Τα πιο εντυπωσιακά πλάνα από το φετινό αγώνα Dakar και ο θρίαμβος της Peugeot

Το φετινο Rally Dakar ηταν αμειλικτο. Ακραιες συνθηκες, αδυσωπητος καιρος, πολλες και μεγαλες ημερες και ακομα περισσοτερα χιλιομετρα εφτασαν τους οδηγους στα ορια.

Επισης ομως μας χαρισαν εκπληκτικες εικονες και πλανα καθως οι αθλητες του πιο σκληρου αγωνα αντοχης πιεζαν τους εαυτους τους και τις μηχανες τους οσο περισσοτερο μπορουσαν.


Οι Stéphane Peterhansel και Sébastien Loeb εδωσαν μαχη μεχρι το τελος, πριν ο πρωτος εξασφαλισει μια μεγαλειωδη 13η νικη. Την ιδια στιγμη ο Sam Sunderland εγινε ο πρωτος Βρετανος πρωταθλητης του Dakar στην κατηγορια των μοτοσυκλετων.


Τον περσινο θριαμβο των PEUGEOT 2008 DKR επανελαβαν στο φετινο ραλι Ντακαρ τα PEUGEOT 3008 DKR επιβεβαιωνοντας την απολυτη κυριαρχια της γαλλικης ομαδας με ενα ανεπαναληπτο «1-2-3» οπου οι Peterhansel/Cottret, Loeb/Elena και Despres/Castera κατελαβαν και τις τρεις θεσεις του βαθρου!

Στην παρθενικη τους εμφανιση στο Ντακαρ τα PEUGEOT 3008 DKR ηταν οι απολυτοι κυριαρχοι ολοκληρωνοντας τα περιπου 9.000 χιλιομετρα του αγωνα αφου «οργωσαν» τις ειδικες διαδρομες στην Παραγουαη, στην Βολιβια και στην Αργεντινη για να τερματισουν στο βαθρο, στο Μπουενος Αιρες. Αυτη ηταν η 6η νικη της PEUGEOT στον πιο σκληρο αγωνα του μηχανοκινητου αθλητισμου και συνδυαστηκε ιδανικα με το λανσαρισμα του νεου PEUGEOT 3008, ενα προηγμενο σχεδιαστικα και τεχνολογικα SUV που αποτελει επισης το κυριαρχο ειδος στην κατηγορια του!


ΚΟΚΚΙΝΟ, ΛΕΥΚΟ & ΜΠΛΕ. Τριαντα χρονια μετα την πρωτη επιτυχια στο ραλι Ντακαρ (του 1987 με τον Βατανεν) η PEUGEOT πραγματοποιησε μια ακομη επιδειξη ισχυος στη Νοτια Αμερικη κανοντας ενα επιβλητικο «1-2-3». Οι Peterhansel/Cottret αποτελουν πλεον το πιο πετυχημενο διδυμο στην  ιστορια του θεσμου φερνοντας την γαλλικη τριχρωμια τοσο ψηλα, οπως τα καταφεραν τα PEUGEOT 3008 DKR στο ιδιαιτερα μεγαλο υψομετρο του φετινου αγωνα με την δυσκολη πλοηγηση και τον απροβλεπτο καιρο. 

NEO ΡΕΚΟΡ ΓΙΑ ΤΟΝ STÉPHANE «Mr DAKAR» PETERHANSEL. Λενε πως ο αριθμος 13 ειναι γρουσουζικος, αλλα ο Stéphane Peterhansel ειναι απο αυτους που ανατρεπουν αυτη την προληψη σημειωνοντας ενα νεο ρεκορ στην καριερα του φτανοντας τις 13 νικες στο Ντακαρ (6 με μοτοσικλετα και 7 με αυτοκινητο). Μαζι με τον Jean-Paul Cottret, ο Mr. Dakar εχει πετυχει ενα μοναδικο ρεκορ και στοχος του «διδυμου» ειναι να βαλει τον πηχη ακομη πιο ψηλα.


OI ΕΠΟΜΕΝΟΙ ΠΡΩΤΑΘΛΗΤΕΣ; Οι Sébastien Loeb/Daniel Elena απεδειξαν μια τεραστια προοδο στην δευτερη συμμετοχη τους στο ραλι Ντακαρ κανοντας τον ταχυτερο χρονο σε 5 ειδικες διαδρομες και τερματιζοντας τον αγωνα με σχετικα μικρη διαφορα απο τον Mr. Dakar.

