Το επόμενο Nissan Z θα είναι ελαφρύτερο, μικρότερο και δίλιτρο

 Αυτο ειναι ενα rendering του Topspeed.com για το επομενο Ζ. Εχει \”δανειστει\” στοιχεια απο τα Sentra και Murano.

Με το Toyobaru, τα BMWδακια και το Fiata να κανουν… παρτυ, η Nissan θα πρεπει να ετοιμασει κατι πολυ ξεχωριστο για να ριξει απεναντι τους. Και, μιας και το 2018 ειναι η χρονια που θα παρουσιαστει ο διαδοχος του 370Ζ, τα νεα για τους petrolheads ειναι… ερεθιστικα.

Εν αρχη, ην η… κινηση. Στη Nissan, εχουν αποφασισει το νεο μοντελο (το οποιο αποκαλουν απλα \”το Ζ\”) να κρατησει το πισωκινητο setup, με μια ουσιωδη διαφορα: Να γινει (ακομα πιο) fun to drive απο τους προκατοχους, μιας και τα 350 και 370Ζ φημιζονται για τα παιχνιδια της ουρας τους. Και, για να το σοβαρεψουμε ακομα περισσοτερο, η Nissan, οπως εχει αποκαλυψει παλιοτερα το TopSpeed.gr, προσανατολιζεται στο να αναβιωσει, εν μερει, τη \”συνταγη\” του θρυλικου Datsun 240Z.

Και τι μπορει να σημαινει αυτο; Ο αντιπροεδρος και CCO της Nissan, Shiro Nakamoa, λεει οτι την ιδεα του Ζ \”χρειαζεται να την ξανασκεφτουμε\”. Και εξηγησε οτι το επερχομενο μοντελο θα επρεπε να ειναι μικροτερο και ελαφρυτερο, πιθανοτατα \”βλεποντας πισω\” στις ριζες του αυθεντικου, του Datsun 240Z.
Τα IDX Concepts πλησιαζουν πολυ τη φιλοσοφια που περιγραφουν οι επικεφαλης της Nissan για τον διαδοχο του 370Ζ. Ετσι και κανουν κατι τετοιο, η ηδονη ειναι απεριγραπτη…

Παροτι πληροφοριες δεν υπαρχουν πολλες, ο αντιπροεδρος και επικεφαλης παγκοσμιου μαρκετινγκ της Nissan, Roel de Vries, λεει οτι ο διαδοχος του 370Ζ θα μπορουσε να εχει μια ποικιλια κινητηρων, η οποια θα εξαρταται και απο την καθε αγορα (1.400αρη biturbo για την Ελλαδα, παρακαλω). Και, σχεδον ταυτοχρονα, διερρευσε οτι η αρχικη εκδοση του Ζ θα λανσαριστει μονο convertible και οτι πιθανοτατα θα φοραει εναν τετρακυλινδρο διλιτρο, turbo, υβριδικο κινητηρα, με αγνωστη ιπποδυναμη. Στο μελλον, η Nissan -πιθανοτατα παλι- θα λανσαρει και μια εκδοση του Ζ με τον κλασικο V6.
Το οπισθιο του IDX Nismo Concept. Τυφλα να χει η Ιρινα Σαϊκ (λεμε τωρα).

Μικροτερο, ελαφρυτερο, πιο fun to drive με διλιτρο turbo, υβριδικο, λοιπον. Τι αλλο μπορει να σημαινει αυτο; Μιας και ενα απο τα μεγαλυτερα \”παραπονα\” για το 370Ζ ειναι οτι φαινεται πολυ ακριβο, στην αμερικανικη αγορα, απεναντι σε ενα Mustang GT, για παραδειγμα, η Nissan, δεν θελει η σειρα Ζ να εχει την τυχη του -φοβερου και τρομερου- 300ΖΧ που \”πεθανε\” πριν ετοιμαστει αντικαταστατης, λογω της τιμης του. Οπερ σημαινει, οτι θα ειναι και φθηνοτερο.
Το εσωτερικο του IDX Concept. Το θελεις κι εσυ σαν κολασμενος, ε;

Και κατι τελευταιο. Ο Nakamora, μιλα για \”επανασταση\” με το Ζ. Και εξηγει οτι \”το GT-R ειναι πιο πολυ evolution (εξελιξη), ενω το Ζ χρειαζεται να ειναι πιο πολυ revolution (επανασταση) απο evolution\”. 

Οσο λοιπον η Nissan ετοιμαζει το επομενο toy για μεγαλα παιδακια, η ομαδα του TopSpeed.com εκανε ενα rendering του επομενου Ζ, χρησιμοποιωντας στοιχεια των Nissan Sentra και Murano. Και, για να συμπληρωσουμε εμεις, θυμιζουμε δυο concepts, τα οποια πλησιαζουν πολυ τη φιλοσοφια που περιγραφει ο Ιαπωνας… 

 Σου αρεσε το ρεπορταζ μας; Κανε like στη σελιδα μας στο Facebook για να στηριξεις την προσπαθεια μας. Αλλωστε, δεν κοστιζει και τιποτα, ε;

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!