Επανασχεδιασμενο, με πιο επιθετικη εμφανιση, με περισσοτερη δυναμη, αλλα και με οκταταχυτο κιβωτιο διπλου συμπλεκτη, το ανανεωμενο Hyundai i30 N ερχεται στην Ελλαδα την ανοιξη του 2021. Το hot hatch που εβαλε τη Hyundai στην αρενα με τα… big boys και προκαλεσε φρενιτιδα σε ολο τον κοσμο -και σε εμας, οπως θα καταλαβες- ως το πιο vfm, ισως, της κατηγοριας, δεχθηκε ενα ελαφρυ λιφτινγκ.
Στο \”ζουμι\”, κατω απο το καπο, το νεο i30 N, διαθετει τον γνωστο 2λιτρο T-GDI κινητηρα με το Performance Pack να αποδιδει 280 ιππους και ροπη 392 Nm κανοντας το σπριντ απο σταση στα 100 χλμ./ωρα σε 5,9”. Διαθεσιμη θα ειναι και η βασικη του εκδοση που θα αποδιδει 250 ιππους και ροπη 353 Nm με επιταχυνση 0-100 χλμ./ωρα σε 6,4”. Τα μεγαλα νεα ειναι οτι τωρα το i30 N θα διατιθεται, εκτος απο το χειροκινητο και με το κιβωτιο N DCT, ενα αυτοματο 8αρι διπλου συμπλεκτη. Ειναι το πρωτο αυτοκινητο της Hyundai στην Ευρωπη που θα διαθετει αυτο το κιβωτιο ταχυτητων.
Το ανανεωμενο i30 N ερχεται με διαφορετικες ζαντες. Οι νεες σφυρηλατες 19 ιντσων ζαντες αλουμινιου, οι οποιες ειναι ελαφρυτερες απο αυτες του προηγουμενου i30 N, συμβαλλοντας στη μειωση του βαρους του αυτοκινητου. Σχεδιαστικα, διαθετει νεους προφυλακτηρες με επιθετικη διαθεση, ανασχεδιασμενα φωτιστικα σωματα, διαφορετικο διαχυτη και δυο αισθητα μεγαλυτερες εξατμισεις, μεγαλυτερη κεντρικη γριλια με την υπογραφη Ν καθως και επανασχεδιασμενα πισω φωτιστικα σωματα και προβολεις LED. Η νεα αιχμηρη σχεδιαση κανει το αυτοκινητο να φαινεται γρηγορο ακομα και οταν ειναι σταθμευμενο.