Το νέο MINI Countryman μπήκε στην πρίζα


Αποκαλυφθηκε το νεο MINI Countryman με νεο προσωπο και μια εκδοση plug – in hybrid.

Λεγεται  MINI Cooper S E Countryman ALL 4 και αποκωδικοποιωντας την ονομασια το  S σημαινει οτι ειναι αρκετα δυνατο με τα 224 αλογα, το  E σημαινει οτι εχει και ηλεκτροκινητηρα στα προτυπα του i8 και  ALL 4 γιατι κατα διαστηματα θα ειναι και τετρακινητο.
Οπως και το Clubman χρησιμοποιει την πλατφορμα UKL2 της Bmw απο την 225xe και ο τρικυλινδρος με τα 136 αλογα δινει κινηση μεσω ενος 6ταχυτου αυτοματου κιβωτιου στους εμπρος τροχους. Ο ηλεκτροκινητηρας στελνει τα 88 αλογα στους πισω τροχους με μια μονο ταχυτητα εννοειται. Οι επιδοσεις ανηκουν οντως στην γκαμα του S με την επιταχυνση στα 100 χ.α.ω να ερχονται σε μολις 6,9 δλ.

Το MINI Cooper S E Countryman ALL 4 ειναι το πρωτο μοντελο της Βρετανικης premium μαρκας στο οποιο ενα plug – in hybrid συστημα κινησης προσφερει αμιγως ηλεκτρικη μετακινηση με μηδενικους ρυπους, σε συνδυασμο με σπορ ευελιξια και υψηλη προσαρμοστικοτητα. Ενας 3κυλινδρος βενζινοκινητηρας και ενας συγχρονος ηλεκτροκινητηρας συνεργαζονται  για την αποδοτικη παραγωγη κινητικης ενεργειας. Μαζι, παραγουν συνολικη ισχυ 165  kW /224 hp . Εξισου εντυπωσιακη ειναι η μεση καταναλωση των 2,1 lit / 100 km και οι εκπομπες CO 2 49  g / km (κυκλος δοκιμων Ε.Ε. για plug – in hybrid μοντελα). Επομενως, το MINI Cooper S E Countryman ALL 4 ειναι το τελειο αυτοκινητο για κατοικους πολεων που θελουν να απολαμβανουν τα οφελη της ηλεκτροκινησης σε καθημερινες μετακινησεις οπως σπιτι-δουλεια-σπιτι, αλλα και τις εκδρομες του Σαββατοκυριακου χωρις περιορισμους.

Το MINI   Cooper   S E   Countryman   ALL 4 συνδυαζει την πολυμορφικοτητα εσωτερικου της νεας γενιας του μοντελου με τη βιωσιμοτητα της τεχνολογιας του BMW Group eDrive και ενα ηλεκτρικο συστημα AWD . Οι εμπρος τροχοι κινουνται απο τον κινητηρα καυσης, και οι πισω απο τον ηλεκτροκινητηρα. Το MINI   Cooper   S E   Countryman   ALL 4 μπορει να λειτουργει μονο με ηλεκτροκινηση και σε διαδρομες εκτος πολης – με τελικη ταχυτητα 125  km / h και αυτονομια εως 40 km . Αντλωντας ισχυ απο δυο κινητηριες μοναδες, προσφερει διασκεδαστικη οδηγηση ακομα και σε μη ασφαλτινες διαδρομες. «Η plug – in hybrid φιλοσοφια ταιριαζει αριστα στο νεο MINI Countryman επειδη προσφερει ευφυη μεταδοση σε ολους τους τροχους ( AWD ) και μπορει να λειτουργει ως αμιγως ηλεκτροκινητο οχημα σε αστικες περιοχες αλλα και πιο μακρινες διαδρομες. Αυτο ειναι κατι μοναδικο στην κατηγορια», δηλωσε ο Uwe Seitz , project manager του MINI Cooper S E Countryman ALL 4.

MINI Cooper S E Countryman ALL4: κυρια χαρακτηριστικα .

– Το πρωτο plug – in hybrid μοντελο της μαρκας. 
– Υψηλης ποιοτητας εξαρτηματα του BMW Group eDrive , προσαρμοσμενα στις προδιαγραφες του μοντελου και βασισμενα στην τεχνογνωσια του τμηματος BMW iPerformance . 
– 3-κυλινδρος βενζινοκινητηρας και ηλεκτροκινητηρας παραγουν συνολικα 165  kW /224  hp . 
– Καταναλωση στον Ευρωπαϊκο κυκλο δοκιμων: 2,1 lit /100  km , εκπομπες CO 2 : 49  g / km . 
– Τελικη ταχυτητα με ηλεκτρικο προγραμμα 125  km / h , με αυτονομια 40 km . 
– Μοναδικη οδηγικη εμπειρια χαρη στο ηλεκτρικο συστημα AWD ALL 4. 
– Μπαταρια ιοντων λιθιου υψηλης τασης φορτιζεται σε επιτοιχιο πινακα ( wallbox ) σε 2:15   ωρες. 
– Τρια προγραμματα λειτουργιας επιλεγονται μεσω του διακοπτη eDrive . 
– Ενδειξεις ειδικες για υβριδικη εκδοση.

