Τα πρώτα Ford Fiesta έρχονται στην Ελλάδα, με τιμή από 12.990€

Το νεο Ford Fiesta ξεκινησε να κατασκευαζεται στις εγκαταστασεις του εργοστασιου της Ford στην Κολωνια. Το νεο μοντελο αποτελει την 8η γενια Fiesta και ερχεται για να συνεχισει την επιτυχημενη πορεια των συνολικα 40+ χρονων απο την ημερα κυκλοφοριας του πρωτου Ford Fiesta το 1976.

Η Ford εχει επενδυσει περιπου 293 εκατομμυρια Ευρω σε νεες διαδικασιες παραγωγης στο εργοστασιο της Κολωνιας – που ηδη θεωρειται απο τα πιο αποδοτικα εργοστασια παραγωγης αυτοκινητων σε ολο τον κοσμο – με την προοπτικη ενα Fiesta να βγαινει απο τη γραμμη παραγωγης καθε 68 δευτερολεπτα.

Το λανσαρισμα του νεου Ford Fiesta ξεκινα απο την Ελλαδα, αφου η χωρα μας θα υποδεχτει τα πρωτα αυτοκινητα που βγηκαν απο τη γραμμη παραγωγης. Οι πρωτες εκδοσεις αναμενονται σε λιγες ημερες με τις παραδοσεις να αρχιζουν τον Ιουλιο. Με νεες τεχνολογιες, αναβαθμισμενα οδηγικα χαρακτηριστικα, πλουσιο στανταρ εξοπλισμο, τιμες που ξεκινουν απο τα 12.990€ και 8 χρονια εγγυηση, ειναι βεβαιο πως θα γινει και παλι το σημειο αναφορας για την κατηγορια των σουπερ μινι!



«Εχουμε αναβαθμισει τον αξιαγαπητο, απολαυστικο και σπορτιφ χαρακτηρα αυτου του θρυλικου μοντελου προσφεροντας παραλληλα περισσοτερες εκδοσεις απο ποτε, σε συνδυασμο με προηγμενες τεχνολογιες και εξοπλισμο που οι αγοραστες μικρων αυτοκινητων δεν θα τολμουσαν παρα μονο να ονειρευτουν πριν απο μερικα χρονια» δηλωσε ο Jim Farley, Executive Vice President & President, Ευρωπης, Μ. Ανατολης & Αφρικης της Ford Motor Company.

Δυναμικη εξωτερικη εμφανιση
O σχεδιασμος του Ford Fiesta ηταν παντα ενα απο τα χαρακτηριστικα που το εκαναν να ξεχωριζει απο τον ανταγωνισμο. Κατα τη διαρκεια της πορειας του, το δημοφιλες μοντελο της Ford εχει κερδισει πολλα σχεδιαστικα βραβεια. Η εμφανιση του νεου Ford Fiesta ειναι βασισμενη στο τολμηρο στυλ του απερχομενου Fiesta. Διατιθεται σε 3-θυρο και 5-θυρο αμαξωμα και διαθετει πιο φινετσατη και κομψη σχεδιαση.

Το καπο υιοθετει πιο ηπια σχεδιαση χωρις κεντρικο φουσκωμα με αποτελεσμα να αναδεικνυεται η νεα φαρδυτερη μασκα. Το συγχρονο σχημα των προβολεων δινουν την αισθηση οτι αγκαλιαζουν το αμαξωμα, ενα στοιχειο αμεσα αναγνωρισιμο.


Το προφιλ ειναι πιο διακριτικο και λιγοτερο σφηνοειδες που σε συνδυασμο με το μεγαλυτερο αμαξωμα σε μηκος κατα 71 mm και σε πλατος κατα 12 mm, προσδιδει μια πιο premium εμφανιση.

Στο πισω μερος, τα νεα οριζοντια φωτα αναδεικνυουν το μεγαλυτερο πλατος του αυτοκινητου και παραγουν μια χαρακτηριστικη εμφανιση.

