Το Οσναμπρυκ ειναι αναποσπαστο κομματι της ιστοριας των cabrio της Volkswagen. Το 1913, ο Wilhelm Karmann, ο πρωτοπορος στην παραγωγη cabrio και coupe αμαξωματων, κατοχυρωσε αδεια ευρεσιτεχνιας για ενα μηχανισμο αναδιπλωσης μαλακων οροφων που θα εφερνε την επανασταση στην παραγωγη των ανοιχτων αμαξωματων. Ο Karmann οχι μονο εξελιξε το Beetle Cabriolet κατασκευαζοντας περιπου 332.000 απο αυτα τα εμβληματικα Volkswagen με μαλακη οροφη, απο το 1949 εως το 1980, αλλα ως επιχειρηματιας ανεδειξε αυτο το εργοστασιο ως μια παγκοσμια εδρα των cabrio μοντελων.
Αξια αναφορας ειναι η ιστορια με το cabrio που ειχε ως βαση το Golf Mk 1. Ο Karmann ειχε αρχικα εξελιξει το αυτοκινητο χωρις μονιμο roll-bar, τη χαρακτηριστικη μπαρα προστασιας σε περιπτωση ανατροπης και ετσι το παρουσιασε το 1976 στον τοτε επικεφαλης εξελιξης της Volkswagen, Ernst Fiala. «Οχι χωρις roll bar!», ηταν η αμεση απαντηση του Fiala και ετσι το Golf Cabriolet απεκτησε ενα εντυπωσιακο roll-bar, οντας μπροστα απο την εποχη του και σε θεματα παθητικης ασφαλειας.
Το Golf Cabriolet εθεσε επισης τα ποιοτικα προτυπα οσον αφορα την ασφαλεια και την ευκολια στην κατηγορια των cabrio, χαρη σε στοιχεια οπως η αδιαβροχη μαλακη οροφη, με επενδυση. Και ετσι καταφερε να αναδειχθει ως το cabrio με το μεγαλυτερο ρυθμο παραγωγης στον κοσμο – 388.525 αυτοκινητα ειχαν παραχθει εως το 1993 ενω ακομη 200.000 μοναδες του αμεσου διαδοχου του μοντελου, του Golf Mk 3, κατασκευαστηκαν μεχρι το 2001.
Για πολλα χρονια ο Karmann παρεμεινε παγκοσμιως γνωστος ως ο κορυφαιος κατασκευαστης cabrio αμαξωματων. Ωστοσο, η εταιρεια του επεσε τελικα θυμα της πτωσης των πωλησεων αυτων των μοντελων σε παγκοσμιο επιπεδο. Λογω ελλειψης παραγγελιων, η επιχειρηση τεθηκε υπο καθεστως διαχειρισης τον Απριλιο του 2009. Η Volkswagen αγορασε το εργοστασιο της Karmann, ανελαβε τον ελεγχο των μεμονωμενων τμηματων και ενσωματωσε την εταιρεια στον Ομιλο ως Volkswagen Osnabrück GmbH.
Η Volkswagen Osnabrück GmbH καλυπτει ολοκληρη την αλυσιδα κατασκευης, απο την τεχνικη εξελιξη, το σχεδιασμο συστηματων, την κατασκευη εργαλειων εως και τη μηχανολογικη εξελιξη. Το εργοστασιο εχει τη δυνατοτητα να εξελισσει πληρως και να παραγει αυτοκινητα απο την πρωτη σχεδιαστικη γραμμη μεχρι την ολοκληρωση τους. Χαρη στο νεο T-Roc Cabriolet, η Volkswagen Osnabrück GmbH παραγει τωρα το μονο cabrio σημερα στη γκαμα της Volkswagen, κρατωντας την παραδοση και συνεχιζοντας μια αδιαλειπτη πορεια με 70 χρονια ιστοριας και τεχνογνωσιας στο εργοστασιο του Οσναμπρυκ.
Το νεο T-Roc Cabriolet της Volkswagen φερνει για πρωτη φορα τον cabrio σχεδιασμο στην κατηγορια των compact SUV – μια κατηγορια που παρουσιαζει ιδιαιτερα εντονη αναπτυξη. Τα συγχρονα τεχνικα χαρακτηριστικα εγγυωνται τη μεγιστη ασφαλεια – ενα συστημα προστασιας σε περιπτωση ανατροπης εκτεινεται πισω απο τα πισω καθισματα μεσα σε χιλιοστα του δευτερολεπτου και αφου το αυτοκινητο υπερβει μια ορισμενη τιμη πλευρικης επιταχυνσης η γωνιας κλισης. Το πλαισιο του παρμπριζ εχει επιπλεον ενισχυση, ενω το κατω μερος του αμαξωματος, τα πλευρικα πανελ, τα εγκαρσια στοιχεια και οι πορτες εχουν επισης τροποποιηθει αναλογα.
Υπαρχει μια λεπτομερεια που εχει παραμεινει αναλλοιωτη, απο το Beetle εως το Golf και το T-Roc Cabriolet – η παραδοσιακη μαλακη οροφη. Στο πιο προσφατο μοντελο της Volkswagen, με το πατημα ενος διακοπτη η οροφη «ανοιγει» σε μολις 9 δευτερολεπτα (και κλεινει σε 11) – ακομη και οταν το αυτοκινητο κινειται με ταχυτητα εως και 30 χλμ./ωρα.
Η μαλακη οροφη τοποθετειται στο T-Roc Cabriolet σε λιγα μολις λεπτα απο εξειδικευμενους τεχνιτες. Τηρουνται πολυ υψηλα στανταρ ποιοτητας σε ολη τη γραμμη παραγωγης, συμπεριλαμβανομενων των φασεων λιγο πριν απο το «Σημειο Ελεγχου Νο. 8», το οποιο ειναι και το τελευταιο σημειο της παραγωγης. Εκει οι ειδικοι ελεγχουν τους αξονες και τους τροχους και επισης δοκιμαζουν τα ηλεκτρονικα και μηχανικα συστηματα, τα φρενα, το κιβωτιο ταχυτητων και τη λειτουργια του κινητηρα. Και ενω εδω κανονικα ολοκληρωνεται η παραγωγη ενος τυπικου αυτοκινητου, δεν συμβαινει το ιδιο με το T-Roc Cabriolet.
Στη συνεχεια το μοντελο ερχεται αντιμετωπο με μια δοκιμη σε πραγματικες συνθηκες. Πραγματοποιειται μια ειδικη και επιπονη δοκιμη στεγανοτητας, για καθε αυτοκινητο, σε ενα τουνελ βροχης που προσομοιωνει μια δυνατη βροχοπτωση. Καθε T-Roc Cabriolet βρεχεται απο μεγαλη ποσοτητα νερου υπο πιεση για περιπου δεκα λεπτα της ωρας, πριν ακολουθησει μια λεπτομερης επιθεωρηση και ελεγχος για πιθανη εισροη νερου, πριν την τελικη εγκριση για προωθηση στο δικτυο της μαρκας και τον τελικο καταναλωτη.
Το T-Roc Cabriolet ειναι ενα περηφανο προϊον του Οσναμπρυκ, φερει και αντιπροσωπευει τη σωρευτικη εμπειρια και τεχνογνωσια ενος εργοστασιου με κορυφαια θεση παγκοσμιως στην εξελιξη και κατασκευη cabrio μοντελων. Και τωρα, με το νεο T-Roc Cabriolet σηματοδοτειται η εναρξη μιας νεας εποχης για το εργοστασιο και τα compact SUV – ταυτοχρονα με την εναρξη της φετινης περιοδου των cabrio.