ΠΡΩΤΗ ΝΙΚΗ ΜΕ ΤΕΣΣΕΡΙΣ ΤΡΟΧΟΥΣ. Μετα τις νικες τους με μοτοσικλετα  στο Ντακαρ και την 7η θεση τους στο περσινο αγωνα, οι Cyril Despres και David Castera γιορτασαν και την πρωτη κατακτηση μιας ειδικης διαδρομης (την 4η ημερα) με το Nο307 PEUGEOT 3008DKR ανεβαινοντας και στο βαθρο.

ΜΙΑ ΑΤΥΧΗ ΣΤΙΓΜΗ. Αν και κινηθηκαν ταχυτατα, την 4η ημερα οι Sainz/Cruz ειχαν μια ατυχη στιγμη με μια θεαματικη εξοδο, ενω οι βλαβες που προκληθηκαν στο No304 PEUGEOT 3008 DKR ηταν υπερβολικα μεγαλες ωστε οι Ισπανοι να συνεχισουν τον αγωνα. 

ΕΝΑΣ ΑΞΙΟΣ ΔΙΑΔΟΧΟΣ. Το PEUGEOT 3008 DKR αποδειχθηκε ενας αξιος συνεχιστης της τεραστιας επιτυχιας που διανοιξε ο περσινος πρωταθλητης, το 2008 DKR. Με κινηση μονο στους δυο τροχους και το φετινο αγωνιστικο απεδειξε την υπεροχη της Team Peugeot Total απεναντι στον τετρακινητο ανταγωνισμο. 

ΟΙ ΝΙΚΕΣ ΤΗΣ PEUGEOT ΣΤΟ ΡΑΛΙ ΝΤΑΚΑΡ
1987: 1η θεση, Vatanen/Giroux (205 T16 Grand Raid)
1988: 1η θεση, Kankkunen/Piironen (205 T16 Grand Raid)
1989: 1η και 2η θεση, Vatanen/Berglund (405 T16 Grand Raid) και Ickx/Tarin (405 T16 Grand Raid)
1990: 1η, 2η και 3η θεση, Vatanen/Berglund (405 T16 Grand Raid), Waldegard/Fenouil (405 T16 Grand Raid) και Ambrosino/Baumgartner (205 T16 Grand Raid)
2016: 1η θεση, Peterhansel/Cottret (2008DKR)
2017: 1η, 2η και 3η θεση, Peterhansel/Cottret, Loeb/Elena και Despres/Castera (3008DKR)

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥ ΡΑΛΙ ΝΤΑΚΑΡ 2017
Χωρες διεξαγωγης: Παραγουαη, Βολιβια και Αργεντινη.
Συνολικη διανυθεισα αποσταση: 8.823 χλμ. (12 ειδικες διαδρομες), συμπεριλαμβανομενων 4.093 χλμ. κατανεμημενων σε 10 σκελη.

Νικες σε ειδικες διαδρομες: 9 για τα PEUGEOT 3008DKR σε 10 ειδικες. 
Loeb/Elena: 5 (ειδικες 2, 5, 8, 11 και 12), Peterhansel/Cottret: 3 (ειδικες 3, 7 και 11), 
Despres/Castera:  1 (ειδικη 4).
«1-2» και 1-2-3» σε ειδικες: εξι φορες «1-2» (ειδικες 3, 7, 8, 10, 11 και 12), 
συμπεριλαμβανομενων τριων «1-2-3» (ειδικες 3, 8 και 10).
Πρωτιες σε ειδικες: Loeb/Elena (μετα τις ειδικες 2, 3 και 8), Despres/Castera (μετα την ειδικη 4), Peterhansel/Cottret (μετα τις ειδικες 5, 7, 10, 11 και 12).
Μεγιστη τελικη ταχυτητα: 203 χλμ./ωρα (ειδικη 2).
Μεγιστη θερμοκρασια περιβαλλοντος: 45°C (στην 2η ειδικη).

