Το αδελφάκι του ΜΧ-5 θα έχει 200 άλογα και 0-100 κάτω από 5 δεύτερα

Αν απογοητευθηκες με το \”ξεκαθαρισμα- ψυχρολουσια\” της Mazda οτι το νεο MX-5 θα εχει μεχρι 158 ιππους (διαβαζεις εδω το σχετικο ρεπορταζ), υπαρχει εναλλακτικη. Γιατι, αν η εμμονη του Ιαπωνα με τη διατηρηση της \”ανοθευτης συνταγης με τα λιγα αλογα του Miata\” σε ξενερωνει λιγακι (ελα τωρα, ποιος δε θελει αλογα;), υπαρχει και ο τρελο-Ιταλος. Γιατι, ακριβως την ιδια \”συνταγη\” θα τη χρησιμοποιησει η Fiat, απλα με καμια…. πενηνταρια αλογα παραπανω. Τοσα θα αποδιδει ο \”πνιγμενος\” κινητηρας της Alfa 4C που θα φορεσουν στο Abarth 124 Spider.

Τα καλα νεα, εχουν βαση: Η Fiat θα χρησιμοποιησει την πλατφορμα που εξελιξε απο κοινου με τη Mazda (ολοι νομιζαμε οτι θα αποτελεσει τη βαση για μια νεα Alfa Romeo Spider, αλλα… γελαστηκαμε) για να επαναφερει στη ζωη το 124 Spider, στις αρχες του 2016.  

Στη \”νορμαλ\” του μορφη -φανταζεσαι κι εσυ πως εμφανισιακα δεν θα διαφερει και τρομερα απο το MX-5- θα φορα τους γνωστους turbo κινητηρες του Gruppo. Αλλα, οι Ιταλοι φαινεται πως το χουν… απωθημενο με τα γκαζια. 

Ο COO του Fiat Chrysler Group, Alfredo Altavilla, επιβεβαιωσε τα περι του Spider και της πιο extreme εκδοσης του: \”Σας αρεσουν οι επιδοσεις; Θα υπαρχει μια Abarth version\”, ειπε στο AutoExpress (το οποιο δημοσιευσε και αυτες τις αποκλειστικες φωτο). Ποσο extreme θα ειναι ομως αυτη η εκδοση; Προφανως, αρκετα. 


Στην πιατσα, ψιθυριζεται οτι οι Ιταλοι εχουν ηδη ετοιμη την Abarth 124 Spider που θα φορα τον 1,75 turbo κινητηρα με τους 237 ιππους, που γνωρισαμε στην Alfa Romeo 4C (η στην Giulietta QV) σε μια πιο detuned εκδοση, οπου θα αποδιδει περιπου 200 ιππους. Συμφωνα με αυτα που ακουγονται, με το βαρος του Abarth αυτου να παιζει καπου παρακατω απο τον τονο (οχι τον Rio Mare), τα πρωτα 100 χιλιομετρα ανα ωρα θα ερχονται περιπου (\”λιγο κατω\” αφηνουν να διαρρευσει οι Ιταλοι) στα 5 δευτερολεπτα. Μιλαμε λοιπον για ενα νεο supercar τσεπης

Ναι, αφου θα εχει αναλογια κιλων ανα ιππο παρομοια με της Porsche Boxster GTS. Αυτο, δεν θα ειναι εκπληξη για την Abarth, η οποια φαινεται οτι αλλαζει \”ροτα\” οπως εξηγει ο Altavilla, που παραδεχεται οτι εκανε λαθος με το Punto Abarth και εξηγει γιατι δημιουργησε το Biposto. \”Αυτο που ηθελα να κανω με το Biposto, ηταν να χαραξω μια ξεκαθαρη γραμμη με το παρελθον. Η Abarth εχει να κανει αποκλειστικα με τις επιδοσεις και ετσι, ειπα στην ομαδα μου να σταματησει να ασχολειται με χρωματα και αυτοκολλητα. Οποια νεα εκδοση ενος Abarth θα πρεπει να δινει μια αισθηση βελτιωσης επιδοσεων, αλλιως ειναι αχρηστο. Το παρακαναμε με το Punto Abarth – το Punto ειναι οικογενειακο αυτοκινητο και με την εκδοση Abarth φανηκε λιγο οτι το παρατραβηξαμε. Σταματησα την παραγωγη του πριν απο 15 μηνες, επειδη δεν στοχευε στον πραγματικο πελατη της Abarth- ενα Abarth πρεπει να ειναι κατι διαφορετικο, κατι ξεχωριστο, ιδιαιτερο και ενα οικογενειακο αυτοκινητο, δεν μπορει να προσφερει κατι τετοιο\”…

Rendering του Auto Express για το \”νορμαλ\” Fiat 124 που μοιραζεται κοινη πλατφορμα με το Mazda MX-5


Αισθητικα, το Abarth 124 Spider, εχει, οπως βλεπεις, πιο επιθετικο styling. Μεγαλυτερη μασκα (διακρινεται το intercooler) μεγαλες ζαντες, χαμηλο αμαξωμα, αεραγωγους στα πλαγια και στο καπω αλα 575 Maranello (λεμε τωρα). Στο πισω μερος, ξεχωριζουν τα δυο μαλλον γιγαντιαια μπουρια (ενταξει, \”ευμεγεθεις αποληξεις της εξατμισης\”), αεραγωγοι για να βγαζουν τον καυτο αερα απο τα φρενα με τις κατακοκκινες δαγκανες (\”μυριζει\” Brembo) και διαχυτης απο ανθρακονηματα. Γενικα, οπως καταλαβαινεις, το Abarth 124 Spider ειναι κακο. Πολυ κακο και δειχνει δοντια πριν καν γεννηθει στους ανταγωνιστες του…

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!