Συγκρατησου, σκληροπυρηνικε φαν των Skyline και των GT-R. Ο θρυλος του πιο κοφτερου απο τα ιαπωνικα Katana, δεν θα ξεφτισει ουτε στο ελαχιστο. Η Nissan εχει αποφασισει οτι θα κρατησει την ιδια \”συνταγη\” και θα την ενισχυσει. Δηλαδη θα δημιουργησει ενα παντοδυναμο, ταχυτατο και ικανο sportscar, με επιβλητικη εμφανιση και κοστος σχετικα μικρο.
Με δεδομενο οτι μεχρι το 2022 το 40% των οχηματων που θα παραγει η Nissan, θα ειναι ηλεκτρικα, πολλοι πιστεψαν οτι μεσα σε αυτο το 40% θα συγκαταλεγονται και οι επομενες γενιες των GT-R και Z (για το τελευταιο θα επανελθουμε σε νεο ρεπορταζ). Ο marketing chief της ιαπωνικης μαρκας, Jean-Pierre Diernaz, σε προσφατες δηλωσεις του, αναψε… φωτιες οταν ρωτηθηκε σχετικα και απαντησε οτι \”δεν βλεπω συγκρουση μεταξυ των ηλεκτρικων και των sportscars σαν τεχνολογιες. Ισως μαλιστα να ισχυει το αντιθετο, τα sportscars να μπορουν να επωφεληθουν σε πολλους τομεις απο την ηλεκτροκινηση\”.
To Vision 2020 μας δινει μια γευση ως προς το πως θα ειναι το GT-R R36
Στο \”ζουμι\”, τωρα, η Nissan εχει κατοχυρωσει το ονομα \”GT-R-Hybrid\”, εκανε μια δοκιμη με LMP1 GT-R project και επιβεβαιωσε τις προθεσεις της με τον πλεον επισημο τροπο: Ο Shiro Nakamura, Senior Vice President της Nissan Motor Co., δηλωσε ξεκαθαρα (οταν ακομα ηταν στη θεση του Chief Creative Officer) οτι \”το επομενο Nissan GT-R θα ειναι υβριδικο\”. Στο εξωτερικο, κυκλοφορουν αρκετες πληροφοριες που αναφερουν οτι η μαρκα εχει αποφασισει να κρατησει το ιδιο μοτερ, το 3,8, συνδυαζοντας το με ενα ηλεκτρικο μοτερ, με αποτελεσμα συνολικη αποδοση 784 ιππων. Αυτο, βεβαια, ειναι δυσκολο να ισχυει, για εναν απλο λογο: Η Nissan δεν εχει… ιδεα ακομα ποιο ακριβως θα ειναι το μοτερ και ποια ακριβως θα ειναι η αποδοση.
To LMP1 ηταν το πρωτο project στο οποιο δοκιμαστηκε υβριδικη λυση για το GT-R
Ενα ειναι το βεβαιο. Οτι το Nissan GT-R \”θα ειναι το γρηγοροτερο super sports car στον πλανητη\”, οπως ειπε και o Design Chief της μαρκας, Alfonso Albaisa. Η επιλογη των λεξεων ειναι τουλαχιστον… ενδιαφερουσα, καθως \”απεναντι\” απο τον Godzilla τιθενται… αυτοματως η 911, Lambos και η νεα Corvette, μεταξυ αλλων. Ο ιδιος βεβαια, δεν επιβεβαιωσε τα λεγομενα του Nakamura, λεγοντας οτι \”ειτε παμε σε πολυ ηλεκτρισμο, ειτε σε καθολου, μπορουμε να επιτυχουμε μεγαλη δυναμη. Ομως σιγουρα φτιαχνουμε μια νεα πλατφορμα και ο στοχος ειναι ξεκαθαρος: Το GT-R πρεπει να ειναι το γρηγοροτερο αυτοκινητο του ειδους του. Πρεπει να ειναι το αφεντικο της πιστας. Και πρεπει να παιξει το παιχνιδι της προηγμενης τεχνολογιας, αλλα αυτο δε σημαινει απαραιτητα οτι πρεπει να ειναι ηλεκτρικο\”. Ηλεκτρικο λοιπον, οχι. Υβριδικο, ισως.
H καρδια του κτηνους. Πηγες απο τη Nissan αναφερουν οτι δεν αποκλειεται να διατηρηθει ο ιδιος 3,8, ο οποιος, με τη βοηθεια ηλεκτροκινητηρα θα αποδιδει 784 ιππους
Και εξωτερικα; Πως θα ειναι εξωτερικα; Το Vision 2020 εχει επιβεβαιωμενα δειξει τη σχεδιαστικη γλωσσα που θα χρησιμοποιησει η Nissan για το επομενο GT-R, το 2020. Θα εχει λοιπον πληθος αεροδυναμικων βοηθηματων, ομως θα ειναι και ελαφρυ; Ο Nakamura εχει ξεκαθαρισει απο το 2014 οτι το μοντελο θα παραμεινει στα ιδια επιπεδα βαρους με το σημερινο, λιγο κατω απο τους 1,8 τονους και ο Albaisa δεν το διαψευδει. Το συγκρινει μαλιστα, αστειευομενος με… τουβλο, λεγοντας: \”Ειμαι ενα τουβλο. Πιασε με αν μπορεις\”.
Οι μηχανικοι και οι σχεδιαστες της Nissan εχουν κανει focus στο να ειναι το GT-R ταχυτατο, ταχυτερο απο τον ανταγωνισμο, πανισχυρο, \”βιδωμενο\” στο δρομο και \”φορτωμενο\” με μπολικη τεχνολογια, αδιαφορωντας για το βαρος και τις διαστασεις. \”Ειναι ενα ζωο. Πρεπει να ειναι επιβλητικο και υπερβολικο. Οχι υπο την εννοια των φουσκωματων του, αλλα κυριως απο την οπτικη του μαζα και την παρουσια του\”.
Στο τελος της μερας, ο Godzilla, ειτε φορα ηλεκτρικο μοτερ, ειτε οχι, θα παραμεινει τεραστιος, επιβλητικος, τρομακτικος για τους αντιπαλους του και παντοδυναμος, κερδιζοντας τον σεβασμο της αυτοκινητιστικης σκηνης ολου του κοσμου. Αυτης που τον εκανε θρυλο σε τεσσερις τροχους…
Tip: Αυτες ειναι οι γενιες του Godzilla. Κρατα τις.
Tip2: H Mercedes-Benz οντως προτεινε στη Nissan-Renault-Mitsubishi να αναπτυξουν απο κοινου η AMG και η Nissan το επομενο GT-R (σε μια συνεργασια οπως η αναπτυξη της νεας Toyota Supra- BMW Z4) ομως η ιαπωνικη μαρκα αρνηθηκε να βαλει διαφορετικα γονιδια στον Godzilla.