Ανετο εσωτερικο με πολλαπλες δυνατοτητες εξατομικευσης
Η νεα σχεδιαστικη προσεγγιση του εσωτερικου του νεου Ford Fiesta αποφασιστηκε υστερα απο αμετρητες ωρες αξιολογησης της αλληλεπιδρασης των ανθρωπων με τα οχηματα τους, επιτρεποντας στη σχεδιαστικη ομαδα να αποκτησει πολυτιμες πληροφοριες για τον τροπο συνυπαρξης ανθρωπων-αυτοκινητων και τη χρηση του εσωτερικου σε καθημερινη βαση.


Το αποτελεσμα ειναι μια συναρπαστικη, οδηγοκεντρικη σχεδιαση εσωτερικου, εμπνευσμενη απο εξυπνες συσκευες και tablets που εχουν αμεση απηχηση σε μια ευρεια βαση πελατων. Η Εργονομικη σχεδιαση για τα χειριστηρια, τις ενδειξεις των οργανων και της κεντρικης οθονης που παρεχει σαφεις πληροφοριες με μια ματια, καθως και η χρηση υλικων που ειναι ευχαριστα στην αφη, συμβαλουν σε μια αισθηση ευρυχωριας, υψηλης ποιοτητας κατασκευης και δημιουργουν ενα κομψο και συγχρονο εσωτερικο.

Η διαταξη και η θεση της κεντρικης οθονης ειναι πιο ελκυστικη. Διαθετει ελαχιστους διακοπτες και χειριστηρια, και βρισκεται πιο κοντα στο οπτικο πεδιο του οδηγου. Το τιμονι εχει επισης λιγοτερα χειριστηρια. Ο αριθμος διακοπτων στην κεντρικη κονσολα εχει μειωθει σχεδον στο μισο, συγκριτικα με το απερχομενο Fiesta, ενω πολλα χειριστηρια συνδεσιμοτητας και ψυχαγωγιας εχουν τοποθετηθει σε νεες θεσεις στην οθονη αφης 8 ιντσων.

Επιπλεον, προσθετα πακετα εξατομικευσης του εσωτερικου χωρου προσφερουν διαφορετικες επιλογες σε στοιχεια οπως το χρωμα στις ραφες των καθισματων η τη γκαμα αποχρωσεων και υλικων της ταπετσαριας, ωστε να ικανοποιησουν την αυξανομενη ταση των πελατων για διαφοροποιηση και παραλληλα να ενισχυσουν το στοιχειο της αποκλειστικοτητας, διατηρωντας ομως παντα την ισορροπια και την αρμονια του εσωτερικου.

Ευφυεστερο, ισχυροτερο, ασφαλεστερο
Τα συστηματα ενεργητικης και παθητικης ασφαλειας του νεου Ford Fiesta, σε συνδυασμο με μια ολοκληρωμενη γκαμα τεχνολογιων υποστηριξης οδηγου προσφερουν τη μεγιστη ασφαλεια. Για πρωτη φορα χρησιμοποιουνται τεχνολογιες μεγαλυτερης κλασης αυτοκινητων.


Το αμαξωμα του νεου Ford Fiesta αποτελειται απο 36% περισσοτερο ατσαλι βοριου για μεγαλυτερη αντοχη σε κομβικες περιοχες, οπως το πανω τμημα των νεων κολονων Β. Η νεα σχεδιαση διατομης Τ μεταφερει πιο αποτελεσματικα την ενεργεια απο μια πλευρικη συγκρουση στην οροφη. Ανασχεδιασμενες δοκοι στις πορτες προστατευουν επιπλεον τους επιβατες απο τη διεισδυση σε μια πλευρικη συγκρουση, ενω οι πορτες περιλαμβανουν τωρα και αισθητηρες πιεσης που επιτρεπουν την ενεργοποιηση των συστηματων συγκρατησης αρκετα χιλιοστα του δευτερολεπτου νωριτερα.