Η MINI πρωτοπορος στο χωρο της ηλεκτρικης μετακινησης.

Η τεχνολογικη ικανοτητα και η γκαμα μοντελων του BMW Group του εχουν χαρισει ηγετικο ρολο στο χωρο της ηλεκτρικης μετακινησης. Η MINI υπηρξε πρωτοπορος απο νωρις στον τομεα αυτο: το MINI E που παρουσιαστηκε το 2008   ηταν το πρωτο αμιγως ηλεκτροκινητο οχημα στην ιστορια του BMW Group και οδηγηθηκε απο ιδιωτες στο πλαισιο μιας δοκιμης ευρειας κλιμακας υπο πραγματικες συνθηκες. Πανω απο τετοια 600 οχηματα βασισμενα στο MINI Cooper χρησιμοποιηθηκαν σε πρακτικες δοκιμες σε ολο τον κοσμο. Το project αποκαλυψε σημαντικα στοιχεια πανω στη χρηση ηλεκτρικων αυτοκινητων, τα οποια ενσωματωθηκαν στην εξελιξη του  BMW i 3.


Συνδυασμος MINI TwinPower Turbo και τεχνολογιας eDrive .

Το plug – in hybrid συστημα κινησης του MINI Cooper S E Countryman ALL 4 συνδυαζει τα καλυτερα δυο κοσμων. Το χωρο κατω απο το καπο καταλαμβανει ενας 3-κυλινδρος βενζινοκινητηρας Τεχνολογιας MINI TwinPower Turbo απο την πιο προσφατη γενια κινητηρων του BMW Group . Απο 1500 κυβ. εκ. αποδιδει μεγιστη ισχυ 100  kW /136  hp . Η μεγιστη ροπη του κινητηρα ειναι 220 Nm , διαθεσιμη απο τις 1   250  rpm . Στο MINI Cooper S E Countryman ALL 4, ο κινητηρας καυσης συνδυαζεται με ενα τροποποιημενο 6-ταχυτο κιβωτιο Steptronic . Αυτο μεταφερει την ισχυ στους εμπρος τροχους συμφωνα με τη φιλοσοφια ΜΙΝΙ.

Δευτερη κινητηρια μοναδα του MINI S E Countryman ALL 4 ειναι ενας ηλεκτροκινητηρας που βρισκεται κατω απο το πατωμα του χωρου αποσκευων. Βασισμενος στη σχεδιαστικη φιλοσοφια ενος συγχρονου μοτερ, ο ηλεκτροκινητηρας αποδιδει 65 kW /88 hp – ιδιαιτερα υψηλη τιμη λαμβανοντας υποψη το μεγεθος και το βαρος του – ενω παραγει μεγιστη ροπη 165 Nm που ειναι διαθεσιμη αμεσα και απο μηδενικες στροφες (κατα την εκκινηση). Επιπλεον, χαρακτηριζεται απο αμεση αποκριση ακομα και στις υψηλες στροφες, αλλα και εξαιρετικη  αποδοση. Η ισχυς του ηλεκτροκινητηρα μεταφερεται στον πισω αξονα, μεσω κιβωτιου μιας σχεσης και δυο σταδιων.

Μπαταρια ιοντων λιθιου: συμπαγης, ισχυρη και βασισμενη σε αποκλειστικη τεχνογνωσια.

Η μπαταρια ιοντων λιθιου τοποθετειται ακριβως μπροστα απο τον ηλεκτροκινητηρα κατω απο το πισω καθισμα. Αποτελειται απο πεντε μοναδες, καθε μια απο τις οποιες περιλαμβανει 16 κυψελες, ενω οπως ο ηλεκτροκινητηρας παραγεται στο εργοστασιο του Dingolfing , το προτυπο κεντρο του BMW Group για τεχνολογια eDrive . Η μπαταρια υψηλης τασης εχει χωρητικοτητα 7.6 kWh . Σε εναν επιτοιχιο πινακα με ισχυ φορτισης 3.6  kW φορτιζεται πληρως σε 2:15 ωρες. Η φορτιση σε στανταρ οικιακη πριζα διαρκει 3:15 ωρες.


Ευφυης διαχειριση ενεργειας για διασκεδαστικη οδηγηση και μεγαλυτερη αποδοση.

