Το Renault Kadjar ξεκινά την εμπορική του πορεία από 20.850 ευρώ

To αδελφακι του Qashqai ηρθε εφοδιασμενο με μια σειρα συστηματων υψηλης τεχνολογιας, κορυφαια ποιοτητα, δυναμικη οδικη συμπεριφορα και βεβαιως τους κινητηρες της Renault με τεχνολογια που προερχεται απο την εμπλοκη της εταιρειας στην Formula 1. Το KADJAR φερνει μια νεα οπτικη στην κατηγορια των crossover, συνδυαζοντας ιδανικα τον περιπετειωδη χαρακτηρα με την πρακτικοτητα.


Η τιμη της δημοφιλεστερης εκδοσης σε επιπεδο κινητηρα (1.5 dCi 110) ξεκινα απο τις 22.340 ευρω και για τον βενζινης 1.2 TCe 130 PS απο 20.850 ευρω.

Το KADJAR, το πρωτο Crossover της Renault στο C-segment ξεχωριζει αμεσως χαρη στις χυτες γραμμες και το μυωδες στυλ του. Στο εσωτερικο ο οδηγος ειναι στο επικεντρο, με τα υψηλης ποιοτητας υλικα να ενισχυουν την οδηγικη απολαυση που προσφερει το μοντελο.

Οχημα ελευθερου χρονου (SUV), station και κλασσικο αυτοκινητο 3 ογκων την ιδια στιγμη. Το KADJAR εχει ολα τα χαρακτηριστικα ενος πραγματικου crossover:
Εκτος δρομου δυνατοτητες, χαρη στα αυξημενα επιπεδα προσφυσης και την μεγαλη αποσταση απο το εδαφος (200χλστ.).

Την εμφυτη πολυμορφικοτητα και το μεγαλο χωρο αποσκευων, του οποιου η χωρητικοτητα 472dm3VDA (527λιτρα) τον κατατασσει στην κορυφη.

—   Ανετη και ασφαλη οδικη συμπεριφορα, χαρη στα πολυαριθμα οδηγικα βοηθηματα.

Το KADJAR εφοδιαζεται με το νεο R-Link2 tablet, που προσφερει ανετη και με δυνατοτητες προσωποποιησης συνδεσιμοτητα.

Το KADJAR εκτος των αλλων αποδεικνυεται και εξαιρετικα αποδοτικο, εκπεμποντας με τον πετρελαιοκινητηρα των 110 ιππων μολις 99γρμ. CO2/χλμ1. Εφοδιασμενο ειτε με χειροκινητο κιβωτιο, ειτε με το αυτοματο διπλου συμπλεκτη EDC, ο συγκεκριμενος κινητηρας τοποθετει το KADJAR στην κορυφη της κατηγοριας οσον αφορα τις εκπομπες CO2.

Βασισμενο στην πλατφορμα που εχει δοκιμαστει με επιτυχια και σε αλλα μοντελα της Renault-Nissan Alliance, το KADJAR εχει τη δυναμη και την αξιοπιστια χαραγμενη στα γονιδια του. Η παραγωγη του  μοντελου θα πραγματοποιειται στο εργοστασιο της Palencia, το οποιο αναβαθμιστηκε σε ολα τα επιπεδα ωστε να προσφερει κορυφαια ποιοτητα παραγωγης.

Το KADJAR αποτελει μια ξεχωριστη παρουσια στην κατηγορια των crossover του C-segment, με σχεδιασμο που συνδυαζει δυναμισμο και περιπετειωδη χαρακτηρα. Το ταμπλο με κλιση προς τον οδηγο και τα ποιοτικα υλικα συμβαλουν στην οδηγικη ευχαριστηση.

Μυωδης εξωτερικος σχεδιασμος

Το Renault KADJAR ειναι ενα crossover του C-segment που αντλει στοιχεια απο τα SUV, τα station και τα κλασσικα οχηματα τριων ογκων.

Οι συμπαγεις διαστασεις (4.45 μετρα μηκος x 1.84 μετρα πλατος1) και το χαμηλο συνολικο υψος (1.60μ.) τονιζουν τη δυναμικη φορμα του αυτοκινητου.

Το εμπρος τμημα αποπνεει μια μοναδικη αισθηση δυναμης. Ο τροπος με τον οποιο το χρωμιο στη μασκα συνεχιζει γυρω απο τα φωτιστικα σωματα ενισχυει οπτικα το πλατος του αυτοκινητου και προβαλει τον ισχυρο χαρακτηρα του KADJAR. Ο σχεδιασμος των τροχων διαμετρου 17 η 19 ιντσων, αποτελουν αλλο ενα στοιχειο που συμβαλει στην ενισχυση του δυναμικου χαρακτηρα του μοντελου.

Οι χυτες, δυναμικες γραμμες επιτεινονται απο το φινιρισμα των θυρων το τελειωμα των οποιων ειναι στο ιδιο επιπεδο με τους θολους. Οι ελαφρως αναγλυφες πλαϊνες επιφανειες και οι τονισμενοι ωμοι συντελουν στην συνολικη αισθηση δυναμισμου.

Η αποσταση απο του εδαφος του KADJAR ειναι 200χλστ., παρεχοντας ενα αμεσο σημειο αναφορας για τις εκτος δρομου δυνατοτητες του μοντελου.

Η μορφη της γριλιας ενισχυει τον ισχυρο χαρακτηρα της εμπρος οψης, ενω τα προστατευτικα στοιχεια στο κατω μερος του προφυλακτηρα –ενα κλασσικο χαρακτηριστικο των SUV- υπογραμμιζουν τον περιπετειωδη χαρακτηρα του KADJAR.

