Και, για να ειμαστε ακριβεις, η VW ειναι σαν να φωναζει πως αυτη εχει στα χερια της τον \”βασιλια\” του \’Ring. Κι αυτο γιατι, το ρεκορ του 7:49.29 δεν της… εφτανε και μολις τον Οκτωβριο ξαναβαλε το Clubsport S στην πιστα και το βελτιωσε κατα 2 περιπου δευτερολεπτα, πετυχαινοντας το απιστευτο 7:47.19.
Η Honda, εχει στα χερια της το 7:50:63 του Type-R, αλλα, προφανως και αυτης δεν της ειναι αρκετο. Και, αν δεν το ομολογουν οι Ιαπωνες, σαφης στοχος ειναι το νεο Civic Type-R να μην παρει μονο μαζι του, φευγοντας απο το Nurburgring, το σκαλπ του Golf GTI των 306 ιππων και 1285 κιλων, αλλα και τον τιτλο του γρηγοροτερου προσθιοκινητου του κοσμου.
Βεβαια, η ιαπωνικη αυτοκινητοβιομηχανια, μεσω διαρροων λεει απλα οτι \”ειναι φυσιολογικο οτι θα κυνηγησουμε το δικο μας προσωπικο ρεκορ, αλλα αν κερδισει και αλλα αυτοκινητα που δοκιμαζονται στο \’Ring, θα ειναι ακομα καλυτερα\”. Το ερωτημα ειναι τι θα \”φοραει\” το Civic Type-R που θα μπει στην \”Πρασινη Κολαση\” για το ρεκορ, μιας και το Golf δεν ειχε πισω καθισματα και αρκετα υλικα που δινουν βαρος οπως οι… μοκετες, η ηχομονωση και η μπαταρια, η οποια ηταν μικροτερη. Στην προηγουμενη προσπαθεια της, η Honda ειχε αφαιρεσει το air condition για να ισοσκελισει το βαρος του roll cage. Τωρα;
Και κατι τελευταιο: Οι Γαλλοι εχουν σιωπησει επι μακρον. Με την Peugeot να δειχνει να αδιαφορει να ριξει το 308 GTI στο Nurburgring, εχει ενδιαφερον να δουμε τι σκεφτεται η Renault…