Το ευφυες συστημα διαχειρισης ενεργειας που ελεγχεται απο τα ηλεκτρονικα ισχυος του plug – in hybrid συστηματος διασφαλιζει τη βελτιστη αλληλεπιδραση κινητηρα καυσης και ηλεκτροκινητηρα για διασκεδαστικη οδηγηση και αποδοση σε ολες τις περιπτωσεις. Με την ισχυ μονο του ηλεκτροκινητηρα, το MINI Cooper S E Countryman ALL 4 μπορει να προσφερει μια κλασικη οδηγικη εμπειρια ΜΙΝΙ μηδενικων ρυπων, σε πολλες περιπτωσεις σε καθημερινες συνθηκες κυκλοφοριας. Σε περιπτωση πιο εντονης επιταχυνσης, ο ηλεκτροκινητηρας υποστηριζει τον κινητηρα καυσης ( boost function ). Η συνολικη ισχυς του συστηματος 165  kW /224  hp και η συνδυασμενη ροπη των 385 Nm διατιθενται για σπορ ρεπριζ. Το MINI Cooper S E Countryman ALL 4 επιταχυνει απο σταση στα 100  km / h σε 6,9 δευτ.

Δυο κινητηριες μοναδες, μεταδοση σε 4 τροχους.

Υπο κανονικες συνθηκες, χρησιμοποιειται μονο μια απο τις δυο κινητηριες μοναδες, ενω η αλλη ενεργοποιειται επιπροσθετα οποιαδηποτε στιγμη για βελτιωση της προσφυσης, της ευσταθειας και της ευελιξιας. Το απαιτουμενο σημα για την ενεργοποιηση δινει η μοναδα Dynamic Stability Control ( DSC ), που αναλυει συνεχως τοσο την κατασταση στο δρομο οσο και τις επιθυμιες του οδηγου. «Εχουμε ενα ευφυες συστημα all – wheel drive που διασφαλιζει τελεια κινηση ανεξαρτητως των καιρικων και οδικων συνθηκων», εξηγει ο Uwe Seitz , project manager του MINI   Cooper   S   E   Countryman   ALL 4. Η αριστα ελεγχομενη αλληλεπιδραση που επιτυγχανεται στη μεταδοση ισχυος του κινητηρα καυσης στους εμπρος τροχους και στους πισω τροχους απο τον ηλεκτροκινητηρα, βασιζεται στην αρχη που εφαρμοζεται στο BMW i 8 – απλως αναποδα: προκειται για ενα παραγοντα – κλειδι στο συναρπαστικο χαρακτηρα του plug – in hybrid σπορ αυτοκινητου.

Διακοπτης eDrive: αποκλειστικη ηλεκτροκινηση με το πατημα ενος μπουτον.

Ο οδηγος μπορει επισης να χρησιμοποιησει το διακοπτη eDrive για επιλογη μεταξυ των τριων προγραμματων λειτουργιας.


AUTO eDRIVE

Αμιγης ηλεκτροκινηση μεχρι 80   km / h , ο κινητηρας καυσης ενεργοποιειται επιπροσθετα σε υψηλοτερες ταχυτητες, ιδιαιτερα στις δυνατες επιταχυνσεις η οταν η φορτιση της μπαταριας πεσει κατω απο 7%.

MAX eDRIVE

Αμιγης ηλεκτροκινηση μεχρι 125  km / h , κινητηρας καυσης ενεργοποιειται επιπροσθετα σε υψηλοτερες ταχυτητες η στο kickdown .

SAVE BATTERY

Χρηση του κινητηρα καυσης, η κατασταση φορτισης της μπαταριας διατηρειται πανω απο 90% η αυξανεται σε αυτο το επιπεδο μεσω της μιζας/γεννητριας.

Στη στανταρ ρυθμιση AUTO eDRIVE , το MINI Cooper S E Countryman ALL 4 λειτουργει αποκλειστικα με ηλεκτροκινηση μεχρι την ταχυτητα των 80  km / h . Σε υψηλοτερες ταχυτητες και στην περιπτωση πολυ υψηλων φορτιων, ενεργοποιειται αυτοματα και ο κινητηρας καυσης. Σε MAX eDRIVE mode το οχημα βασιζεται μονο στον ηλεκτροκινητηρα μεχρι τα 125  km / h . Επιπλεον, το SAVE BATTERY mode μπορει να ανακουφισει τη μπαταρια υψηλης τασης η να αυξησει τη φορτιση της σε τουλαχιστον 90%, ωστε να υπαρχει επαρκεια ηλεκτρικης ενεργειας για μετεπειτα χρηση.