Ταυτοχρονα, οι προηγμενες τεχνολογιες υποστηριξης οδηγου βασιζονται σε δυο καμερες, τρια ρανταρ και 12 αισθητηρες υπερηχων, που σε συνεργασια μπορουν να παρακολουθουν τα παντα περιμετρικα του οχηματος, αλλα και να σκαναρουν το δρομο μπροστα σε αποσταση 130m – περισσοτερο απο το μηκος ενος γηπεδου ποδοσφαιρου. Ο μακρυς καταλογος των προσφερομενων τεχνολογιων περιλαμβανει:


Συστημα Περιορισμου της Ταχυτητας (Adjustable Speed Limit Device –  ASLD)
Αυτορυθμιζομενο Συστημα Ελεγχου Ταχυτητας (Adaptive Cruise Control – ACC)
Αισθητηρες παρκαρισματος εμπρος και πισω
Συστημα Υποβοηθησης Σταθμευσης και Αναχωρησης απο Θεση Σταθμευσης για παραλληλο και καθετο παρκαρισμα (Active Park Assist with Perpendicular Parking & Park Out Assist)
Συστημα Αναγνωρισης Οδικης Σημανσης (Traffic Sign Recognition – TSR)
Προειδοποιηση Εκτροπης απο τη Λωριδα Κυκλοφοριας (Lane Departure Warning – LDW)
Υποβοηθηση Διατηρησης Λωριδας (Lane Keeping Aid  – LKA)
Συστημα Ελεγχου Επαγρυπνησης του Οδηγου (Driver Alert Control – DAC)
Αυτοματη Εναλλαγη Μικρης / Μεγαλης Σκαλας Προβολεων (Auto High Beam – AHB)
Συστημα ενδειξης Αποστασης απο το Προπορευομενο Αυτοκινητο (Distance Indication)
Συστημα Προειδοποιησης Επικειμενης Συγκρουσης (Forward Collision Warning)
Συστημα υποβοηθησης αποφυγης συγκρουσης (Collision Mitigation System)
Αναγνωριση πεζων (Pedestrian Detection)
Συστημα Ελεγχου Τυφλου Σημειου (Blind Spot Information System – BLIS)
Συστημα Προειδοποιησης Καθετα Κινουμενων Οχηματων (Cross Traffic Alert – CTA)

Ακομα πιο ποιοτικο – Ακομα πιο προηγμενο
Πισω απο το τιμονι του νεου Ford Fiesta μπορει κανεις απο την πρωτη στιγμη να αντιληφθει τη βελτιωμενη ποιοτητα μεσα απο την προηγμενη σχεδιαση, τις καινοτομες τεχνολογιες και τον αναβαθμισμενο εξοπλισμο του.

«Δωσαμε ιδιαιτερη προσοχη σε στοιχεια και χαρακτηριστικα που οι πελατες παρατηρουν ασυναισθητα, απο τα κενα στα πανελ μεχρι την αισθηση των πενταλ,» δηλωσε ο Darren Palmer, Small Car Vehicle Line Director, της Ford Ευρωπης. «Το Fiesta ειναι ενα απο τα πιο δημοφιλη οχηματα και στοχος μας ηταν να δημιουργησουμε ενα αυτοκινητο που θα προκαλει το θαυμασμο.» 


Το νεο Ford Fiesta ειναι το πιο αθορυβο στην κατηγορια του με επιπεδο θορυβου βελτιωμενο κατα 7% απο το απερχομενο Fiesta. Η πιο ακαμπτη δομη αμαξωματος προσφερει μειωμενους θορυβους, κραδασμους και τριγμους απο το συστημα κινησης. Η βελτιωμενη μονωση του κινητηρα και το ηχο-απορροφητικο παρμπριζ συμβαλουν στην δημιουργια μιας premium εμπειριας ταξιδιου για οδηγο και επιβατες.


Αναμεσα στα μοναδικα χαρακτηριστικα του νεου Ford Fiesta συγκαταλεγεται το γνωστο Door Edge Protector της Ford που περιλαμβανει ενα κρυμμενο ελαστικο προστατευτικο τοποθετημενο εσωτερικα της πορτας, το οποιο μετακινειται σε κλασμα του δευτερολεπτου καθως η πορτα ανοιγει και καλυπτει την ακμη της, προστατευοντας με τον τροπο αυτο τη βαφη και το αμαξωμα απο ζημιες σε στενους χωρους παρκαρισματος.

