Το Navara γίνεται πιο σκληροτράχηλο από ποτέ!

Πιο σκληροτραχηλο απο ποτε, πιο… φορτωμενο με τεχνολογιες απο ποτε, πιο… ετοιμο για φορτωμα απο ποτε. Το Nissan Navara αναβαθμιστηκε και επανερχεται, με τιμες απο 26.140 ευρω (για την εκδοση King Cab, ενω η εκδοση Double Cab διατιθεται απο 26.840 ευρω), σε συνδυασμο με την κορυφαια πανευρωπαϊκη εγγυηση των πεντε ετων / 160.000 χλμ. 


Η Nissan υποσχεται οτι, εαν εισαι επαγγελματιας, θα απολαυσεις τη βελτιωμενη αποδοση του NAVARA, τοσο στη δουλεια, οσο και στην αναψυχη, χαρη στο ολοκαινουργιο εξαταχυτο μηχανικο κιβωτιο του κορυφαιου pick-up. Η αναβαθμισμενη αναρτηση προσφερει ακομα καλυτερη κυλιση, βελτιωνοντας περαιτερω τον χειρισμο του οχηματος και την ανεση των επιβατων, ενω τα στανταρ εμπρος και πισω δισκοφρενα, ανεβαζουν τον πηχη και στον τομεα της πεδησης. Η αναθεωρημενη αναρτηση σημαινει οτι το NAVARA  μπορει πλεον να μεταφερει και βαρυτερα ωφελιμα φορτια , ενω  χαρη στην τεχνολογια Intelligent Trailer Sway Assist, η ρυμουλκηση δεν ηταν ποτε τοσο ασφαλης.


\”Αυτη η νεα γενια του Navara, αναπτυχθηκε απο την  εμπειρια 80 ετων της Nissan στον  σχεδιασμο ανθεκτικων και πρακτικων pick-up και αποτελει ενα συναρπαστικο, νεο βημα για αυτο το οχημα\”, σχολιαζει ο Διευθυντης Επιχειρηματικης Μοναδας LCV της ιαπωνικης μαρκας, Paolo D\’Ettore. “Με τις ικανοτητες του Go Anywhere και τη βραβευμενη μηχανικη το NAVARA θα διατηρησει αναμφισβητητα την ηγετικη θεση του στα  LCV της Nissan, σε μεγαλο βαθμο, στο μελλον.”




Ο αποδοτικοτερος κινητηρας εχει οικονομια καυσιμου εως 6,9 λιτρα ανα 100 χιλιομετρα (συνδυασμενος κυκλος NEDC) και οι εκπομπες ξεκινουν απο 182 γραμμαρια CO2 ανα χιλιομετρο. Ως το πλεον ευπροσαρμοστο εργαλειο δουλειας, ο κινητηρας twin-turbo του NAVARA διατιθεται με δυο επιλογες ισχυος,  που προσφερουν 163PS / 120kW και 190PS / 140kW αντιστοιχα. Μαλιστα στην πρωτη επιλογη, ο κινητηρας  διαθετει επιπλεον  22Nm  ροπης, φτανοντας  στα 425Nm, χαρη στην αλλαγη απο μονο σε διπλο turbo.


Τον κινητηρα χαρακτηριζουν τα ατσαλινα εμβολα  με επιστρωση DLC (Diamond-Like Carbon Coating) στα δαχτυλιδια τους, καθως και η  χαμηλοτερη αναλογια συμπιεσης 15,1 (εναντι 15,4 προηγουμενως). Η πιεση του συστηματος ψεκασμου καυσιμου αυξηθηκε απο 2.000 σε 2.200 bar με νεα αντλια, για μεγαλυτερη ακριβεια και αποδοση. Το συστημα ψυξης νερου εχει αναβαθμιστει, ενω και το  νεο συστημα εξατμισης ενσωματωνει τεχνολογιες φιλτρου σωματιδιων πετρελαιου (DPF) και  επιλεκτικης καταλυτικης αναγωγης (SCR), παρεχοντας ενα πιο συμπαγες σχεδιασμο, με χαμηλοτερες εκπομπες NOx.