Τα προστατευτικα που βρισκονται στο κατω μερος των θυρων αποτελουν μια αποτελεσματικη «ασπιδα», ενω την ιδια στιγμη συμβαλουν στη συνολικα στιβαρη αισθηση που αποπνεει το μοντελο.
Τελος τα μαυρα προστατευτικα των φτερων που προεκτεινονται μεχρι το πατωμα, οπως και οι μπαρες οροφης απο ανοδιωμενο αλουμινιο αποτελουν μια ακομα ενδειξη της τασης του KADJAR για περιπετεια. 

Το KADJAR εστιαζει επισης στην κομψοτητα

Η δυνατη προσωπικοτητα του Renault KADJAR ισχυροποιειται απο τη νεα φωτεινη υπογραφη της μαρκας που για πρωτη φορα παρουσιαστηκε στο νεο Espace.

Με τη χρηση λυχνιων LED, που δημιουργουν ενα φωτεινο «περασμα» σχηματος «C», τα φωτα ημερας περιβαλουν το οχημα με μια υψηλη αισθηση κυρους.

Οι καθαρες και ισορροπημενες γραμμες του KADJAR τονιζονται απο τους βαμμενους στο χρωμα του αμαξωματος καθρεπτες και τις επισης βαμμενες χειρολαβες στις πορτες. Η χρηση χρωμιου στα παραθυρα και στο περιγραμμα των φωτων ημερας, καθως και στα προστατευτικα του κατω τμηματος του αμαξωματος προβαλουν περαιτερω την αισθηση κυρους αυτου του δυναμικου crossover.

Εκλεπτυσμενο, σπορ και ποιοτικο εσωτερικο

Η ποιοτητα της καμπινας του KADJAR ειναι εμφανης μεσω του αψεγαδιαστου φινιρισματος του. Αποπνεει μια μοναδικα εκλεπτυσμενη αισθηση ανεσης και εκφραστικοτητας.

Ο πινακας οργανων ειναι ακριβως στο οπτικο πεδιο του οδηγου και τονιζει την ευχαριστηση του να βρισκεσαι πισω απο το τιμονι αυτου του αυτοκινητου

Οι οριζοντιες γραμμες του ταμπλο ενισχυουν το πλατος της καμπινας, ενω ο πινακας οργανων και οι αεραγωγοι περιβαλλονται απο ενα λεπτο και κομψο περιγραμμα χρωμιου. Την ιδια στιγμη η κεντρικη κονσολα χαρακτηριζεται απο το σχεδιασμο που τονιζει το πλατος και το υψηλο status του εσωτερικου.
Οι γραμμες των χειρολαβων στις πορτες και στην κονσολα στην πλευρα του συνοδηγου αποτελουν ακομα ενα στοιχειο της crossover καταγωγης του μοντελου.

Με τη νεα καρτα εισοδου σε χρωμα pearl-white, ο οδηγος εισερχεται σε ενα νεο «σεναριο» καλωσορισματος.
Μολις ξεκλειδωσει, τα εμπρος και τα πισω φωτα, καθως και τα φλας, αναβουν.

Παραλληλα οταν η πορτα του οχηματος ανοιγει ο πινακας οργανων «ζωντανευει» μεσω μιας σειρας οπτικων και ηχητικων εφε.

Η οθονη TFT στο κεντρο του πινακα οργανων παρουσιαζει το εμπροσθιο τμημα του KADJAR του οποιου αναβουν τα φωτα. Αντιστοιχα η οθονη στο κεντρο του ταμπλο δειχνει το λογοτυπο R-Link. 

Η οθονη TFT ειναι διαθεσιμη με 4 στυλ εμφανισης και 5 χρωματισμους ωστε να προσφερει την ιδανικη ατμοσφαιρα για καθε οδηγο.

Τα διαθεσιμα στυλ εμφανισης ειναι:
κλασσικο ταχυμετρο που συνδυαζεται με στροφομετρο με «βελονα», ενω υπαρχει και ψηφιακη ενδειξη της ταχυτητας στο κεντρο.
σπορ ταχυμετρο με την ενδειξη της ταχυτητας να εμφανιζεται στο κεντρο και ενα απλοποιημενο στροφομετρο.
Ταχυμετρο με λειτουργια «οικονομιας», με γραφημα που δειχνει την ιδανικη διακυμανση της καταναλωσης και στο κεντρο την ταχυτητα.
Μια απλοποιημενη εκδοση του ταχυμετρου χωρις στροφομετρο.

Ιδιαιτερη εμφαση στην ανεση των καθισματων

Τα καθισματα ειναι φαρδια και ανετα με εξαιρετικη πλευρικη στηριξη, ενω παραλληλα σχεδιασμενα με τετοιο τροπο ωστε να αφηνουν μεγαλο χωρο για τα γονατα των πισω επιβατων. Η ελαφρια κλιση των προσκεφαλων προς τα εμπρος διασφαλιζει την καλυτερη στηριξη και τη μεγιστη δυνατη ανεση. Επισης ανεβαινοντας προς τα πανω στις πλατες των καθισματων οι επιφανειες πλευρικης στηριξης μειωνονται ωστε να βρισκουν την ιδανικη θεση ολοι οι σωματοτυποι. Κατασκευασμενα με τη χρηση αφρωδους υλικου διπλης πυκνοτητας, τα καθισματα παρεχουν κορυφαια ανεση και στηριξη.

Υλικα που υπογραμμιζουν τη σπορ και εκλεπτυσμενη αισθηση

Το κατασκευασμενο απο υλικα μαλακης υφης ταμπλο, υπογραμμιζει την προσοχη που εχει δοθει σε καθε λεπτομερεια. Παραλληλα τα στιβαρα καλυμματα στις χειρολαβες και στον πινακα οργανων ενισχυουν την ισχυρη προσωπικοτητα του KADJAR. Το σκουρο περιβαλλον γυρω απο την κεντρικη οθονη αναδεικνυει την εμφανιση του και βοηθα στο να ειναι ακομα περισσοτερο ευδιακριτες οι ενδειξεις.