Η ΚΑΤΑΤΑΞΗ ΣΤΗΝ 12η ΕΙΔΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ
1. LOEB Sébastien (FRA) / ELENA Daniel (MON), PEUGEOT 3008DKR, 28m55s
2. PETERHANSEL Stéphane (FRA) / COTTRET J-P. (FRA), PEUGEOT 3008DKR , +00m19s
3. DE VILLIERS Giniel (ZAF) / VON ZITZEWITZ Dirk (ZAF), Toyota Hilux, +00m30s
4. DESPRES Cyril (FRA) / David CASTERA (FRA), PEUGEOT 3008DKR, + 00m53s
5. RAUTENBACH Conrad (ZWE) / HOWIE Robert (ZWE), Toyota, + 1m00s

Η ΤΕΛΙΚΗ ΚΑΤΑΤΑΚΗ ΤΟΥ ΝΤΑΚΑΡ 2017
1. PETERHANSEL Stéphane (FRA) / COTTRET J-P. (FRA), PEUGEOT 3008DKR , 28h 49m30s
2. LOEB Sébastien (FRA) / ELENA Daniel (MON), PEUGEOT 3008DKR, +05 m13s
3. DESPRES Cyril (FRA) / David CASTERA (FRA), PEUGEOT 3008DKR, +33m28s
4. ROMA Nani (ESP) / HARO Bravo (ESP), Toyota Hilux, +1h16m43s
5. DE VILLIERS Giniel (ZAF) / VON ZITZEWITZ Dirk (ZAF), Toyota Hilux, +1h49m48s

Bruno Famin, Διευθυντης Peugeot Sport: «Μετα απο μια τοσο εμφατικη νικη ειναι ολοφανερο πως ηταν ενα ακρως θετικο γεγονος για εμας. Τερματισαμε τον αγωνα με τρια αυτοκινητα στο βαθρο. Στην Peugeot Sport οφειλουμε ολοι να ειμαστε υπερηφανοι για την φετινη μας εμφανιση».

Stéphane Peterhansel (PEUGEOT 3008DKR #300): «Ειναι μια τεραστια νικη για την Peugeot και ειμαι πανευτυχης που ειχα ενα τοσο υπεροχο αυτοκινητο. Αντιμετωπισαμε σκληρο ανταγωνισμο, οχι μονο απο τους team-mates μας, αλλα και απο τις αλλες ομαδες. Η νικη δεν ηταν ευκολη αφου ο  Sébastien ηταν εξαιρετικα γρηγορος εχοντας πλεον μεγαλη εμπειρια. Αυτο φαινεται και απο την μικρη διαφορα μας στον τερματισμο».
Sébastien Loeb (PEUGEOT 3008DKR #309): «Ηταν ενας καλος αγωνας για εμας και παρολο που τερματισαμε δευτεροι βρεθηκαμε πολυ κοντα στην νικη. Μετα απο ενα μικρο προβλημα με τον κινητηρα, δεν σταματησαμε να πιεζουμε. Κινηθηκαμε με πατημενο το γκαζι σχεδον ολη την ωρα και το χαρηκαμε φτανοντας σε ενα εκπληκτικο ομαδικο αποτελεσμα».
Cyril Despres (PEUGEOT 3008DKR #307): «Για εμας ο τερματισμος ενος Ντακαρ στο βαθρο με ενα τετρατροχο ακουγεται σαν ενα νεο κεφαλαιο στις καριερες μας. Ολοι στην ομαδα δουλεψαν σκληρα και στην τριτη μου προσπαθεια με αυτοκινητο καταφερα να ανεβω στο βαθρο. Ηταν τελεια και οι οδηγοι μπροστα απο εμας ηταν δεν ηταν αλλοι απο τους Peterhansel και Loeb. Θα δουλεψουμε σκληρα για να γινουμε ταχυτεροι και να μπορεσουμε να ανεβουμε πιο ψηλα στο βαθρο».

Carlos Sainz (PEUGEOT 3008DKR #304): «Ειμαι καταχαρουμενος για την Peugeot, συγχαρητηρια στους Stéphane και Jean-Paul για μια ακομη νικη τους. Προφανως ειμαι απογοητευμενος απο την εγκαταλειψη μου. Με το PEUGEΟT 3008 DKR ημασταν σε καλη θεση απο την εκκινηση και ενα βημα πιο μακρια απο περυσι. Μετανιωνω που δεν καταφερα να κανω περισσοτερα για τις δυνατοτητες μας».

Δες τα πιο εντυπωσιακα πλανα απο το φετινο αγωνα Dakar!
 Δειτε το ταξιδι του Peterhansel προς τη νικη και ακουστε τους οδηγους στο παρακατω video.
 Δες video απο τη λασπη και τις πλημμυρες του Dakar

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!