Τι συμβαίνει, τελικά, με την Alfa Romeo Giulia;

Μαλλον απογοητευση στους απανταχου Alfisti προκαλουν οι πληροφοριες που θελουν την Alfa Romeo να καθυστερησε το λανσαρισμα της Giulia, επειδη απετυχε παταγωδως στα crash tests. Συμφωνα με το Automotive News, η Giulia αντιμετωπισε \”προκλησεις στην εξελιξη\” της, μια εκ των οποιων ηταν οτι απετυχε να περασει τα -εσωτερικα- crash tests της FCA για το εμπρος, το πισω μερος και τα πλαγια.

Το δημοσιευμα επικαλειται εναν αριθμο προμηθευτων (της FCA, προφανως) οι οποιοι ειπαν (στο Automotive News) οτι η Alfa Romeo Giulia απετυχε παταγωδως να περασει τα εσωτερικα crash tests  για το  εμπρος, πλαγια και πισω μερος. Οι ιδιες πηγες επισημαινουν οτι ολο αυτο το setback \”κοστισε\” 6 μηνες στην εξελιξη του μοντελου.

Παροτι αυτο παρουσιαζεται απο μεριδα του Τυπου ως… καταστροφη, η αληθεια ειναι πως προκειται για μια μαλλον φυσιολογικη εξελιξη. Αυτο, υπο την εννοια οτι στα μοντελα προπαραγωγης, συχνα παρατηρουνται ατελειες, η παραλειψεις -ναι, ακομα και σε θεματα ασφαλειας- τις οποιες δεν εχουν προβλεψει τα σχεδιαστικα τμηματα και, φυσικα, οι προσομοιωτες των ηλεκτρονικων υπολογιστων. Η ζημια λοιπον, ειναι στις πωλησεις, οι οποιες πηγαν πισω -και στις ΗΠΑ, οπως εχει αποδειχθει, στους αγοραστες δεν αρεσει η αναμονη- αλλα και στο οτι το μοντελο εγινε… ακριβοθωρητο, πριν παρουσιαστει.

Και, αυτο το \”φυσιολογικη\”, δικαιολογειται ακομα περισσοτερο, απο το γεγονος οτι η Alfa Romeo εχει στηριξει την αναβιωση της και την επαναφορα της στα παγκοσμια \”σαλονια\” σε αυτο το premium μοντελο. Ετσι, σε μια ζυγαρια λογικης, ειναι προφανως προτιμοτερο το να καθυστερησει το λανσαρισμα ενα εξαμηνο, παρα να βγει στην αγορα η \”ναυαρχιδα\” με \”ψεγαδια\” (σοβαρα η μη), ποσο μαλλον οταν προκειται για \”ψεγαδια\” ασφαλειας. 

Στο μεταξυ, οσο οι αλλοι γκρινιαζουν, εσυ ακου τον θεϊκο ηχο που βγαζουν οι εξατμισεις της Giulia QV, απο το -by Ferrari, να τα λεμε κι αυτα- μοτερ της:

[youtube=https://www.youtube.com/watch?v=EK5Gl6K_glE&w=320&h=266]

 


Την ιδια ωρα, η FCA -η οποια εχει αναθεωρησει το πλανο της αναβιωσης της γκαμας της Alfa, παρατεινοντας το μεχρι το 2020 πια-  \”επιστρατευει\” τον πρωην τεχνικο διευθυντη της Ferrari, Roberto Fedeli, αρπαζοντας τον απο τη BMW. Περιττο να πουμε οτι θα αναλαβει την ιδια θεση και στην Alfa Romeo και τη Maserati. 26 χρονια εμπειριας στη Ferrari και συμβολη στην εξελιξη της Ferrari LaFerrari δεν τα λες και λιγα, η ασημαντα…

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!