Η ενιαια ηλιοροφη με συνολικη επιφανεια 1,4μ2 συντελει στην αισθηση ευρυχωριας και φωτεινοτητας της καμπινας.
02
Πολυχρηστικοτητα και συνδεσιμοτητα με δυνατοτητες προσωποποιησης

Οντας μια μιξη ενος SUV, ενος station και ενος κλασσικου οχηματος 3 ογκων, το KADJAR ειναι πρακτικο, πολυπλευρο και ανετο. Την ιδια στιγμη προσφερει ανετη και με δυνατοτητες προσωποποιησης συνδεσιμοτητα, μεσω του R-Link 2 που αποτελει το κεντρο ελεγχου του οχηματος.

Τα καλυτερα στοιχεια ενος SUV, ενος station και ενος κλασσικου οχηματος 3 ογκων ιδανικα συνδυασμενα για οδηγηση στην πολη και στον ανοικτο δρομο


Renault KADJAR, στιβαροτητα απο τον κοσμο των 4×4.

Η κινηση σε ολους τους τροχους προσφερει βελτιωμενο κρατημα σε συνθηκες χαμηλης προσφυσης. Ο οδηγος μπορει να επιλεξει τον ιδανικο τροπο μεταδοσης απο τρεις διαθεσιμες επιλογες (2WD,4WDAuto,4WDLock).

Η αυξημενη αποσταση απο το εδαφος (200χλστ.) και οι γωνιες προσεγγισης και διαφυγης (18 και 28 μοιρες αντιστοιχα) εγγυωνται υψηλες δυνατοτητες ανεξαρτητα απο τον τυπο και την ποιοτητα του εδαφους.

Παραλληλα ειδικες ποδιες εμπρος και πισω προστατευουν το κατω μερος του αμαξωματος.


Renault KADJAR, πρακτικοτητα εμπνευσμενη απο τα station οχηματα

Ο πολυμορφικος χαρακτηρας του KADJAR ειναι φιλικος προς τον χρηστη και στο εσωτερικο. Μεσω των λαβων που βρισκονται στο χωρο αποσκευων, το συστημα Easy Break αυτοματα ξεκλειδωνει και αναδιπλωνει τα διαιρουμενα (60/40) πισω καθισματα. Παραλληλα το καθισμα του συνοδηγου μπορει να αναδιπλωθει δημιουργωντας ενα μικρο τραπεζι. Αυτο το χαρακτηριστικο επιτρεπει επισης τη μεταφορα αντικειμενων με μηκος μεγαλυτερο απο 2.5 μετρα.

Το πατωμα του χωρου αποσκευων  εχει τη δυνατοτητα δυο διαφορετικων διαμορφωσεων: υψηλη θεση και εντελως επιπεδος χωρος φορτωσης για τη μεταφορα ογκωδων αντικειμενων και χαμηλη θεση για μεγιστη χωρητικοτητα 472dm3VDA(527 λιτρα)1.
Ο χωρος αποσκευων μπορει επισης να χωριστει σε δυο η τρια τμηματα για βολικη και ασφαλη μεταφορα αποσκευων. Τελος στη βαση του χωρου υπαρχει ειδικος χωρος για την αποθηκευση της αποσπωμενης εταζερας.
Το Renault KADJAR ειναι διαθεσιμο με κοτσαδορο ο οποιος μπορει να ανασυρθει μεσω ενος επιλογεα στο χωρο αποσκευων.

Η καμπινα προσφερει εντυπωσιακη ευρυχωρια. Στις πισω θεσεις το διαθεσιμο υψος μεχρι την οροφη (910χλστ.) και το διαθεσιμο πλατος (1.455χλστ.) ειναι απο τις καλυτερες τιμες στην κατηγορια.

Η κεντρικη κονσολα ειναι σχεδιασμενη ωστε να προσφερει πολλαπλες θεσεις αποθηκευσης. Το Renault KADJAR εχει συνολικα 30 λιτρα αποθηκευτικους χωρους, εκ των οποιων τα 7,5 λιτρα αφορουν στο ντουλαπακι του συνοδηγου.

Το Renault KADJAR προσφερει την οδηγικη απολαυση και ανεση ενος κλασσικου αυτοκινητου 3 ογκων

Η θεση οδηγησης του KADJAR ειναι αξιοσημειωτη ανεση, αντιστοιχη με αυτη ενος κλασσικου αυτοκινητου 3 ογκων.
Παραλληλα ειναι εξαιρετικα ευελικτο με μολις 5,36μετρα ακτινα στροφης, ενω ειναι εφοδιασμενο και με μια σειρα προηγμενων οδηγικων βοηθηματων, εξαιρετικα χρησιμων στις καθημερινες μετακινησεις, οπως αυτοματο συστημα παρκαρισματος και καμερα οπισθοποριας.

Ανετη και με μοναδικες δυνατοτητες προσωποποιησης οδηγηση μεσω του R-Link2
Εχοντας πρωτοεμφανιστει στο νεο Espace, το νεο συστημα πολυμεσων με οθονη αφης, Renault R-Link 2, ειναι διαθεσιμο στο KADJAR προσφεροντας ανετη και με δυνατοτητες προσωποποιησης συνδεσιμοτητα.
Η προηγμενη οθονη των 7 ιντσων, βελτιωνει την ευκρινεια και την ταχυτητα αποκρισης, κανοντας εξαιρετικα ανετη και ευκολη τη χρηση της. Το εξυπνο λογισμικο και τα γραφικα θυμιζουν τη γνωριμη εικονα των tablets: μετακινηση εικονιδιων με click & drag, λειτουργιες scroll, zoom κ.λπ.

Οι αρχικες σελιδες μπορουν πλεον να διαμορφωθουν επιτρεποντας αμεση προσβαση στις πιο συχνα χρησιμοποιουμενες λειτουργιες, κανοντας εφικτη την προσωποποιηση της οθονης ελεγχου.

