηταν πολυ μαλακη, αλλα δεν υπηρχαν μεγαλοι αμμολοφοι. Λογω του μεγαλου υψομετρου δεν ειχαμε πολυ δυναμη, αλλα ειχαμε το πλεονεκτημα πως ακολουθουσαμε τις γραμμες που αφηναν ο Sébastien και ο Nani. Δεν καναμε κανενα λαθος και φτασαμε στην δευτερη μας νικη. Στην 8η ειδικη [σημερα] ξεκιναμε πρωτοι, κατι που δεν ειναι και το αγαπημενο μας. Ενα απο τα πραγματα που πρεπει να κανουμε ειναι να ελεγξουμε το αυτοκινητα και να αλλαξουμε τους μπροστινους με τους πισω τροχους».
Sébastien Loeb (PEUGEOT 3008DKR #309): «Η πλοηγηση αναμεσα στους αμμολοφους ηταν δυσκολη και μερικα απο τα waypoints ηταν δυσκολο να βρεθουν, αλλα τελικα η δουλεια εγινε. Δεν χαθηκαμε σε κανενα σημειο της διαδρομης, αλλα οταν εγινε κατι τετοιο πολυ συντομα βρηκαμε τον δρομο μας. Ηταν μια καλη ημερα για εμας. Δεν ξερω για τα αλλα πληρωματα, αλλα κανεις δεν μας προσπερασε και αυτο ηταν θετικο. Ηταν τα λιγοτερα χιλιομετρα της διαδρομης που ο Stéphane τα πηγε καλυτερα, οποτε δεν μπορουμε να εχουμε παραπονο».
Cyril Despres (PEUGEOT 3008DKR #307): «Παρολο που δεν αντιμετωπισαμε καποιο προβλημα, χασαμε λιγο χρονο κυριως λογω μιας λανθασμενης εκτιμησης που μας εβγαλε για λιγο εκτος διαδρομης σε ενα off-road κομματι. Ειχαμε να οδηγησουμε για 11 χιλιομετρα μεσα απο ψηλο γρασιδι. Οι Seb και Stéphane τα πηγαν πολυ καλα. Χασαμε μερικα τμηματα απο το πισω μερος του αμαξωματος, οταν περασαμε μεσα απο πυκνη βλαστηση. Ενταξει, δεν ηταν σπουδαια μερα, αλλα δεν σκοπευω να χαλαρωσω».
Η καταταξη στην 7η ειδικη διαδρομη
1. PETERHANSEL Stéphane (FR) / COTTRET J-P. (FR), PEUGEOT 3008DKR, 1h54m8s
2. LOEB Sébastien (FR) / ELENA Daniel (MON), PEUGEOT 3008DKR, +48s
3. DE VILLIERS Giniel (ZAF) / VON ZITZEWITZ Dirk (ZAF), Toyota Hi-Lux, +3m33s
4. HIRVONEN Mikko (FIN) / PERIN Michel (FR), MINI, +5m3s
5. ROMA Nani (SP) / HARO BRAVO Alex (SP), TOYOTA, +5m32s
6. DESPRES Cyril (FR) / David CASTERA (FR), PEUGEOT 3008DKR, +9m7s
Η γενικη καταταξη μετα την 7η ειδικη διαδρομη
1. PETERHANSEL Stéphane (FR) / COTTRET J-P. (FR), PEUGEOT 3008DKR, 15h57m6s
2. LOEB Sébastien (FRA) / ELENA Daniel (MON), PEUGEOT 3008DKR, +1m57s
3. ROMA Nani (ESP) / HARO BRACO Alex (ESP), Toyota Hi-Lux, +11m7
4. DESPRES Cyril (FR) / David CASTERA (FR), PEUGEOT 3008DKR, +14m1s
5. HIRVONEN Mikko (FIN) / PERIN Michel (FR), MINI, +47m24s