Συστημα ηχου B&O PLAY για premium ψυχαγωγια
Το νεο Ford Fiesta θα σας εκπληξει με τον τροπο που μπορει να σας ψυχαγωγησει. Οι ειδικοι συμφωνουν οτι τραγουδωντας μεσα το αυτοκινητο κανουμε καλο στην υγεια μας – νιωθοντας απολυτη ανεση και ελευθερια, χωρις αλλους γυρω μας και με το ηχοσυστημα στο ρολο της ορχηστρας. 

Για τον λογο αυτο, το νεο Ford Fiesta διαθετει το νεο συστημα ηχου B&O PLAY, το ισχυροτερο συστημα για οχημα της κατηγοριας του, ικανο να προσφερει την υπερτατη εμπειρια ηχου που θα σας ξεσηκωσει με συνολικη ισχυ 675 watt. Το συστημα διαθετει δεκα ηχεια με ενα subwoofer τοποθετημενο στο χωρο αποσκευων και ενα κεντρικο ηχειο στο πανω  τμημα του ταμπλο, οπως επισης ψηφιακη επεξεργασια σηματος (Digital Signal Processing Amplifier) που ελεγχει την ισοσταθμιση και τη μιξη με Surround Sound για ακομα πιο πλουσιο και ισχυρο ηχο, ανεξαρτητως θεσης μεσα στο οχημα.

Για την σωστη ρυθμιση του συστηματος B&O PLAY oι μηχανικοι αφιερωσαν ενα χρονο, ακουγοντας πανω απο 5.000 μουσικα κομματια για να διασφαλισουν οτι η premium τεχνολογια των 675-watt εχει θαυμασια αποδοση, με ολους τους ερμηνευτες, απο την Adele και τους Foo Fighters μεχρι τον Jay-Z – αλλα και στην περιπτωση μιας χαλαρωτικης, κλασσικης μουσικης – ανεξαρτητα απο την ενταση του ηχου.

Κατα τη διαρκεια δοκιμων, η ομαδα ακουσε επισης θρυλικες ζωντανες ηχογραφησεις προκειμενου να εξασφαλισει οτι η ενεργεια και το συναισθημα μεταφερονται αυτουσια στον ακροατη, ενω ηχογραφησε ακομα και δικα της κομματια ωστε να καλυφθει ολο το φασμα του ηχου.


Μεινετε συνδεδεμενοι με το συστημα SYNC3
Το νεο Ford Fiesta ειναι το δευτερο μοντελο της Ford που λανσαρεται με το συστημα διασυνδεσης SYNC3, μετα το Ford Kuga. Στην τελευταια του γενια, το συστημα SYNC3 προσφερει ταχυτερη αποδοση, απλουστερες εντολες και νεο σχεδιασμο των γραφικων που το κανουν ακομα πιο ευχρηστο. Σας επιτρεπει να συνδεσετε το κινητο σας τηλεφωνο με το αυτοκινητο και να το χειριζεστε μεσα απο την μεγαλη οθονη αφης 8 ιντσων. Με τον ιδιο τροπο μπορειτε να χειριζεστε και τις λειτουργιες των συστηματων του αυτοκινητου, οπως τον κλιματισμο, το συστημα ηχου η τον πλοηγο. Επιπλεον, ο χειρισμος των λειτουργιων του SYNC3 μπορει να γινει με απλες φωνητικες εντολες. Για παραδειγμα, αρκει απλα να πειτε “I need a coffee,” “I need petrol,” και “I need to park,” για να εντοπισετε γειτονικα καφε, σταθμους ανεφοδιασμου η παρκινγκ αυτοκινητων και να βρειτε σταθμους τρενων, αεροδρομια και ξενοδοχεια.