Το νεο 6-ταχυτο μηχανικο κιβωτιο του NAVARA κατασκευαζεται στην Ευρωπη, αποτελωντας την παγκοσμιως πρωτη εφαρμογη του. Η νεα μεταδοση προσφερει σημαντικη βελτιωση στην ευκολια αλλαγων  χαρη στην καλωδιακη λειτουργια, την υιοθετηση κοντυτερου επιλογεα ταχυτητων, στον ενισχυμενο συγχρονισμο και στη μειωση των κραδασμων. Η νεα μεταδοση διαθετει επισης ενα πιο συμβατικο μοτιβο αλλαγης ταχυτητων, με την οπισθεν  τοποθετημενη διπλα στην πρωτη και νεες σχεσεις μεταδοσης για βελτιωμενη αποδοση καυσιμου και χαμηλοτερα επιπεδα θορυβου, κατα την οδηγηση σε αυτοκινητοδρομο. Παραλληλα, εχει  γινει  περαιτερω ρυθμιση του αυτοματου κιβωτιου 7 ταχυτητων, με βελτιωσεις στην ανεση, την αισθηση και την αποκριση.


Το Navara διαθετει τη δευτερη γενια, τυπου SUV,  οπισθιας αναρτησης  πεντε συνδεσμων, αποτελωντας μια ριζοσπαστικη  “απομακρυνση” απο τα φυλλα σουστας που χρησιμοποιουνται στα περισσοτερα pick-ups του ανταγωνισμου, παρεχοντας καλυτερη ανεση και ελεγχο, χωρις να διακυβευεται η ικανοτητα του οχηματος. Η Nissan ηταν ο πρωτος κατασκευαστης που εφαρμοσε την αναρτηση με 5 συνδεσμους στην αγορα των pick-ups του 1 τονου, με το NAVARA  Double Cab που κυκλοφορησε το 2015. Τωρα, η αναρτηση αυτη, ειναι διαθεσιμη και στην εκδοση King Cab, αποτελωντας παγκοσμια πρωτη για την συγκεκριμενη εκδοση σε pick-up. 


Ως αποτελεσμα των παραπανω αλλαγων, το ΝAVARA εχει βελτιωμενη ανεση και ελεγχο χωρις να διακυβευεται η ικανοτητα μεταφορας φορτιου. Στο King Cab, αυτο “μεταφραζεται” σε αυξηση του ωφελιμου φορτιου μεταξυ  55-95 kg (αναλογα με τις προδιαγραφες) σε σχεση με το προηγουμενο μοντελο,  με το  νεο ωφελιμο φορτιο να φτανει στα 1.165 kg (και το επιτρεπομενο συνολικο βαρος στα 3.200 kg). Εν τω μεταξυ, το Double Cab εχει μια αυξηση ωφελιμου φορτιου σε ενα ευρος 54 – 114 kg (αναλογα με τις προδιαγραφες), φτανοντας σε  συνολικα ωφελιμα φορτια εως 1.115 kg – 1.180 kg και επιτρεπομενο συνολικο βαρος στα 3.250 kg. 


Οι τροποποιησεις της μπροστινης αναρτησης  προσφερουν περισσοτερη ευκολια  στον χειρισμο του τιμονιου,  με ελαφρυτερο και πιο ανετο χειρισμο σε ελιγμους χαμηλης ταχυτητας.  Η ανυψωση κατα 25 mm στην πισω αναρτηση και η σπειρα ελατηριου δυο βαθμιδων,  ενισχυουν τη σταση του οχηματος,  προσδιδοντας ακομα πιο επιβλητικη εμφανιση. 


Τα εμπρος δισκοφρενα εχουν αυξηθει σε μεγεθος απο 296mm σε 320mm, ενω τα πισω φρενα διαθετουν δισκους 308mm αντι  για ταμπουρα. Εκτος απο τις βελτιωμενες αποστασεις  ακινητοποιησης, τα νεα φρενα εχουν βελτιωσει και την αισθηση στο πενταλ,  με μειωση στα επιπεδα θορυβου, αυξησης της αποδοσης κατα το πατημα του φρενου, ενω παραλληλα εχει μειωθει κατα 40% η ασκουμενη δυναμη στο πενταλ.


Στα επιπλεον αξιοσημειωτα νεα χαρακτηριστικα του ανανεωμενου μοντελου περιλαμβανεται και το Intelligent Trailer Sway Assist. Αυτο το νεο συστημα ανιχνευει την κλιση του ρυμουλκουμενου και πραγματοποιει ανεπαισθητες διορθωσεις με μεμονωμενη πεδηση σε καθε τροχο  και μειωση της ροπης του, διατηρωντας υπο ελεγχο τοσο το οχημα, οσο και το ρυμουλκουμενο. Τα Intelligent Emergency Braking, Hill Start Assist,  Hill Descent Control και Intelligent Around View Monitor συμπεριλαμβανονται στον εξοπλισμο, θεμελιωνοντας  το κυρος του NAVARA  ως  ενος  πολυ-χρηστικου pick-up, που ενσωματωνει  την τελευταια λεξη της τεχνολογιας.


