TopSpeed Retrocar Sunday – Chapter : Plymouth Road Runner
Πρωτη Γενια ( 1968 – 1970)
1968
1969
1970
1970 Superbird
Δευτερη Γενια ( 1971 – 1974)
1971
1972
1973 – 1974
Τριτη Γενια (1975)
- 318 (5.2 L), single barrel, single exhaust με αποδοση 145 ιππους
- 360 (5.9 L), two barrel, single exhaust με αποδοση 170 ιππους
- 360 (5.9 L), four barrel, dual exhaust με αποδοση 220 ιππους
- 400 (6.6 L), two barrel, single exhaust με αποδοση 160 ιππους
- 400 (6.6 L), four barrel, single exhaust με αποδοση 185 ιππους
- 400 (6.6 L), four barrel, dual exhaust & εκκεντροφορο με αποδοση 235 ιππους
Σε μια δοκιμη του Car and Driver, με ενα Road Runner των 235 ιππων, το περιοδικο μετρησε το 400ρι στα, πλεον για τα καλα, ξεπερασμενα 16 δευτερολεπτα και τη ταχυτητα \”εξοδου\” στα 195 χιλιομετρα / ωρα.
Πλεον, μοναδικη επιλογη ηταν το αυτοματο 3 σχεσεων TorqueFlite κιβωτιο, με το ισχυροτερο 360ρι και τα 400ρια, να εχουν τη δυνατοτητα επιλογης του ενος axle ratio gearing στα 3.21 .
Ο ισχυροτερος κινητηρας της Plymouth, o 440 (7.2 L) ηταν αποκλειστικα διαθεσιμος για το περιπολικα Road Runner, αν και κατασκευαστηκαν και καποια πολιτικα, με ειδικες παραγγελιες στο εργοστασιο, με το κωδικο Α38 (Police Package). Ο 440ρης κινητηρας, ειχε αποδοση 255 ιππους.
Απο τα μολις 7.183 Road Runner που κατασκευαστηκαν το 1975, το 50% αυτων εφερε το βασικο κινητηρα, των 145 ιππων.