Εξι διαφορετικα προφιλ μπορουν να αποθηκευτουν με προσωποποιημενες προτιμησεις: με το συστημα R-Link 2 τα οδηγικα βοηθηματα, οπως και οι προτιμησεις που αφορουν στο συστημα πλοηγησης και τα πολυμεσα μπορουν να ρυθμιστουν κατα βουληση απο τον χρηστη.

Το R-Link2 διαθετει συστημα αναγνωρισης φωνης για ασφαλη και ξενοιαστη οδηγηση

Προσφερει απλη και ανετη προσβαση στις παρακατω λειτουργιες και υπηρεσιες:
— Πλοηγηση: χαρτες TomTom με επιλογη απεικονισης «Birdview» για ευκολη και ακριβη χρηση.

— Τηλεφωνο: συστημα Bluetooth για συνδεση με τηλεφωνικες συσκευες.

— Ραδιοφωνο: ηχος ψηφιακης ποιοτητας με DAB (Ψηφιακο Ραδιοφωνο)1 για ηχητικη εμπειρια υψηλου επιπεδου.

— Εφαρμογες: μια ευρεια γκαμα εφαρμογων και υπηρεσιων ειναι διαθεσιμες ωστε να ενισχυουν τη συνολικη εμπειρια μετακινησης που προσφερει το οχημα.

Σε αυτη τη νεα εκδοση, η ολοκληρωμενη λιστα εφαρμογων εμπλουτιζεται σε καθε επιπεδο: ταξιδιωτικες οδηγιες, νεα, μεσα κοινωνικης δικτυωσης και πρακτικες εφαρμογες.

Παραλληλα το KADJAR προσφερει αρκετες επιλογες συνδεσιμοτητας: 2 θυρες USB, μια πριζα 12V εμπρος και μια πισω.

Μια πληρης σειρα οδηγικων βοηθηματων
Με ενεργοποιηση που γινεται απ’ ευθειας απο το μενου του R-Link 2, αυτα τα βοηθηματα ειναι σχεδιασμενα για να:

Προλαμβανουν ατυχηματα:
Ενεργο Συστημα Φρεναρισματος Εκτακτης Αναγκης (AEBS): αυτο το συστημα ειναι ενεργο απο τα 30 εως τα 140χλμ./ωρα και προειδοποιει τον οδηγο οταν ανιχνευει κινδυνο συγκρουσης με το αυτοκινητο που προπορευεται. Αν ο οδηγος δεν αντιδρασει η η αντιδραση του/της ειναι μη επαρκης, τα φρενα ενεργοποιουνται αυτοματα ωστε να αποφευχθει η συγκρουση η να μειωθει το αντικτυπο της.

Συστημα Προειδοποιησης Ακουσιας Αλλαγης Λωριδας: αυτη η λειτουργια ενεργοποιειται σε ταχυτητες ανω των 70χλμ./ωρα και προειδοποιει τον οδηγο οταν παταει διαχωριστικη λωριδα χωρις να το θελει (π.χ. σε περιπτωση υπνηλιας). Με αυτο τον τροπο το αυτοκινητο προειδοποιει τον οδηγο οταν κινδυνευει να θεσει το αυτοκινητο εκτος πορειας.

Προειδοποιηση Τυφλης Γωνιας: το συγκεκριμενο συστημα προειδοποιει τον οδηγο μεσω οπτικων ενδειξεων στους εξωτερικους καθρεπτες στην περιπτωση που καποιο αλλο οχημα βρισκεται στην περιοχη της τυφλης γωνιας, επιτρεποντας καθ’ αυτο τον τροπο ασφαλεστερες προσπερασεις.

Βοηθουν τον οδηγο στους ελιγμους:
Συστημα Υποβοηθησης Παρκαρισματος (Easy Park Assist): αφου βοηθησει τον οδηγο να αναγνωρισει τις διαθεσιμες θεσεις σταθμευσης (μεσω υπολογισμου του διαθεσιμου χωρου), το Easy Park Assist αναλαμβανει τον ελεγχο του συστηματος διευθυνσης κατα τη διαρκεια των ελιγμων παρκαρισματος. Το συστημα διαθετει τρεις διαφορετικες λειτουργιες παρκαρισματος: σε παραλληλη θεση, σε καθετη θεση και σε θεση υπο γωνια.

Η κεντρικη οθονη απεικονιζει ολες τις σχετικες με τον ελιγμο πληροφοριες (γραφικη απεικονιση του ελιγμου, καμερα οπισθοποριας και αισθητηρες). Σε καθε περιπτωση ο οδηγος ελεγχει απολυτα το «γκαζι» και το φρενο κατα τη διαρκεια του ελιγμου.

Βοηθηματα παρκαρισματος εμπρος, πισω και στο πλαϊ: το συστημα βοηθα τον οδηγο στο να ολοκληρωσει τον ελιγμο σταθμευσης χωρις απροοπτα. Αισθητηρες υπερηχων παρεχουν προστασια 360°, ειδοποιωντας καταλληλα τον οδηγο ωστε αποφευχθει τυχον συγκρουση κατα τη διαρκεια των ελιγμων.

Καμερα Οπισθοπορειας: οταν το οχημα κανει οπισθεν η καμερα μεταδιδει εικονα στην οθονη της κεντρικης κονσολας. Στην εικονα προστιθεται και τεχνητη σκια που δειχνει την πορεια του οχηματος ωστε να διευκολυνθει ο ελιγμος.

Συστημα Υποβοηθησης Εκκινησης Σε Ανηφορα (Hill Start Assist): μεσω αυτου του συστηματος το αυτοκινητο αυτοματα ενεργοποιει τα φρενα για εως 3δλ., σε ανηφορες με κλιση ανω του 5%, ετσι ωστε να αποτρεψει την κυλιση του αυτοκινητου προς τα πισω και να διευκολυνει τη διαδικασια εκκινησης για τον οδηγο.