Η οθονη αφης 8 ιντσων του νεου Ford Fiesta που παραπεμπει σε tablet και υιοθετει λειτουργιες pinch & swipe, κανουν τον χειρισμο της ομοιο με την οθονη του κινητου σας. Οσοι διαθετετε iPhone μπορειτε να ενεργοποιησετε την εφαρμογη Apple CarPlay – τον ευφυεστερο και ασφαλεστερο τροπο για χρηση του iPhone στο αυτοκινητο – για να ακουσετε μουσικη, να στειλετε και να λαβετε μηνυματα, η να λαβετε βελτιστοποιημενες οδηγιες για τις συνθηκες κυκλοφοριας, παραμενοντας παντα προσηλωμενοι στο δρομο.


Οσοι διαθετετε κινητο με λειτουργικο συστημα Android™ μπορειτε να ενεργοποιησετε το Android Auto™. Με το Android Auto μπορειτε να χρησιμοποιησετε και να απολαυσετε με μεγαλυτερη ασφαλεια ηδη γνωστες και αγαπημενες εφαρμογες και υπηρεσιες, οπως το Google Search, το Google Maps και το Google Play.

Το SYNC3 προσφερει επισης το SYNC AppLink, που επιτρεπει τον ελεγχο με φωνητικες εντολες μιας σειρας εφαρμογων (apps) για smartphones

Ανανεωμενοι κινητηρες
Το νεο Ford Fiesta θα προσφερεται στην Ελληνικη αγορα με ανανεωμενη γκαμα κινητηρων που θα περιλαμβανει τους γνωστους απο το προηγουμενο μοντελο κινητηρες βενζινης 1.0L EcoBoost (100PS, 125PS & 140PS), αλλα και εναν νεο ατμοσφαιρικο κινητηρα 1.1L αποδοσης 85 ιππων. Ανανεωμενη ειναι και η γκαμα των κινητηρων πετρελαιου. Ο γνωστος 1,5L TDCi εχει πλεον αυξησει την ισχυ του στους 120 ιππους, ενω θα διατιθεται μια πιο οικονομικη παραλλαγη του κινητηρα αυτου με αποδοση 85 ιππους. Ολοι οι κινητηρες βενζινης EcoBoost και οι κινητηρες πετρελαιου συνδυαζονται με νεα 6-ταχυτα κιβωτια ταχυτητων χαριζοντας στο νεο Ford Fiesta απολαυστικη οδηγηση και εξαιρετικη οικονομια καυσιμου με χαμηλες εκπομπες CO2.

Εκτεταμενη γκαμα και πλουσιος εξοπλισμος
Το νεο Ford Fiesta υπογραμμιζει την επιθετικη προϊοντικη στρατηγικη της Ford προσφεροντας μια πληρη σειρα εκδοσεων που ειναι σε θεση να καλυψει καθε επιθυμια των υποψηφιων πελατων. 

Η βασικη εκδοση Trend απευθυνεται σε οσους επιθυμουν ενα συγχρονο και τεχνολογικα προηγμενο σουπερμινι χωρις να ειναι διατεθειμενοι να διαθεσουν πολλα χρηματα, ενω η εκδοση Business εντυπωσιαζει με την πληροτητα του διαθεσιμου στανταρ εξοπλισμου αποτελωντας μια εξαιρετικη ‘value for money’ επιλογη. Για οσους το στυλ και ο premium εξοπλισμος αποτελουν πρωτη προτεραιοτητα, η επιλογη της εκδοσης Titanium ειναι αναποφευκτη, ενω οσοι αρεσκονται στο να εκμεταλλευονται στο επακρο την φημισμενη οδικη συμπεριφορα των αυτοκινητων Ford, θα επιλεξουν την σπορτιφ εκδοση ST-Line και την κορυφαια σπορ ST.


Το νεο Ford Fiesta θα ειναι το πρωτο μοντελο της Ford που θα μεταφερει την εμπειρια Vignale στην κατηγορια των σουπερμινι με την πολυτελη εκδοση Fiesta Vignale διαθετοντας αποκλειστικη σχεδιαση και πολυτελεια. Η γκαμα του νεου Ford Fiesta συμπληρωνεται με την crossover εκδοση Active που διαθετει σχεδιασμο SUV με αυξημενη αποσταση απο το εδαφος, μπαρες οροφης, πλαϊνα προστατευτικα, αλλα και κορυφαια δυναμικη συμπεριφορα. 