Εαν το MINI Cooper S E Countryman ALL 4 διαθετει συστημα πλοηγησης και ενεργοποιηθει η καθοδηγηση διαδρομης, το συστημα προληπτικης διαχειρισης ενεργειας διασφαλιζει οτι τα καταλληλα κομματια της διαδρομης διανυονται μονο με ηλεκτροκινηση. Λαμβανοντας υποψη τα δεδομενα πλοηγησης, η στρατηγικη λειτουργιας του υβριδικου συστηματος εστιαζει στη χρηση της ηλεκτρικης ενεργειας της μπαταριας στο μεγαλυτερο δυνατο βαθμο.

Ευελικτο και ευπροσαρμοστο εσωτερικο.

Χαρη στη συμπαγη δομη και διαταξη των εξαρτηματων του eDrive , η plug – in hybrid εκδοση του νεου MINI Countryman διαθετει ενα ευελικτο εσωτερικο. Η μπαταρια υψηλης τασης τοποθετειται κατω απο ενα ελαφρως υπερυψωμενο πισω καθισμα, οπως και το ρεζερβουαρ καυσιμου των 35 L . Οταν ολα τα καθισματα ειναι κατειλημμενα, η χωρητικοτητα του χωρου αποσκευων του MINI Cooper S E Countryman ALL 4 ειναι ελαχιστα μικροτερη απο των εκδοσεων με συμβατικο συστημα κινησης. Οι πλατες των πισω καθισματων ειναι διαιρουμενες 40   :   20   :   40 και αναδιπλουμενες και περιλαμβανουν ρυθμιση κλισης. «Ολοκληρο το υβριδικο συστημα τοποθετειται τοσο διακριτικα, ωστε περνα σχεδον απαρατηρητο με εξαιρεση τα χειριστηρια που χρησιμοποιουνται για την ενεργοποιηση των διαφορων προγραμματων οδηγησης», δηλωσε ο Uwe Seitz , project manager του MINI Cooper S E Countryman ALL 4.

Σχεδιαστικα στοιχεια και ενδειξεις εξατομικευμενα για μοντελο Hybrid.

Διακριτικα αλλα εξισου μοναδικα χαρακτηριστικα που προδιδουν τον πρωτοποριακο χαρακτηρα του υβριδικου μοντελου ειναι τα στυλιστικα στοιχεια ταυτοτητας του MINI Cooper S E Countryman ALL 4. Η συνδεση για το καλωδιο φορτισης βρισκεται κατω απο ενα καπακι στην περιοχη του αριστερου φινιστρινιου. Αλλα αποκλειστικα στοιχεια ειναι το σημα “ e ” στα φινιστρινια και ενα κιτρινο “ S ” στο λογοτυπο του μοντελου πισω, στη μασκα και τα διακοσμητικα των μαρσπιε.

Στο cockpit ξεχωριζει μια κιτρινη μοναδα start / stop στο κεντρο του πανελ διακοπτων και μια ενδειξη επιδοσεων στον πινακα οργανων στην κολωνα του τιμονιου. Το MINI Cooper S E Countryman ALL 4 περιλαμβανει στο βασικο εξοπλισμο του το Radio MINI Visual Boost με εγχρωμη οθονη αφης 6,5-ιντσων στο κεντρικο οργανο. Επιπλεον του MINI Country Timer , προβαλλει επισης πληροφοριες οπως κατασταση φορτισης της μπαταριας υψηλης τασης και προγραμμα λειτουργιας υβριδικου συστηματος που επιλεγεται μεσω του eDrive . Σε συνδυασμο με το προαιρετικο Wired package που περιλαμβανει το συστημα πλοηγησης MINI Professional , η λειτουργια γινεται μεσω μιας οθονης 8,8 ιντσων με νεα σχεδιαση γραφικων και λειτουργια αφης οπως το Touch Controller στην κεντρικη κονσολα.

Εξοπλισμος: η αποδοση συναντα το εξατομικευμενο στυλ.

Το MINI Cooper S E Countryman ALL 4 συνδυαζει διασκεδαστικη, αποδοτικη οδηγηση με ευελικτη φιλοσοφια χωρου και ολες τις υπολοιπες καινοτομιες της νεας εκδοσης του πολυταλαντου premium compact μοντελου. Η δυναμικη, εκφραστικη σχεδιαση και η βελτιστοποιημενη αξιοποιηση χωρου ειναι το ιδιο εντυπωσιακες οσο η υψηλη οδηγικη ανεση και το ποιοτικο premium περιβαλλον. Το MINI Cooper S E Countryman ALL 4 διατιθεται με MINI Driving Modes στο βασικο εξοπλισμο του. Ανεξαρτητως του προγραμματος λειτουργιας που εχει επιλεγει μεσω του διακοπτη eDrive , το σεταρισμα του αυτοκινητου μπορει να προσαρμοστει σε ενα σπορ η αποδοτικο στυλ οδηγησης, αναλογα με τις προτιμησεις.


Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!