Το Opel GT concept βραβεύτηκε ως το καλύτερο πρωτότυπο αυτοκίνητο του 2016

Το Opel GT Concept, πρωταγωνιστης στο φετινο Σαλονι Αυτοκινητου της Γενευης, συνεχιζει την ισχυρη παραδοση της μαρκας στα πρωτοτυπα οχηματα ενσαρκωνοντας μια πρωτοποριακη σχεδιαστικη φιλοσοφια σε συγχρονες φορμες. Προσφατα τιμηθηκε απο το Γερμανικο Συμβουλιο Σχεδιασμου, που διοργανωνει τον διεθνους φημης διαγωνισμο  Automotive Brand Contest. Η κριτικη επιτροπη η οποια απαρτιζεται απο αναγνωρισμενα μελη επελεξε το σπορ αυτοκινητο του μελλοντος την κατηγορια ‘Πρωτοτυπα’ για το βραβειο “Best of Best”. Επιπλεον, η Opel τιμηθηκε με τρια ακομα βραβεια: Η εκδηλωση διανομεων “Mission Astra” απεσπασε επισης το βραβειο “Best of Best”. Η υπηρεσια προσωπικης συνδεσιμοτητας και υποστηριξης, Opel OnStar και ο νεος διαμορφωτης για κινητες συσκευες κερδισαν επισης στις κατηγοριες “Future Mobility & Parts” και “Digital”. Για το Opel GT Concept ο Mark Adams, Αντιπροεδρος Σχεδιασης Opel/Vauxhall, θα παραλαβει το βραβειο στις 2στιςπτεμβριου στο Σαλονι Αυτοκινητου του Παρισιου.


«Το GT Concept ειναι ενα φουτουριστικο αυτοκινητο που προαγει στο επομενο επιπεδο τη φιλοσοφια της Opel ‘η γλυπτικη τεχνη συναντα τη Γερμανικη ακριβεια’. Η απηχηση ηταν απλα συγκλονιστικη. Η ομαδα μου κι εγω ειμαστε περηφανοι που η σπορ σχεδιαστικη μελετη μας τιμηθηκε με ενα Automotive Brand Award, ως το καλυτερο πρωτοτυπο αυτοκινητο του 2016» δηλωσε ο Mark Adams.


Το GT Concept που παρουσιαστηκε για πρωτη φορα στο Σαλονι Αυτοκινητου της Γενευης το Μαρτιο, αποτινει φορο τιμης στο θρυλικο σπορ coupé, το πρωτο Opel GT, και παραπεμπει στην κατευθυνση της περαιτερω εξελιξης της μαρκας. Ο συναρπαστικος αθλητης προβαλλει τη μελλοντικη σχεδιαστικη γλωσσα της Opel: τολμηρη, συναισθηματικη και σπορ. Η σχεδιαση υιοθετει ενα πρωτοποριακο στυλ σε συμπαγεις διαστασεις και καθαρες φορμες.



Τρια πρωτα βραβεια καινοτομιας

Εκτος απο το βραβειο σχεδιασης, η Opel ειχε τρεις νικες στον τομεα του μαρκετινγκ. Η επιτροπη της απενειμε το βραβειο “Best of Best” στην κατηγορια “Εκδηλωσεις” για το “Mission Astra”. Αυτη ηταν η ονομασια της εκδηλωσης λανσαρισματος του Astra για διανομεις Opel, που πραγματοποιηθηκε στην Ισπανικη Sierra Nevada. Οι διανομεις περασαν δυο ημερες εκει ως ‘Αστροναυτες’, και κοιμηθηκαν σε 250 φουτουριστικες σκηνες στην ερημο.


«Επισης θελαμε να προσφερουμε στους διανομεις μας κατι διαφορετικο και γι αυτο εμπνευστηκαμε μια πραγματικα ασυνηθιστη ιδεα για το νεο Astra. Με ενα ‘καταυλισμο απο σκηνες’ διπλα σε μια αγωνιστικη πιστα, που εμοιαζε με σεληνιακο τοπιο δημιουργησαμε ενα πρωτοφανες σκηνικο,» δηλωσε η Διευθυντρια Μαρκετινγκ της Opel, Tina Müller και ειναι χαρουμενη που αυτη η τολμηρη ιδεα ενθουσιασε οχι μονο τους Διανομεις Opel αλλα και την κριτικη επιτροπη του Automotive Brand Concept.


Επιπλεον, η υπηρεσια προσωπικης υποστηριξης και συνδεσιμοτητας Opel OnStar απεσπασε το πρωτο βραβειο στην κατηγορια “Future Mobility & Parts”. Η επιτροπη υπογραμμισε περαιτερω τη σημασια της ψηφιοποιησης απονεμοντας ενα ακομα βραβειο Automotive Brand για το διαμορφωτη κινητων, με τον οποιο οι πελατες μπορουν να εξατομικευουν το αγαπημενο τους Opel σχεδον απο οπουδηποτε.


Ο διεθνης διαγωνισμος σχεδιασης Automotive Brand Contest τιμα μαρκες αυτοκινητων. Το Γερμανικο Συμβουλιο Σχεδιασμου που ιδρυθηκε ως θεσμος το 1953, αναγνωριζει την εξαιρετικη προϊοντικη σχεδιαση και φιλοσοφια επικοινωνιας και αναδεικνυει τη θεμελιωδη σημασια του brand design στη βιομηχανια αυτοκινητου.


Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!