Στο εσωτερικο, η σχεση μεταξυ του οχηματος και του οδηγου επαναπροσδιοριζεται, χαρη στο νεο NissanConnect με το Alliance In-Vehicle Connectivity (A-IVC). Το συστημα ψυχαγωγιας NissanConnect  εχει υποστει μια ολικη επανεγκατασταση υλικου και λογισμικου που επιτρεπει στους επιβατες  να “αντικατοπτριζουν” (mirroring)  το τηλεφωνο τους στο εσωτερικο του οχηματος, εμφανιζομενο σε μια νεα, ευκρινεστερη οθονη 8 ιντσων (εναντι της προηγουμενης των 7 ιντσων), με ελεγχο πολλαπλης αφης και ταχυτερους χρονους αποκρισης.


Το NAVARA χαρακτηριζει και η  προσθηκη της εφαρμογης NissanConnect Services, η οποια διαθετει μοναδα ελεγχου τηλεματικης και ενσωματωμενη συσκευη 4G που επιτρεπει την κοινη χρηση δεδομενων, χωρις ξεχωριστη τηλεφωνικη συνδεση. Οι ενσωματωμενοι χαρτες της TomTom συνδυαζονται με ενημερωσεις over-the-air  για να διασφαλιζεται η ακριβης χαρτογραφηση σε πραγματικο χρονο, παραλληλα με πληροφοριες  κυκλοφοριας σε πραγματικο χρονο, τρισδιαστατους χαρτες, πληροφοριες για τις καιρικες συνθηκες, οπως και με τα Google Satellite και Street View. Η εφαρμογη περιλαμβανει επισης  ελεγχο κορνας και φωτισμου, αλλα και εντοπισμο του οχηματος, ολα εξ αποστασεως, προσφεροντας ξεγνοιασια  στο τυχερο ιδιοκτητη του NAVARA.  Το νεο συστημα ειναι συμβατο με τα Apple CarPlay και Android Auto, παρεχοντας  απροσκοπτη συνδεσιμοτητα.   


Το αναβαθμισμενο NAVARA αντιπροσωπευει την τελευταια  εξελιξη στα pick-ups, με σκληροτραχηλο χαρακτηρα και συναμα συγχρονη αισθητικη.  Εκτος απο την ψηλοτερη εμφανιση χαρη και στη βελτιωμενη αναρτηση, εξοπλιζεται με  ζαντες  νεας, εκπληκτικης σχεδιασης, σε ολη την γκαμα εκδοσεων.  Παραλληλα, στις αρχικες εκδοσεις εξοπλισμου,  η διασταση των τροχων ανερχεται στις 17 ιντσες, εναντι 16 ιντσων που ηταν μεχρι προτινος. 

Στις πλουσιοτερες εκδοσεις, απο πλευρας εξοπλισμου, το NAVARA διαθετει αναβαθμισμενους προβολεις LED,  με εσωτερικο σκουρο γυαλιστερο χρωμα. Φυσικα, το Navara εξακολουθει να συνοδευει η πανευρωπαϊκη εγγυηση 5 ετων / 160.000 χλμ ως στανταρ.

Το NAVARA πωλειται σε 109 χωρες σε ολο τον κοσμο και το συγκεκριμενο μοντελο εχει σχεδιαστει ειδικα για τους Ευρωπαιους αγοραστες και κατασκευαζεται  στο εργοστασιο της NMISA στη Βαρκελωνη, το οποιο εκλεισε προσφατα 35 χρονια επιτυχημενης παραγωγικης λειτουργιας. Στοιχεια απο την κορυφαια τεχνογνωσια της Nissan στα crossover, ενισχυουν περαιτερω τη δυναμη “Go Anywhere” του NAVARA (να πηγαινει δηλαδη παντου). Επιπλεον,  χαρη στην επιτυχια της πιο προσφατης εκδοσης  “N-Guard”,  το NAVARA θα συνεχιζει να διαδραματιζει ηγετικο ρολο στην κατηγορια του. 

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!