Το νέο SsangYong Rexton και ο… Παρθενώνας

Η SsangYong αποκαλυπτει τη ναυαρχιδα της, το αυθεντικοτερο των SUV με σχεδιαση εμπνευσμενη απο τον Παρθενωνα, το κοσμημα της παγκοσμιας πολιτιστικης κληρονομιας. 

Αυτες ειναι οι πρωτες επισημες ηλεκτρονικα επεξεργασμενες εικονες του νεου SsangYong Rexton (εσωτερικος κωδικος Y400), του εμβληματικου μοντελου που θα αποτελεσει την κορωνιδα της γκαμας του παλαιοτερου κατασκευη οχηματων της Κορεας. 

Το νεο μοντελο αντλει τη σχεδιαστικη του εμπνευση απο τον Παρθενωνα, τον εμβληματικο ναο της Ακροπολης των Αθηνων, που αποτελει το πιο αυθεντικο και κλασσικο σημειο αναφορας της παγκοσμιας αρχιτεκτονικης, εξαιτιας, μεταξυ αλλων, του μεγαλοπρεπους και αρμονικου σχεδιασμου του! 

Βαθια εμπνευσμενο, το σχεδιο του νεου SsangYong Rexton ενσωματωνει το στιβαρο και δυναμικο προφιλ ενος αυθεντικου SUV, καθως βασιζεται σε αρρενωπες αλλα ισορροπημενες αναλογιες που απλωνονται στις πληθωρικες γραμμες της σιλουετας του. 

Προορισμενο να προσφερει τη μεγιστη δυνατη ασφαλεια, αλλα και μεγαλη συμμετοχικοτητα στην οδηγηση, το νεο Rexton βασιζεται στην αρχιτεκτονικη με τον κινητηρα εμπρος και την κινηση πισω, με νεο πλαισιο που χρησιμοποιει την τεχνολογια Quad-Frame και εχει εξελιχθει σε συνεργασια με την POSCO, το μεγαλυτερο παραγωγο ατσαλιου της Ν. Κορεας.


Το νεο πλαισιο (τυπου σκαλας) του νεου Rexton χρησιμοποιει, για πρωτη φορα στον κοσμο, ατσαλι υπερ-υψηλης αντοχης (giga-steel) 1,5 Gpa (γιγα πασκαλ). Παραλληλα, κανει χρηση κατα 63% εξελιγμενου ατσαλιου υψηλης αντοχης, προκειμενου να προσφερει μεγαλη στιβαροτητα, σε συνδυασμο με περιορισμενο βαρος. 

Βασει του συνδυασμου των παραπανω χαρακτηριστικων, το νεο Rexton ειναι σχεδιασμενο να προσφερει μια μεστη οδηγικη εμπειρια, με καλα κρατηματα, ισοποση κατανομη βαρους στους δυο αξονες, εξαιρετικες επιδοσεις εκτος δρομου, με κορυφαια ελκτικη ικανοτητα αλλα και πολυ περιορισμενο δεικτη NVH (Noise, Vibrations, Harshness) ετσι οπως προκυπτει απο τη χρηση πλαισιου τυπου σκαλας και οχι μονοκοματου (monocoque). Η επιλογη αυτη εξασφαλιζει καλυτερη απορροφηση των κραδασμων, εκτος, απο την δεδομενα καλυτερη ανθεκτικοτητα στις εκτος δρομου προκλησεις. Παραλληλα, μελετες εχουν δειξει, οτι ο συγκεκριμενος τυπος πλαισιου στα μεγαλα SUV εξασφαλιζει και καλυτερη συμπεριφορα στις συγκρουσεις, αναφορικα με την προστασια των επιβατων, αφου απορροφα αποτελεσματικοτερα την ενεργεια της συγκρουσης. 

Το νεο μοντελο θα παρουσιαστει επισημα στην επικειμενη Διεθνη Εκθεση Αυτοκινητου της Σεουλ, στις 30 Μαρτιου 2017, ενω οι πωλησεις του παγκοσμιως, οπως και στην Ελλαδα, θα εκκινησουν μετα το καλοκαιρι. 

Αφήστε μια απάντηση

Κορυφή
Vehicle added!
The vehicle is already in the wishlist!