Συνεισφερουν σε μια ανετη και υπευθυνη εμπειρια οδηγησης:
Αναγνωριση Πινακιδων Οριων Ταχυτητας: το συγκεκριμενο συστημα αναγνωριζει τις πινακιδες με τα αντιστοιχα ορια ταχυτητας, προειδοποιει τον οδηγο και προτεινει τη συγκεκριμενη ταχυτητα για τον περιοριστη ταχυτητας.

Cruise control με speed limiter: το cruise control διατηρει σταθερη την ταχυτητα του αυτοκινητου, ενω ο περιοριστης ταχυτητας (speed limiter) αποτρεπει την ακουσια υπερβαση του συγκεκριμενου οριου.

Αξεσουαρ για να κανουν ξεχωριστη την καθημερινη μετακινηση

Με το νεο συστημα ανασυρομενου κοτσαδορου, που προτεινεται για πρωτη φορα σε αυτοκινητο C segment, η Renault κανει πιο ευκολη απο ποτε τη χρηση αυτης της συσκευης. Μεσω ενος επιλογεα στο χωρο αποσκευων το συστημα ανασυρεται κατω απο το αμαξωμα, ενω για λογους ασφαλειας μεσω φωτεινης και ηχητικης ενδειξης ειδοποιειται ο οδηγος σε περιπτωση που το συστημα δεν ειναι σωστα κλειδωμενο.

Οι αλουμινενιες μπαρες οροφης ειναι εφοδιασμενες με ενα απλο συστημα για την ευκολη τοποθετηση αντικειμενων οπως μπαρες για ποδηλατα, σκι, η μπαγκαζιερες, αυξανοντας σημαντικα τη μεταφορικη ικανοτητα του αυτοκινητου.

Ενα πρωτοποριακο αντιολισθητικο καλυμμα που προστατευει ολο το χωρο αποσκευων συμπεριλαμβανομενων των καθισματων, ακομα και οταν ειναι αναδιπλωμενα.

Σχεδιασμος που τονιζει την εφεση προς την περιπετεια

Τα πλαϊνα αντιολισθητικα μεταλλικα μαρσπιε, ειδικα σχεδιασμενα για το Kadjar, τονιζουν τον εκτος δρομου χαρακτηρα του μοντελου, ενω παραλληλα διευκολυνουν την προσβαση στο εσωτερικο του αυτοκινητου, αλλα και στα τοποθετημενα στις μπαρες οροφης αντικειμενα. Παραλληλα προσφερουν επιπλεον προστασια απο τις μικροεπαφες (π.χ. ανοιγμα θυρων αλλων αυτοκινητων.

Οι πλαστικες προεκτασεις των φτερων ενισχυουν τη στιβαρη παρουσια του αυτοκινητου, ενω παραλληλα προστατευουν αποτελεσματικα το αμαξωμα απο μικρο-επαφες.

Φωτιζομενα πλαϊνα προστατευτικα που ενισχυουν την εμφανιση του αυτοκινητου και το προστατευουν. Ο κρυφος φωτισμος δημιουργει μια ατμοσφαιρα καλωσορισματος και παραλληλα βελτιωμενη ορατοτητα για την εισοδο στο αυτοκινητο.

Τελος διαθεσιμα ειναι και προστατευτικα για τις πορτες για μεγαλυτερη ανεση και ευκολια κατα το ανοιγμα τους σε περιορισμενο χωρο.

Διαθεσιμο με κινηση και στους τεσσερις τροχους, το KADJAR διαθετει δυνατοτητες κινησης σε καθε εδαφος. 
Το νεο crossover της Renault ειναι διαθεσιμο με μια σειρα κινητηρων της οικογενειας Energy που συνδυαζουν υψηλη αποδοση και χαμηλες εκπομπες CO2.

Κινηση και στους 4 τροχους για εξερευνηση καθε εδαφους

Εφοδιασμενες με τον κινητηρα Energy dCi 130, οι τετρακινητες εκδοσεις του KADJAR επωφελουνται απο το συστημα ETC (Electronic Traction Control) που εξελιχθηκε απο την Renault – Nissan Alliance. Το συγκεκριμενο συστημα διασφαλιζει την ιδανικη παροχη ισχυος στους τροχους του πισω αξονα, συμφωνα με την ταχυτητα του αυτοκινητου και το επιπεδο προσφυσης.

Το συστημα μεταδοσης ρυθμιζεται μεσω ενος περιστροφικου διακοπτη, επιτρεποντας τη χρηση τριων διαφορετικων επιλογων:


— Στην επιλογη ‘Lock’ το συστημα «κλειδωνει» ηλεκτρονικα τη μεταφορα κινησης και στους τεσσερις τροχους και μεταφερει το 50% της ροπης στους πισω τροχους. Η χρηση αυτης της επιλογης ενδεικνυται σε εκτος δρομου διαδρομες και σε συνθηκες χαμηλης προσφυσης (π.χ. χιονι, λασπη). Αυτη η ρυθμιση ειναι διαθεσιμη μεχρι την ταχυτητα των 40km/h.

Στην επιλογη  ‘Auto’ η ροπη αυτοματα διανεμεται αναμεσα στους εμπρος και πισω τροχους, συμφωνα με τα επιπεδα προσφυσης.

Κατω απο κανονικες συνθηκες η κινηση μεταφερεται αποκλειστικα στους εμπρος τροχους.

Σε περιπτωση απωλειας προσφυσης μπορει να μεταφερθει πισω εως το 50% της ροπης.
Σε ακραιες καταστασεις το 50% της ροπης μεταφερεται σε εναν απο τους δυο αξονες.
Σε φαση εκκινησης, το συστημα διανεμει τη ροπη και στους τεσσερις τροχους.

— Στην επιλογη ‘2WD’ η κινηση μεταδιδεται αποκλειστικα στους εμπρος τροχους.