Η παραγωγη του νεου Ford Fiesta ξεκινησε πρωτα με τις εκδοσεις Trend, Business και Titanium, ενω οι εκδοσεις ST-Line και Vignale αναμενονται αργοτερα μεσα στη χρονια. Το λανσαρισμα των εκδοσεων Active και ST ειναι προγραμματισμενο για την επομενη χρονια.

Εξοπλισμος της εκδοσης Trend:
6 αεροσακοι:
ABS, ESC & TCS
Συστημα υποβοηθησης εκκινησης στην Ανηφορα – Hill Start Assist
Ηλεκτρικο συστημα υποβοηθησης του τιμονιου (EPAS)
Συστημα ελεγχου πιεσης ελαστικων TPMS
Υποβοηθηση διατηρησης λωριδας (LKA)
Προειδοποιηση εκτροπης απο τη λωριδα (LDW)
Συστημα περιορισμου της ταχυτητας (ASLD)
Υποβοηθηση εκκινησης σε ανηφορα (HSA)
Ζαντες 16\” με ελαστικα διαστασεων 195/55-16
Αυτοματοι προβολεις
Ηλεκτρικα ρυθμιζομενοι και θερμαινομενοι εξωτερικοι καθρεφτες στο χρωμα του αμαξωματος με ενσωματωμενα φλας
Πινακας οργανων οδηγου με οθονη 4,2\”
Υπολογιστης ταξιδιου
Ρυθμιζομενο καθισμα οδηγου καθ’ υψος
Φωτα ημερας
Εμπρος ηλεκτρικα παραθυρα με αυτοματη λειτουργια
Κεντρικο κλειδωμα με τηλεχειρισμο
Συστημα MyΚey – Συστημα παραμετροποιησης των ρυθμισεων του αυτοκινητου αναλογα με το κλειδι που χρησιμοποιειται
Αir Condition
Ηχοσυστημα με ραδιοφωνο και συστημα SYNC με  εγχρωμη οθονη 4,2\” και Κληση Εκτακτης Αναγκης, Bluetooth με Voice Control, 2 θυρες USB, 6 ηχεια, και συνδεση συσκευης My Ford Dock

Εξοπλισμος της εκδοσης Business (επιπλεον της Trend):
Προβολεις ομιχλης με στατικους λαμπτηρες στροφης (cornering lamps)
Ηλεκτρικα αναδιπλουμενοι εξωτερικοι καθρεφτες με φωτα εδαφους
Ηχοσυστημα με ραδιοφωνο και συστημα SYNC3 με εγχρωμη οθονη αφης 6,5\” ΤFT
Καμερα οπισθοπορειας
Πισω αισθητηρες παρκαρισματος
Ζαντες 15\” με ελαστικα διαστασεων 195/60-15
Cruise Control
Πισω ηλεκτρικα παραθυρα

Εξοπλισμος της εκδοσης Titanium (επιπλεον της Business):
Προβολεις αλογονου εστιασμενης δεσμης
Φωτα ημερας LED
Εξωτερικες λεπτομερειες σε χρωμιο
Ηχο-απορροφητικο παρμπριζ
Κεντρικη κονσολα με υποβραχιονιο
Δερματινο τιμονι 3 ακτινων, δερματινη λαβη μοχλου ταχυτητων και δερματινη λαβη χειροφρενου
Κρυφος ατμοσφαιρικος φωτισμος καμπινας LED
Εμπρος σπορ και ανατομικα καθισματα Contour 
Καθισμα οδηγου με ρυθμιση στηριξης της μεσης
Αυτοματο ηλεκτρονικο συστημα κλιματισμου (EATC) 
Κουμπι εκκινησης κινητηρα χωρις κλειδι –  Ford Power
Αυτοματοι υαλοκαθαριστηρες με αισθητηρα βροχης και φωτοχρωματικος εσωτερικος καθρεφτης
Ζαντες αλουμινιου 16\” με ελαστικα διαστασεων 195/55-16
Συστημα αναγνωριση οδικης σημανσης (TSR)
Συστημα ελεγχου επαγρυπνησης του οδηγου (DAC)
Αυτοματη εναλλαγη μικρης / μεγαλης σκαλας προβολεων (AHB)
Εγχρωμη οθονη πινακα οργανων
Ηχοσυστημα με ραδιοφωνο και συστημα SYNC3 με εγχρωμη οθονη αφης 8\”, υποδοχη καρτας SD, 7 ηχεια
Αναδιπλουμενοι εξωτερικοι καθρεφτες
Συστημα υποβοηθησης αποφυγης συγκρουσης (Collision Mitigation System),
Adaptive Cruise Control (ACC)

