Το αφεντικό της VW λέει ότι το downsizing πέθανε

Οχι οτι δεν το ξεραμε, η οτι δεν το περιμεναμε, αλλα η αληθεια ειναι οτι το αφεντικο της Volkswagen, Herbert Diess, ταρακουνησε τα νερα οταν αποφανθηκε οτι \”η μοδα του downsizing τελειωσε\”. Και εξηγησε γιατι η γερμανικη φιρμα σιγα σιγα επενδυσει σε μεγαλυτερου κυβισμου κινητηρες. 


\”Οι εκπομπες ρυπων τεινουν να ανεβαινουν οσο οι κινητηρες γινονται μικροτεροι\”, εξηγησε ο Diess μιλωντας στο Car Throttle. Και επιβεβαιωσε οσους ελεγαν οτι η επενδυση στους πολυ μικρους, υπερσυμπιεσμενους κινητηρες, θα τελειωνε καποια στιγμη, οταν θα γινοταν αντιληπτο οτι οι καταναλωσεις και οι εκπομπες ρυπων τελικα αυξανονται, οταν ο κινητηρας ειναι πολυ μικρος και αρα πιεζεται ποικιλοτροπως για να ανταπεξελθει. 

Αυτος ειναι και ο λογος που το VW Golf Fl του 2017, αντικατεστησε τον 1,4 λιτρων τετρακυλινδρο κινητηρα του με εναν νεο 1,5 λιτρων, παροτι η γερμανικη φιρμα συνεχιζει να κατασκευαζει τον τρικυλινδρο χιλιαρη κινητηρα της. 

Ο καυγας που εχει ξεσπασει και στην ΕΕ μετα απο τα σκανδαλα των μετρησεων εκπομπων ρυπων φερνει αλλαγες στη στρατηγικη ολων των αυτοκινητοβιομηχανιων, οι οποιες τωρα επενδυουν ειτε σε ελαφρως μεγαλυτερου κυβισμου, ειτε σε υβριδικους, ειτε σε ηλεκτρικους κινητηρες, ωστε να ανταποκριθουν στα νεα, σκληροτερα στανταρ που ερχονται. 

Το \”ζουμι\”, βεβαια, ειναι οτι στην Ελλαδα, οποια κυβερνηση και να εχουμε, χαμπαρι δεν θα παρει και θα φορολογει τα αυτοκινητα ως παραγοντα πλουτου και οχι ως μεσο μετακινησης. 

Tip: Στη φωτογραφια βλεπουμε το φοβερο και τρομερο VW Golf GTI Clubsport S

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!