Η οθονη στο ταμπλο του  KADJAR βοηθα τον οδηγο να διαχειριστει την μεταδοση παρουσιαζοντας σε πραγματικο χρονο το ποσοστο ροπης που μεταφερεται σε καθε αξονα.

Κινητηρες που συνδυαζουν την υψηλη αποδοση και τις χαμηλες εκπομπες CO2

Το KADJAR συνδυαζεται με τους εξελιγμενους κινητηρες της οικογενειας Energy, που διαθετουν λειτουργια Stop & Start και συστημα ανακτησης ενεργειας κατα το φρεναρισμα.

Τα συγκεκριμενα μηχανικα συνολα διαθετουν τις πιο προσφατες τεχνολογικες λυσεις στους τομεις της μειωσης των απωλειων (αντλια λαδιου μεταβλητης λειτουργιας, διαχειριση θερμοτητας, προηγμενη επεξεργασια επιφανειων). Σε συνδυασμο με συστηματα τροφοδοσιας τελευταιας γενιας και τουρμποσυμπιεστες χαμηλης αδρανειας, το αποτελεσμα ειναι επιπεδα αποδοσης και οικονομιας που αποτελουν μετρο συγκρισης για ολα τα αυτοκινητα της αγορας.

Δυο επιλογες κινητηρων Diesel
Ο κινητηρας Energy dCi 110 τοποθετει το KADJAR στην κορυφη της κατηγοριας σε επιπεδο οικονομιας και εκπομπων ρυπων με 99γρμ./χλμ CO2 και 3.8λτ./100χλμ.1 στον κυκλο μετρησεων NEDC. Αυτα τα εξαιρετικα επιπεδα επιτυγχανονται ειτε με το χειροκινητο κιβωτιο, ειτε με το κιβωτιο διπλου συμπλεκτη EDC.

Ο κινητηρας Energy dCi 110 για πρωτη φορα εφοδιαζεται με πιστονια χαμηλης τριβης, στοιχειο που μειωνει τις εκπομπες CO2 κατα 3% στον ομολογκαρισμενο κυκλο NEDC. Συνολικα η αρχιτεκτονικη αυτου του προηγμενης τεχνολογιας κινητηρα, εχει σαν αποτελεσμα την χαμηλη καταναλωση καυσιμου και τις αντιστοιχα χαμηλες εκπομπες ρυπων.
Συνδυασμενος με το χειροκινητο κιβωτιο, αποδιδει 260Nm ροπης τα οποια ειναι διαθεσιμα απο τις 1.750 σ.α.λ., στοιχειο που συνεισφερει στη μεγαλυτερη δυνατη οδηγικη απολαυση. Αυτο το στοιχειο ειναι αποτελεσμα εκτεταμενης μελετης στο συστημα τροφοδοσιας και αναφλεξης, οπως και της υιοθετησης προηγμενης αρχιτεκτονικης του τουρμπο.

Ο κινητηρας Energy dCi 110 ειναι επισης διαθεσιμος με το 6ταχυτο αυτοματο κιβωτιο EDC. Το συγκεκριμενο κιβωτιο επιτυγχανει αντιστοιχα χαμηλα επιπεδα καταναλωσης και ρυπων με το χειροκινητο κιβωτιο, προσφεροντας παραλληλα την επιπλεον ανεση και αμεσοτητα της λυσης του διπλου συμπλεκτη.

Ο κινητηρας Energy dCi 130 –διαθεσιμος σε 2κινητες και 4κινητες εκδοσεις1 ξεχωριζει για το συνολο των προηγμενων εφαρμογων του, με αποτελεσμα η 16βαλβιδη μοναδα να αποδιδει 96kW (130ιπποι) απο 1,6 λιτρα. Ο Energy dCi 130 συνδυαζεται με χειροκινητο κιβωτιο 6 ταχυτητων, ενω ο εξαιρετικα αποδοτικος σχεδιασμος του βασιζεται στην τετραγωνη αρχιτεκτονικη που προηλθε απο την εμπειρια της Renault στη Formula1.

Ο συγκεκριμενος κινητηρας εχει μεση καταναλωση 4,3l/100km και εκπομπες CO2 113g/km. 

Η δυναμικη ροπη των 320Nm, το 80% της οποιας ειναι διαθεσιμη μολις απο τις 1,500σ.α.λ. προσφερει ζωντανια και δυναμη για πραγματικη οδηγικη ευχαριστηση. Με μεγαλο ευρος λειτουργιας για κινητηρα Diesel, ο Energy dCi 130 ανεβαινει με ανεση στις 4,500 σ.α.λ. για δυναμικη αισθηση που συναντα κανεις μονο σε κινητηρες μεγαλυτερου κυλινδρισμου.

Οι συγκεκριμενοι κινητηρες υπερκαλυπτουν τις προδιαγραφες Euro 6, οντας εφοδιασμενοι με φιλτρο οξειδιων του αζωτου (NOxTrap) και φιλτρο μικρο-σωματιδιων που δεν απαιτει συντηρηση, στοιχειο που επιδρα ευεργετικα και στη μειωση του κοστους συντηρησης.

Η γκαμα του KADJAR ειναι διαθεσιμη και με τον βενζινοκινητηρα Energy TCe 130, που συνδυαζεται με χειροκινητο κιβωτιο 6 σχεσεων
Αποδιδοντας 130 ιππους στις 5.500σ.α.λ. και 205Νμ ροπης απο τις 2.000σ.α.λ., ο υπερτροφοδοτουμενος βενζινοκινητηρας των 1,2 λιτρων εχει αντιστοιχη αποδοση με ενα 2λιτρο ατμοσφαιρικο συνολο. Χαρη στον αμεσο ψεκασμο και την ενσωματωμενη εισαγωγη ειναι αποδοτικος και με εξαιρετικη αποκριση. Ηδη απο τις 1.500σ.α.λ. το 90% της μεγιστης ροπης ειναι διαθεσιμο, ενω το 100% ειναι διαθεσιμο σε ενα σημαντικο ευρος απο τις 2.000 εως και τις 3,000σ.α.λ.