Εξοπλισμος της εκδοσης ST-line (επιπλεον της Trend):
Πληρες κιτ εξωτερικης διαμορφωσης ST-line με ιδιαιτερη εμπρος μασκα, εμπρος και πισω προφυλακτηρα, πισω μικρο σποϊλερ αμαξωματος, χρωμιωμενη εξατμιση και καλυμματα μαρσπιε ST-Line
Λογοτυπο ST-Line στα πλαϊνα εμπρος φτερα
Σπορ Δερματινο τιμονι ST-Line (flat-bottom)
Λαβη μοχλου ταχυτητων ST-Line
Δερματινη λαβη χειροφρενου
Εμπρος σπορ καθισματα
Πενταλ αλουμινιου
Επενδυση οροφης σε μαυρο χρωμα
Κουμπι εκκινησης κινητηρα χωρις κλειδι – Ford Power 
Σπορ αναρτηση
Προβολεις ομιχλης με στατικους λαμπτηρες στροφης (cornering lamps)
Ζαντες αλουμινιου ST-Line 17\” αποχρωσης Rock Metallic με ελαστικα διαστασης 205/45-17 
Δισκοφρενα πισω
Καθισμα οδηγου με ρυθμιση στηριξης της μεσης
Πισω ηλεκτρικα παραθυρα 
Πισω αισθητηρες παρκαρισματος
Καμερα οπισθοπορειας
Ηχοσυστημα με ραδιοφωνο και συστημα SYNC3 με εγχρωμη οθονη αφης 8\”, υποδοχη καρτας SD, 7 ηχεια
Αναδιπλουμενοι εξωτερικοι καθρεφτες
Αυτοματο ηλεκτρονικο συστημα κλιματισμου (EATC)
Φωτα ημερας LED
Συστημα υποβοηθησης αποφυγης συγκρουσης (Collision Mitigation System),
Adaptive Cruise Control (ACC)
Συστημα αναγνωριση οδικης σημανσης (TSR)

Εξοπλισμος της εκδοσης Vignale (επιπλεον της Titanium):
Εξωτερικη εμφανιση Vignale με λεπτομεριες σε χρωμιο
Ζαντες ελαφρου κραματος Vignale 17\” σε χρωμα Luster Nickel με ελαστικα διαστασεων 205/45-17
Ιδιαιτερος πισω προφυλακτηρας με διαχυτη
Ιδιαιτερα καλυμματα μαρσπιε Ford Vignale στις εμπρος πορτες
Λογοτυπα Vignale στα πλαϊνα φτερα και στην πισω πορτα
Δερματινη επενδυση ταμπλο
Λαβη μοχλου ταχυτητων απο δερμα υψηλης ποιοτητας
Ιδιαιτερη ημιδερματινη επενδυση καθισματων
Καθισμα συνοδηγου με ρυθμιση υψους
Καθισμα συνοδηγου με ρυθμιση στηριξης της μεσης
Συστημα εισοδου χωρις κλειδι – Ford KeyFree
Πτυσσομενο δαπεδο χωρου αποσκευων – για καλυτερη διαχειριση των αποσκευων
Ηχοσυστημα με ραδιοφωνο και συστημα SYNC3 με εγχρωμη οθονη αφης 8\”, υποδοχη καρτας SD, 7 ηχεια
Προστατευτικα στις ακμες των θυρων – Door Edge Protector.

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!