Παραλληλα ο αμεσος ψεκασμος βελτιωνει και την αναφλεξη με αποτελεσμα χαμηλη καταναλωση (5,6λιτρα/100χλμ.) και αντιστοιχα χαμηλες εκπομπες ρυπων (126γρμ./χλμ. CO21).

Αλλο ενα σημαντικο χαρακτηριστικο ειναι οι μικρες απαιτησεις συντηρησης του κινητηρα, με την αλλαγη λιπαντικου να πραγματοποιειται καθε 30.000χλμ., ενω η καδενα χρονισμου δεν χρειαζεται αντικατασταση καθ’ ολη τη διαρκεια ζωης του κινητηρα.

Το KADJAR ειναι επισης διαθεσιμο με τις λειτουργιες Renault Driving eco2 που βοηθουν τον οδηγο να ακολουθησει ενα πιο οικονομικο και φιλικο προς το περιβαλλον τροπο οδηγησης. Η επιλογη  της λειτουργιας Eco, μειωνει σημαντικα την καταναλωση διατηρωντας μικροτερα (αλλα σε καθε περιπτωση ικανοποιητικα) επιπεδα αποδοσης.

Αποδεδειγμενη αντοχη

Το KADJAR ειναι βασισμενο πανω σε δοκιμασμενη στιβαρη τεχνολογικη πλατφορμα που χαρακτηριζει τα αυτοκινητα της Renault-Nissan Alliance.

Το KADJAR εχει δοκιμαστει σε ακραιες συνθηκες και εχει ρυθμιστει με απολυτη ακριβεια ωστε να διασφαλιστει η αψεγαδιαστη οδικη συμπεριφορα και η υποδειγματικη ποιοτητα κυλισης.

Δοκιμασμενη και αποδεδειγμενη ποιοτητα

Το Renault KADJAR ειναι βασισμενο πανω στην πλατφορμα CMFC/D της Renault-Nissan Alliance και αποτελει το αποτελεσμα 4 ετων εξελιξης. Η παραγωγη εχει μοιραστει αναμεσα στη Renault και τη Nissan, με τη Renault να συμβαλει μεσω της τεχνογνωσιας της στο σχεδιασμο και παραγωγη αναρτησεων και συστηματων μεταδοσης.

Η πλατφορμα CMFC/D, που ηδη χρησιμοποιειται σε τρια μοντελα των Renault – Nissan (Νεο Espace, Nissan Qashqai και X-Trail), αποδεικνυει την υψηλη τεχνογνωσια του ομιλου στην κατηγορια των crossovers.


To KADJAR ολοκληρωσε στατικες και δυναμικες δοκιμες ωστε να διασφαλιστει οτι συμμορφωνεται με τις προδιαγραφες της Renault, καλυπτοντας περισσοτερα απο 650.000 πραγματικα χιλιομετρα δοκιμων ωστε να εξασφαλιστει η αξιοπιστια και αντοχη του.

Με δεδομενο οτι το KADJAR θα διατεθει σε ενα μεγαλο ευρος αγορων, σχεδιαστηκε ωστε να μπορει να ανταπεξελθει κατω απο τις δυσκολοτερες καιρικες και οδηγικες συνθηκες.

Οι ειδικοι της Renault ανελυσαν την ικανοτητα του KADJAR να ανταποκρινεται στις απαιτησεις του οδηγου κατω απο αυτες τις ακραιες συνθηκες. Δοκιμες πραγματοποιηθηκαν στην Ισπανια και τη Σουηδια ωστε να επιβεβαιωθει η αποδοση σε ακραιες συνθηκες ζεστης και κρυου.

Το οχημα οδηγηθηκε εξαντλητικα με διαφορετικα στυλ οδηγησης σε ολων των ειδων τους δρομους (πολη, επαρχιακο δικτυο, εκτος δρομου, κτλ.) ωστε να καλυφθουν ολες οι πιθανες οδηγικες συνθηκες και να βελτιστοποιηθουν το συνολο των συστηματων του αυτοκινητου.

Το παχος των επιπεδων προστασιας κατα της διαβρωσης στο πατωμα αυξηθηκε στα 1.000 microns ωστε να αυξηθει η αντισταση στη φθορα (ο αντιστοιχος μεσος ορος στην κατηγορια ειναι 650 microns).

Οπως ολα τα Renault, το KADJAR περασε μια πληρη σειρα δοκιμων που προσομοιωνουν την πιο απαιτητικη χρηση.

Αυτες οι δοκιμασιες, που περιλαμβανουν ολες τις λειτουργιες, γινονται με ιδιαιτερα εντατικους ρυθμους και με ιδιαιτερη ενταση ωστε να προσομοιωνουν τη γηρανση του οχηματος. Κατ’ αυτο τον τροπο σε 4 μηνες εχουν προσομοιωθει 4 χρονια χρησης του αυτοκινητου.
Ενας μεγαλος αριθμος οχηματων δοκιμαστηκε ετσι ωστε να καλυφθουν οι διαφορες εκδοσεις και αλλεπαλληλα κυματα δοκιμων ωστε να διασφαλιστει η βελτιστη διαδικασια παραγωγης.

Παραγωγη στο εργοστασιο της Palencia

Απο το 1978, ετος που ξεκινησε η παραγωγη στο εργοστασιο της Palencia, εχουν κατασκευαστει περισσοτερα απο 6εκ. οχηματα. Η συγκεκριμενη μοναδα παραγωγης ειναι αρρηκτα συνδεδεμενη με το Mégane, οπου απο το 1995 εχουν παραχθει 4εκ. μοναδες του δημοφιλους μοντελου

Για την κατασκευη του KADJAR, η μοναδα αναβαθμιστηκε με προσθηκες που συμβαλουν στην αριστη ποιοτικα διαδικασια παραγωγης. Μια σειρα αλλαγων εγιναν για αυτο το λογο:

Νεες πρεσες εφαρμοστηκαν για την κατασκευη τμηματων του αυτοκινητου

Τοποθετηθηκαν 250 υπερσυγχρονα ρομποτ για την κατασκευη του πλαισιου

Νεα διαδικασια και φωτεινος θαλαμος στο τμημα βαφης ωστε να εξασφαλιστει η αψογη ταυτιση της αποχρωσης στο αμαξωμα και τους προφυλακτηρες

Η γραμμη παραγωγης τροποποιηθηκε ωστε να ταιριαζει στο μεγεθος του αυτοκινητου

Με στοχο την εξοικειωση του προσωπικου με τις νεες διαδικασιες, ο ετησιος αριθμος ωρων εκπαιδευσης στο εργοστασιο διπλασιαστηκε. Ορισμενοι απο τους εργαζομενους βοηθησαν στην κατασκευη των πρωτοτυπων στο τεχνικο κεντρο της Guyancourt, ωστε να βελτιστοποιησουν τις διαδικασιες κατασκευης του KADJAR και να εξασφαλισουν οτι ολες οι προδιαγραφες εφαρμοζονται στο εργοστασιο.


Μειωμενο βαρος και βελτιστοποιημενη αεροδυναμικη

Η μειωση του βαρους αποτελει βασικο παραγοντα στη βελτιωση της ενεργειακης αποδοσης ενος οχηματος με δεδομενο οτι το βαρος αποτελει το κυριο παραγοντα που επιδρα στις εκπομπες CO2. Ο λογος αναμεσα στις εκπομπες ενος οχηματος και το βαρους ειναι 1 προς 10.000. Με αλλα λογια αν μειωθει το βαρος του οχηματος κατα 10 κιλα, τοτε οι εκπομπες CO2, μειωνονται κατα 1 γραμμαριο.
.
Η Renault εξελιξε νεες μεθοδους παραγωγης ωστε να καταφερει να υπερκαλυψει τους στοχους μειωσης βαρους.

Βασικο στοιχειο που βοηθησε στην επιτευξη αυτου του στοχου για το KADJAR ειναι η εφαρμογη της πλατφορμας CMF-C/D, που ζυγιζει 40 κιλα λιγοτερο σε σχεση με τις αντιστοιχες παλαιοτερων μοντελων της κατηγοριας.

Ενας επιπλεον παραγοντας που συμβαλει στη μειωση του βαρους ειναι η χρησιμοποιηση στην παραγωγη της τεχνικης της θερμης διαμορφωσης.

Τα μεταλλικα ελασματα θερμαινονται στους 900° C και στην συνεχεια μεσω πιεσης διαμορφωνονται ενω ειναι ακομα ζεστα. Στη συνεχεια η θερμοκρασια τους μειωνεται αποτομα μεσα σε μερικα δευτερολεπτα μεσω ενος ενσωματωμενου συστηματος ψυξης.

Η συγκεκριμενη τεχνικη επιτρεπει τη δημιουργια επιφανειων μικροτερου παχους-βαρους χωρις καμια απωλεια στις μηχανικες αντοχες. Η μειωση του βαρους εχει σαν αποτελεσμα τη μειωση των εκπομπων CO2.

Αλλος ενας παραγοντας που επιτρεπει στο KADJAR να διατηρει υψηλες επιδωσεις, ενω παραλληλα διαθετει σημαντικα μειωμενη καταναλωση καυσιμου ειναι η εξελιγμενη αεροδυναμικη.

Το KADJAR  περασε εκτεταμενες δοκιμες στην αεροδυναμικη σηραγγα ωστε να βρεθει η ιδανικη αποδοση με βαση τις σχεδιαστικες απαιτησεις. Ιδιαιτερη προσοχη δοθηκε στη μορφη που εχουν οι ζαντες, οι εξωτερικοι καθρεπτες, τα σποϊλερς και οι γριλιες εξαερισμου.

Το πατωμα του αυτοκινητου διαθετει ειδικους διαμορφωτες ωστε να κατευθυνουν τη ροη του αερα. Λογω της -παραδοσιακα για crossover σχετικα μεγαλης αποστασης απο το εδαφος- εχει τοποθετηθει ενας εκτροπεας ροης στο εμπροσθιο τμημα που κατευθυνει τον αερα γυρω απο τους τροχους ωστε να αποτρεψει τους στροβιλισμους που παρουσιαζονται σε εκεινη την περιοχη. Τελος το KADJAR διαθετει ενεργα πτερυγια για την ψυξη του κινητηρα τα οποια ειναι κλειστα και ανοιγουν μονο οταν υπαρχει η αναγκη για επιπλεον ψυξη.

 Ολα τα παραπανω εχουν σαν αποτελεσμα μια μειωση 4γρμ./χλμ. στις εκπομπες CO2, καθως και μειωση της καταναλωσης κατα 0,62λτιτρα/100χλμ., με ταχυτητα 130χλμ./ωρα για ολους τους κινητηρες.

Με την αποδοτικη σειρα κινητηρων, τις δυνατες επιδοσεις στην πολη, αλλα και σε καθε ειδους εδαφος, τον ελκυστικο σχεδιασμο, την υψηλη ποιοτητα και τον πλουσιο εξοπλισμο, το KADJAR, διαθετει ολα εκεινα τα χαρακτηριστικα που υποστηριζουν τη φιλοδοξια της Renault να κανει τη διαφορα και στην κατηγορια των μικρο-μεσαιων crossover.


.embed-container { position: relative; padding-bottom: 56.25%; height: 0; overflow: hidden; max-width: 100%; } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; top: 0; left: 0; width: 100%; height: 100%; }

[youtube https://www.youtube.com/watch?v=EYkwv880q6w]

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!